قیمت میلگرد کدام کارخانه را در مشهد بررسی کنیم

حضور آستان مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) در شهر مشهد، باعث شده تا این شهر بعنوان یکی از مقاصد توریست زیارتی در ایران، مورد استقبال هموطنان و مسلمانان سراسر جهان باشد. همین امر باعث شده تا صنعت ساختمان سازی و هتل سازی در مشهد همواره فعال باشد و قیمت میلگرد بعنوان یک محصول کاربردی در این صنعت زیر ذره بین انبوه سازان قرار گیرد.

قیمت میلگرد کدام کارخانه را در مشهد بررسی کنیم

بخوبی می دانیم که هزینه های حمل و نقل آهن آلات به عهده خریداران و مصرف کنندگان می باشد ولذا انتخاب کارخانه تولید کننده نزدیک به محل کارگاه پروژه می تواند به کاهش هزینه های ساخت و ساز کمک دو چندانی نماید.

در این مطلب به معرفی یکی از کارخانه های معتبر و خوش نام ایران در منطقه شمال شرقی کشور و استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهیم پرداخت. همچنین میلگرد این کارخانه را از نظر فنی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پس اگر از سازندگان فعال در مشهد و سایر شهرهای استان های خراسان هستید، این مطلب را مطالعه نموده و به توصیه های ارائه شده در زمینه خرید آهن آلات دقت نمایید.

فولاد خراسان نام آشنای بازار آهن

کارخانه فولاد خراسان در نیشابور احداث شده و از برندهای معتبر در ایران و افغانستان بحساب می آید. این کارخانه تولید کننده انواع سایز میل گرد آج دار یا Ribbed Rebar است و کلیه استانداردهای بین المللی را در تولید محصولات خود بکار می برد.

به دلیل قرارگیری این کارخانه صنعتی در نیشابور که یکی از شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی می باشد، میلگرد فولاد خراسان از بهترین و منطقی ترین گزینه ها برای بکارگیری در انواع پروژه های عمرانی و ساختمان سازی در شهر مشهد می باشد.

سایت این کارخانه به آدرس www. kscco.ir.com بصورت روزانه و همگام با نوسانات بازار آهن، قیمت میلگرد تولید شده در این واحد صنعتی را با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده بصورت آنلاین اعلام می نماید که شما می توانید با مراجعه به این Website از جدیدترین نرخ های اعلامی دفتر فروش کارخانه مطلع شوید.

چنانچه قصد خرید میلگرد نیشابور را دارید به نکات زیر که در سایت این شرکت عنوان شده دقت لازم را مبذول فرمایید:

راهنمای خرید میلگرد

بعد از انتخاب محصول کارخانه مورد نظر ، از منوی کاربران ، قسمت ثبت نام اشخاص حقیقی یا حقوقی ، مدارک لازم را به طور کامل بارگذاری نمایید تا در ردیف نوبت صدورپیش فاکتور قرارگیرید

قوانین و مقررات خرید میلگرد

  • تمامی قیمت های سایت، درب کارخانه های تولیدکننده می باشد
  • حداقل مقدارهرسایزمیلگرد قابل سفارش 1 بندیل یا 2 تن می باشد
  • حداقل مقدار حمل بار، تکمیل ظرفیت تریلی یا 20 تن می باشد
  • حمل همزمان محصول از کارخانه های مختلف امکان پذیر نمی باشد
  • هزینه حمل بار طبق مصوبات کشوری پایانه های حمل و نقل،به عهده خریدار می باشد
  • تعداد سایزهای بارگیری کارخانه های مختلف متفاوت است و از منوی قیمت محصولات قابل مشاهده می باشد

آدرس کارخانه: نیشابور، کیلومتر 15 جاده نیشابور به شهر فیروزه – صندوق پستی: 488 – کد پستی: 9319713139

قیمت میلگرد کدام کارخانه را در مشهد بررسی کنیم

مشخصات فنی میلگرد نیشابور

هر میل گرد که در کارخانه های مختلف کشور به تولید می رسد مشخصه های منحصر به فرد خود را دارد. استانداردهای بکار رفته در تولید محصول، تنوع سایز و قطر میله گرد و علامت اختصاری درج شده روی بدنه محصول را می توان از مهمترین مشخصات فنی میلگرد هر کارخانه از جمله فولاد نیشابور خراسان دانست.

تنوع سایز میلگرد

فولاد خراسان محصولات فولادی خود را در سایز های زیر در بازار آهن خین عرب مشهد و سایر شهرهای استان توزیع و به فروش می رساند:

  • سایز 10 اجدار میلگرد با قطر 10 میلیمتر
  • سایز آج دار 12 به طول 12 متر
  • میلگرد سایز 14 آجدار به قطر دقیق 14 میلیمتر
  • آجدار جناغی 16 با علامت اختصاری KSC
  • آج دار جناغی 18
  • میله گرد (Ribbed Rebar) سایز: Size20
  • میل گرد آج دار هشتی و هفتی به سایز 22
  • سایز آجدار به Size دقیق 25
  • میلگرد آجدار سایز 28 با قطر 28 میلیمتر
  • میلگرد سایز 32 به طول 12 متر

علامت اختصاری

همانگونه که اشاره شد، علامت اختصاری از خصیصه هایی است که در ظاهر میله فولادی قابل روءیت می باشد. این علامت یا آرم در اصل به برند تولید کننده میلگرد اشاره دارد و در بعضی کارخانه ها، روش تولید را نیز بیان می کند.

علامت اختصاری یا آرم درج شده در بین آج های میل گرد فولاد خراسان نیشابور متشکل از سه حرف انگلیسی KSC که مخفف Khorasan Steel Company است می باشد.

بررسی علامت اختصاری یکی از مرسوم ترین روش ها در تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصول به شمار می رود. به خریداران توصیه می شود با بررسی اصالت میله گرد از تحمیل ضرر و زیان به سرمایه خود جلوگیری نمایند.

در صورت مشاهده مغایرت در محصول، مراتب را قبل از تخلیه میلگرد ها در محل پروژه و تحویل گرفتن سفارش به بازرگانی که از طریق آن اقدام به خرید نموده اید اطلاع دهید.

خلاصه مطلب

این مطلب یک آگاهی کلی در مورد یافتن نزدیک ترین کارخانه تولید کننده میلگرد به محل پروژه های در حال احداث در شهر مشهد مقدس و سایر شهرهای استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی تدوین و تهیه شده.

امیدواریم با مطالعه کامل این راهنما به نکات زیر مشرف شده باشید:

هزینه حمل و نقل می تواند به افزایش هزینه تمام شده پروژه کمک نماید.

در استان خراسان میلگرد نیشابور را خریداری کنید.

نکاتی درباره خرید میلگرد از کارخانه فولاد خراسان را با هم بررسی نمودیم.

شما با مشخصات فنی محصولات این کارخانه آشنا شدید.

روش تشخیص میلگرد اصل از میلگرد تقلبی را با بررسی علامت اختصاری یا آرم بررسی نمودیم.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟