نکات مهم برای خرید لباس بچه گانه در فصل های مختلف سال

غدد عرق نوزادان تا زمانی که به سن خاصی نرسند مانند ما رشد نکرده اند. بنابراین، وقتی داغ می شوند، بدن آنها نمی تواند با تعریق آرام شود. به همین دلیل انتخاب لباس بچه گانه فصلی بسیار مهم است. در این مقاله به نکات مهم درباره خرید لباس کودک با توجه به فصول سال می پردازیم.

خرید لباس بچه گانه بر اساس فصل

نکات مهم برای خرید لباس بچه گانه در فصل های مختلف سال

توصیه می شود در همه فصول سال لباس های ارگانیک برای کودک انتخاب کنید. در خرید لباس کودک از فروشگاه لباس کودک باید از لباس های نایلونی که باعث افزایش بثورات و واکنش های آلرژیک نوزاد شما می شود، به ویژه در فصل تابستان خودداری کنید.

در زمستان، از آنجا که محیط داخلی می تواند بسیار گرم باشد، به جای پوشیدن لباس های پشمی ضخیم، باید لباس های نازک با ضخامت متوسط ​​را انتخاب کنید که در مواقع ضروری بتوانید آنها را درآورده و به صورت لایه ای بپوشانید.

چطور لباس مناسب را در فروشگاه لباس کودک انتخاب کنیم؟

نکات مهم برای خرید لباس بچه گانه در فصل های مختلف سال

این یک واقعیت است که لباس کودک شیرین ترین چیز در جهان است، حتی برای کسانی که هنوز به بچه دار شدن فکر نکرده اند. هر بار که بدن های کوچک و کفش هایی به اندازه کف دست می بینیم، هیجان زده می شویم؛ به خصوص لباس دخترانه!

برای والدین، انتخاب لباس بچه گانه هنگام تکمیل آماده سازی سیسمونی دشوار است. از آنجا که حتی یک فروشگاه لباس کودک هزاران گزینه شیرین را ارائه می دهد، در مورد اینکه چگونه خرید کنید بسیار گیج می شوید.

لباس های سالم و مفید برای نوزاد خود بخرید

موضوع دیگری که به اندازه انتخاب لباس نوزاد اهمیت دارد نحوه انتخاب لباس کودک است. انواع لباس بچه گانه شکل دار، رنگارنگ و زیبا بی ضرر و جذاب به نظر می رسند. با این حال، فقط برخی از آنها با در نظر گرفتن سلامت نوزاد شما تولید می شوند. فریب ظاهر این لباس ها به خصوص انواع لباس دخترانه رنگارنگ را نخورید!

بنابراین بهترین لباس هایی که می توانید برای نوزاد خود خریداری کنید گزینه هایی هستند که از پنبه، پارچه های ارگانیک، بافته شده از نخ طبیعی و رنگ های بی ضرر ساخته شده اند. علاوه بر این، مفید بودن مواردی است که هنگام انتخاب لباس کودک باید در نظر بگیرید.

هنگام خرید در فروشگاه لباس کودک، لباسی که برای نوزاد انتخاب کنید که دارای زیپ یا بست محکم بوده و دارای ساختاری باشد که به راحتی باز و بسته شود. به این ترتیب، هنگام تعویض مداوم پوشک، مزاحم او نمی شوید، لازم نیست او را از خواب بیدار کنید. لباس هایی با توری، نخ آویزان، درزهای ناراحت کننده، کمربند یا دکمه راحت محسوب نمی شوند ؛ زیرا برای نوزاد شما خطرناک هستند.

بعد از تولد نوزاد بدون اندازه لباس نخرید

اگرچه لباس بچه گانه بر اساس استانداردهای اندازه گیری خاصی تولید می شود، اما هر نوزاد در ساختارهای متفاوتی متولد می گردد. وزن نوزاد شما ممکن است کمتر یا بیشتر از نوزادان تازه متولد شده باشد. جنسیت کودک هم مهم است. لباس دخترانه یک ویژگی دارد ؛ لباس پسرانه یک خصوصیت دیگر.

بنابراین هنگام خرید لباس بچه گانه در فروشگاه لباس کودک – به جای خرید لباس با توجه به ماه نوزاد در همه مارک ها – باید یک یا دو سایز کوچک تر و بزرگ تر را روی نوزاد خود امتحان کنید و سعی کنید بفهمید کودک شما با چند سایز راحت است. پس از مدتی خواهید فهمید که چه سایزی می پوشد.

هر لباس کودک مناسب یک فصل است

به طور معمول والدین برای نوزادان خود در 1 تا 2 ماهگی لباس زیادی می خرند. با توجه به زیبایی و تنوع لباس کودک، آنها اشتباه نمی کنند. با این حال، با هدایایی که اقوام آنها هنگام ملاقات با نوزاد به همراه می آورند، لباس های زیادی برای سنین مختلف دارند.

بنابراین، منطقی ترین حرکتی که می توانید انجام دهید این است که برخی از لباس های هدیه را با اندازه های بزرگتر، مهم نیست که چقدر زیبا هستند، جایگزین کنید و هنگام خرید لباس بچه گانه چند ماهه بخرید. در هنگام خرید از فروشگاه لباس کودک، فراموش نکنید که چند ماه دیگر در کدام فصل خواهید بود و لباس های مناسب آن فصل را بخرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟