بهترین کلید هوشمند کولر آبی

یکی از نیازهای مهم ما در منازل، محل کار و محیط‌های مختلف در فصول گرم سال تأمین هوای خنک و دلچسب است. افزایش دما از عوامل زمینه‌ساز نیاز برای تهیه انواع کولر و سیستم‌های خنک‌کننده به شمار می‌رود. کولرهای آبی یکی از تجهیزات سرمایشی هستند که از طریق فرایند تبخیر آب، باعث خنک شدن هوای محیط می‌شوند. کولر آبی با عملکرد و کارایی بالایی که دارد کمک می‌کند تا فصل گرما را به‌راحتی پشت سر بگذارید.
همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی با سرعت در حال پیشرفت است و تقریباً روی همه مسائل و موضوعاتی که حتی کوچک‌ترین ارتباط با تکنولوژی را دارند اثرگذار می‌باشد. یکی از این نقاط پیشرفت که قابل رویت است، کلید هوشمند کولر آبی نام دارد که موجب سهولت استفاده از این تجهیز شده است. نصب کلید هوشمند مناسب برای کولر آبی می‌تواند خنکی و آسایش را با تنظیم از راه دور عملکرد کولر فراهم سازد. در این مقاله با عنوان بهترین کلید هوشمند کولر آبی به شرح مطالبی مانند اجزای کلیدهای هوشمند کولر آبی و مزایایی استفاده از آن پرداخته شده است. لطفاً با ما همراه باشید.

بهترین کلید هوشمند کولر آبی

کلید هوشمند کولر آبی چیست؟

کلیدهای هوشمند کولر آبی، امروزه دارای یک ریموت حرفه‌ای و یا نیمه‌حرفه‌ای هستند که با قابلیت‌هایی همچون روشن و خاموش‌کردن کولر، تنظیم دور موتور، و … به‌سهولت استفاده از کولرهای آبی کمک بسزایی می‌نمایند. کلیدهای قدیمی کولر آبی از سه بخش مجزا (قسمت اصلی موتور پمپ، دور تند و دور کند) ساخته می‌شدند. اما با گذر زمان، کلیدهای هوشمند جایگزین کلیدهای قدیمی کولرهای آبی شدند و نحوه بهره‌برداری از کولرهای آبی را ارتقا دادند.

کلیدهای هوشمند امروزی برحسب زمان قابلیت تنظیم‌پذیری و یا اجرای یک برنامه را در مدت‌زمان و دمای معلوم دارند. به‌طوری که به‌صورت اتوماتیک و یا خودکار طبق برنامه خاموش یا روشن می‌شوند. کلیدهای هوشمند به‌صرفه جویی در مصرف انرژی نیز کمک می‌نمایند.

اجزای کلیدهای هوشمند کولر آبی

کلیدهای هوشمند کولر آبی از بخش‌های مختلفی همچون: تایمر روشن و خاموش، حالت ترموستات و حالت چرخشی ساخته شده‌اند. تایمر روشن خاموش دستگاه به این صورت است که در صورت روشن بودن خاموش و یا بالعکس انجام دهد. تایمر چرخشی دستگاه تا زمانی که شما تنظیمات را تغییر ندهید، به‌صورت خودکار و اتوماتیک دور موتور کولر کم یا زیاد می‌شود.

نحوه نصب کلیدهای هوشمند کولر آبی

هر محصول جدید و تازه‌ای که روانه بازار می‌شود صرفاً جهت سهولت کار و رفاه بیشتر است. کلید هوشمند کولرهای آبی دقیقاً در همین راستا به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند. این بروز رسانی‌های مرتب سعی در رفع و پوشش عیب‌ونقص سری‌های قبلی دارد.
یکی از مشکلاتی که در کلیدهای قدیمی به چشم می‌خورد نبود ترموستات است ولی این مشکل در کلیدهای هوشمند امروزی دیگر به چشم نمی‌خورند. از مزیت کلیدهای هوشمند که می‌توان به آن اشاره کرد نصب و تعویض آسان کلید قدیمی با کلید هوشمند امروزی است. در واقع اگر فقط کمی با نصب کلیدهای قدیمی آشنایی داشته باشید می‌توانید از پس جایگزینی این دو با یکدیگر بربیایید.

در پشت کانال کولر اوضاع ازاین‌قرار است که 4 رشته کابل وجود دارد که دو رشته فاز و نول هم در کنار این 4 رشته قرار می‌گیرند. ابتدا فاز و نول سپس در ادامه باقی سیم‌ها را هر یک به جایگاه کلید هوشمند جدید وصل می‌شوند.

مزیت نصب کلیدهای هوشمند کولر آبی

کلیدهای هوشمند برای کاربری‌های صنعتی و خانگی طراحی شده‌اند. از مزیت کلیدهای هوشمند به نسبت کلیدهای معمولی می‌توان به تایمر چرخشی و تایمر تأخیر برای قطع و وصل اشاره کرد. از دیگر مزایای که شما را از پیمودن مسافت نجات داده وجود ترموستات در این کلیدهای هوشمند است. ترموستات به شما اجازه می‌دهد از فاصله دور نیز بتوانید بر تنظیمات کولر آبی اشراف کامل داشته باشید. کلیدهای هوشمند دارای نمایشگرهای محیطی هستند که کنترل دما را به‌واسطه سنسورهای که وجود دارند برای شما آسان می‌سازند. کلیدهای هوشمند کولر آبی را از دو طریق دستی و ریموت می‌توان روشن و خاموش کرد.

صفحه نمایشگرهای کلیدهای هوشمند به‌صورت توکار هم قابل‌اجرا هستند. صرفه‌جویی در مصرف برق و آب، عدم تغییر در سیم‌کشی لوله‌ها از دلایلی است که موجب علاقه‌مندی به این کلیدهای هوشمند شده است. مدت زمانی که دستگاه را می‌توان بر روی روشن و خاموش تنظیم کرد از یک دقیقه تا 9 ساعت است. کلیدهای هوشمند از طریق اینترنت و گوشی موبایل هم قابل تنظیم هستند.

دماتجهیز، بهترین قیمت‌ها و برندهای تجهیزات تأسیسات ساختمان

جمع‌بندی

همان‌طور که گفته شد، کلیدهای هوشمند کولر آبی باعث سهولت در تنظیمات دما و دور موتور کولر آبی می‌شوند. این کلیدهای هوشمند به منزله کنترل از راه دور عمل می‌کنند و شما می‌توانید از فاصله چندمتری تنظیمات دلخواه را اعمال کنید. این کلیدهای هوشمند حتی قابلیت تنظیم شدن و دریافت یک برنامه را نیز دارند. شما برای خرید این کلیدهای هوشمند بهتر است که از طریق سایت‌های معتبر اقدام کنید.

بهترین کلید هوشمند کولر آبی را از کجا می‌توان تهیه نمود؟

مجموعه تخصصی دماتجهیز (اولین و معتبرترین مرجع خرید تجهیزات تأسیسات ساختمان و کلیه دستگاه‌های تهویه مطبوع، از سال 1383 و دارای 3 جواز کسب معتبر) تمامی محصولات خود را با تضمین اصل بودن کالا، خدمات پس از فروش و گارانتی قابل‌اطمینان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای مشاهده انواع و برندها، اطلاع از قیمت به‌روز تمامی محصولات و خرید کولر آبی و کلید هوشمند کولر آبی به این سایت مراجعه فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌گیری تلفن: 88822550_021 از کارشناسان شرکت مهندسی و تولیدی دما تجهیز مشاوره دریافت نمائید.

بهترین کلید هوشمند کولر آبی

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟