چگونه خانم ها با تولید سنگ مصنوعی به درآمد عالی برسند؟

سنگ مصنوعی یکی از پرکاربردترین مصالح قابل استفاده در صنایع مختلف نظیر صنعت ساختمان سازی است. تولید سنگ مصنوعی به دلیل به کارگیری این گونه سنگ‌ها در نمای ساختمان، محوطه سازی، راه سازی، تولید انواع اکسسوری و… افزایش پیدا کرده است. از سنگ مصنوعی در تهیه کارهای زینتی و اکسسوری مانند گلدان، سینی، اردوخوری، جاشمعی و… نیز استفاده می‌شود.

جالب است بدانید که خانم ها به راحتی می توانند با سرمایه ای حدود 20 میلیون تومان اقدام به ساخت و تولید سنگ مصنوعی در منزل کرده و تبدیل به یک کارآفرین در صنعت سنگ مصنوعی شوند. در صورتی که می خواهید در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید.

چگونه خانم ها با تولید سنگ مصنوعی به درآمد عالی برسند؟

سنگ مصنوعی و کاربردهای آن چیست

سنگ مصنوعی یکی از انواع سنگ‌های موجود در بازار است که از ترکیب سنگ طبیعی با مواد افزودنی نظیر پلیمر، رزین، سیمان و… تشکیل شده است. وزن سبک‌تر، قیمت مناسب‌تر و سایر مزیت‌های این گونه سنگ‌ها باعث محبوبیت آن در بین استفاده کنندگان شده است. از سنگ‌های مصنوعی علاوه بر به کارگیری در صنایع ساختمان سازی، می‌توان در تولید انواع محصولات زینتی استفاده کرد.

سنگ‌های مصنوعی به دسته بندی مختلف تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. از مهم‌ترین سنگ‌های مصنوعی موجود در بازار می‌توان به سنگ مصنوعی اکسسوری، سنگ مصنوعی نمای داخل و نمای خارج ساختمان، سنگ مصنوعی تراورتن، سنگ مصنوعی روشویی و سنگ مصنوعی گرانیتی اشاره کرد. متقاضیان با دریافت آموزش ساخت سنگ مصنوعی می‌توانند تولید این گونه‌ها سنگ‌ها را با سرمایه محدود آغاز کنند.

راه اندازی کارگاه تولید سنگ مصنوعی در خانه

متقاضیان و علاقه‌مندان برای تولید سنگ مصنوعی اکسسوری نیاز به خرید ملزومات و متریال باکیفیت دارند. قالب‌های تولید سنگ‌های مصنوعی متنوع هستند لذا افراد برای تولید این گونه سنگ‌ها ضمن دریافت آموزش باکیفیت، می‌توانند مدل‌های متنوع را انتخاب کنند.

راه اندازی کارگاه تولید سنگ مصنوعی در خانه برای رسیدن به درآمد قابل توجه، امکان پذیر است. افراد جهت ورود به صنعت تولید انواع سنگ مصنوعی می‌توانند از دو مسیر اقدام کنند. مسیر نخست تولید محصولات زینتی و اکسسوری‌های باکیفیت با استفاده از سنگ مصنوعی است. مسیر دوم نیز در حوزه نمای ساختمان است که از سنگ‌های مختلف مصنوعی نظیر تراورتن در تولید انواع کفپوش‌ها و… استفاده می‌شود.

افرادی که قصد دارند تا به درآمد قابل توجه در این زمینه دست پیدا کنند، کافی است با دریافت آموزش ساخت سنگ مصنوعی در منزل، در کمترین زمان ممکن و با سرمایه محدود کار خود را آغاز کنند.

درآمد تولید سنگ مصنوعی اکسسوری چقدر است

در سال‌های اخیر بازار سنگ مصنوعی اکسسوری به شکل قابل توجه‌ای پر رونق شده است. امروزه محصولات جانبی به عمل آمده از این گونه سنگ‌ها بسیار پرطرفدار هستند. دلیل این موضوع طرح و رنگبندی جذابی است که این محصولات دارند. از لحاظ قیمت، سنگ‌های مصنوعی اکسسوری نسبت به سنگ‌های طبیعی مقرون به صرفه‌تر هستند.

این امر باعث شده است تا این گونه محصولات بازار گسترده‌ای را به خود اختصاص دهند. تولیدکنندگان سنگ مصنوعی با به کارگیری خلاقیت‌ می‌توانند طرح‌های جذاب‌تری از این گونه سنگ‌ها را برای به کارگیری در تولید محصولات زینتی آماده سازی کنند. با توجه به موارد بیان شده، درآمد تولید سنگ مصنوعی اکسسوری رو به افزایش است و به عنوان یک حرفه پردرآمد در آینده شناخته می‌شود.

چگونه خانم ها با تولید سنگ مصنوعی به درآمد عالی برسند؟

سرمایه لازم برای ساخت سنگ مصنوعی در منزل

افراد می‌توانند با شرکت در دوره آموزش سنگ مصنوعی، به راحتی وارد بازار کار این حوزه شوند. سرمایه لازم برای ساخت انواع سنگ مصنوعی در منزل چیزی حدود 20 الی 25 میلیون تومان است. متقاضیان با این مقدار از سرمایه می‌توانند حداقل چند ماه تولید داشته باشند. فروش محصولات سنگ مصنوعی به گونه‌ای است که تولیدکنندگان این سنگ قادر خواهند بود تا به آسانی حداقل 10 برابر هزینه تولید، محصولات را به فروش برسانند.

به عنوان نمونه یک گلدان تزئینی تولید شده با سنگ مصنوعی، حدود 5 هزار تومان هزینه دارد اما قیمت فروش آن چیزی حدود 50 هزار تومان است. با توجه به این که تولید این محصولات در مکان کوچک امکان پذیر است افراد می‌توانند به آسانی از این حرفه به درآمد قابل توجه دست پیدا کنند.

آیا خانم‌ها می‌توانند در کار تولید سنگ مصنوعی موفق شوند

با توجه به این که محصولات زینتی و تزئینی مورد توجه خانم‌ها قرار دارد، این افراد می‌توانند به آسانی و با داشتن علاقه، نسبت به تولید انواع سنگ مصنوعی اقدام کنند. شرکت در دوره‌های آموزشی به خانم‌ها این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن بتوانند در حوزه‌ تولیدات سنگ مصنوعی نظیر نمای داخلی ساختمان، نمای خارجی ساختمان، اکسسوری و… به مهارت‌های بالا دست پیدا کنند.

شرکت در دوره آموزشی یک مجموعه معتبر باعث می‌شود تا متقاضیان به ویژه خانم‌ها با خیال راحت از پشتیبانی دوره، در مسیر آموزش صحیح قرار گرفته تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

چگونه خانم ها با تولید سنگ مصنوعی به درآمد عالی برسند؟

شرکت رهیافت؛ معتبرترین مرکز آموزش ساخت سنگ مصنوعی در ایران

شرکت رهیافت از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه بومی سازی صنعت سنگ مصنوعی آغاز کرد. این شرکت با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی توانست با ارائه دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا، کلاس‌های متعددی را به شکل حضوری و آنلاین برای هنرجویان برگزار کند. افرادی که علایق زیادی به یادگیری تولید سنگ مصنوعی دارند می‌توانند در آموزش‌های حرفه‌ای این مجموعه شرکت کنند. دوره‌های آموزشی مجموعه رهیافت، شیوه تولید انواع سنگ مصنوعی را به زبان ساده آموزش می‌دهد.

آموزش تولید سنگ مصنوعی به شکل کاملا آنلاین و بر روی اپلیکیشن اختصاصی مجموعه رهیافت برگزار می‌شود. افراد متقاضی جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی‌های لازم در مورد شیوه برگزاری این دوره‌ها می‌توانند به آدرس https://rahyafteam.com مراجعه نمایند و یا با شماره آموزشگاه 02191003979 تماس بگیرند.

1/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (2 امتیاز)