راهنمای سفارش سرامیک پرسلانی با قیمت مناسب

طراحی نمای ساختمان باید به قدری جذاب باشد که در ذهن بیننده نقش ببندد. سرامیک پرسلانی در صنعت ساختمانی به عنوان یکی از مصالح مقاوم شناخته می‌شود که در نهایت توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

 راهنمای سفارش سرامیک پرسلانی با قیمت مناسب

سرامیک مخصوص نمای ساختمان

سرامیک پرسلانی انقلابی در طراحی نمای ساختمان

برای طراحی نمای ساختمان از مواد و مصالح زیادی استفاده می‌شود. سرامیک پرسلانی از دسته انتخاب‌های خاص و هوشمندانه است. در واقع در انتخاب نمای ساختمان، تنها زیبایی فاکتور مناسب نخواهد بود. در این راستا نیاز است تا از متریالی استفاده شود که مقاومت خوبی در برابر تغییرات دمای هوا دارد. سرامیک پرسلانی در برابر نفوذ آب و رطوبت و همینطور تغییرات دما بهترین مقاومت را از خود نشان می‌دهد. این سرامیک از متریالی تهیه شده است که در برابر بارش برف و باران و همینطور تابش نور خورشید نیز سطح استحکام بالایی دارد. این سرامیک‌ها تنوع طرح و رنگ بالایی دارند که در نهایت سبب می‌شود تا نمای ساختمان بسیار زیبا به نظر برسد.

چرا از سرامیک پرسلانی برای نما استفاده کنیم؟

یکی از مهمترین دلایلی که سبب می‌شود تا از سرامیک پرسلانی برای نما استفاده شود متفاوت بودن رنگ بندی آن است. در واقع تنوع رنگ بندی این سرامیک‌ها سبب شده تا برای ساختمان‌هایی با کاربری‌های مسکونی، اداری و تجاری مناسب باشند. این سرامیک‌ها سازگاری زیادی با شرایط آب و هوایی دارند و مقاومت بالایی در برابر تغییرات دما از خود نشان می‌دهند. وزن سرامیک پرسلانی بسیار سبک است و در نهایت فشار زیادی به ساختمان وارد نمی‌شود. سرامیک پرسلانی از دسته سرامیک‌هایی است که در برابر مواد شیمیایی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. دقت کنید که این سرامیک توانسته امتحان خود را در برابر تابش نور خورشید و اشعه یو وی نیز پس دهد. بنابراین در مناطق خشک و البته پر از تابش نور خورشید نیز از آن استفاده می‌شود.

یکی دیگر از فواید سرامیک پرسلانی این است که بسیار مقرون به صرفه بوده و به نسبت سایر مصالح اپارتمانی قیمت مناسب‌تری دارد. طرح و رنگ این سرامیک متنوع است و سبب می‌شود آنچه در ذهن شما وجود دارد به طور دقیق برآورده شود. البته سطح مقاومت این محصول در برابر رطوبت و یخ زدگی نیز بررسی شده و نتایج خوبی به همراه داشته است. اینکه بگوییم سرامیک پرسلانی عایق صدا هم محسوب می‌شود یا خیر بسیار دشوار است. در واقع این محصول به منظور عایق بندی صدا طراحی نشده است. مشخص بودن بند و فاصله و سرامیک‌ها نیز یکی از مواردی است که قطعاً باید بررسی شود. البته نصاب می‌تواند این مشکل را تا حد زیادی برطرف سازد و فاصله‌ها را کاهش دهد.

 راهنمای سفارش سرامیک پرسلانی با قیمت مناسب

اجرای سرامیک پرسلان با رنگ بندی کامل

ویژگی‌های سرامیک پرسلانی خشک

سرامیک پرسلانی خشک از دسته سرامیک‌هایی است که به واسطه سوراخ‌های ریزی که روی سطح خود دارد می‌تواند سطح عایق بندی بسیار گسترده‌ای ایجاد کند. در واقع هوایی که در حفره‌های خالی وجود دارد سبب می‌شود تا نفوذ هوای سرد و گرم به واسطه بدنه سرامیک صورت نگیرد. می‌توان گفت که سرامیک پرسلانی خشک به نوبه خود نقش یک عایق را ایفا می‌کند و عملکرد بی نظیری دارد. این سوراخ‌ها سبب می‌شوند که حجم قابل توجهی از سرامیک شامل هوا باشد به طوری که در نهایت شاهد کاهش وزن پوشش نمای ساختمان خواهیم بود.

در طراحی سرامیک پرسلانی، از حالت کام و زبانه استفاده شده است که در دو بخش بالا و پایین مربوط به آب بندی درز افقی ارزیابی می‌شود و سبب می‌شود که هوای پشت سرامیک از بین برود یعنی رطوبت به هیچ عنوان به بخش پشت آن نفوذ نمی‌کند. این سرامیک‌ها دارای یک سری قطعات مخصوص برای کنج‌ها، کف پنجره‌ها و همینطور فلاشینگ های ساختمانی است. به این ترتیب ظرافت زیادی داشته و شرایط برای رگلاژ آن نیز وجود دارد. سرامیک پرسلانی خشک توپر به صورتی طراحی شده است که کمترین میزان جذب آب را دارد. این سرامیک در ابعاد مخصوصی طراحی شده است که معمولاً 60 در 120 است. قابلیت برش برای این سرامیک نیز وجود دارد. استانداردهای جهانی در تولید سرامیک پرسلانی رعایت شده است به طوری که می‌توان آن را به شکل نمایان و یا غیر نمایان اجرا کرد.

راهنمای خرید سرامیک مخصوص نمای ساختمان

سرامیک پرسلانی و معمولی یک سری وجه اشتراک دارند اما تفاوت آنها نیز مشخص است. سرامیک پرسلانی به واسطه نوعی خاک رس مخصوص و ماسه‌های دانه ریز و همینطور گرانیت و سیلیس و … تولید می‌شود. سرامیک پرسلانی می‌بایست در دمای بالاتر و به واسطه فشار بیشتری در کوره قرار بگیرد و بافت آن به نسبت کاشی‌های معمولی سفت تر است.

تولید سرامیک پرسلانی به واسطه استحکام بالاتری که دارد، تولید دشوارتری نیز خواهد داشت. مقاومت اولیه این سرامیک نیز به نسبت کاشی‌های معمولی بیشتر است. سرامیک پرسلانی از نظر مواد اولیه در شرایط بهتری قرار گرفته است. بافت فشرده‌تر و یکنواختی استاندارد سرامیک پرسلانی سبب شده تا مقاومت آن بیشتر باشد. از سوی دیگر این کاشی در برابر نفوذ آب نیز مقاومت خوبی دارد و تغییرات دما تأثیر بدی روی آن نمی‌گذارد. همینطور در برابر ضربه و خراش نیز بسیار مقاوم است.

 راهنمای سفارش سرامیک پرسلانی با قیمت مناسب

بهترین سرامیک نمای ساختمان

جمع بندی

در مجموعه توسعه نمای مدرن آراد سعی شده بهترین اصول اجرایی برای طراحی نمای ساختمان توسط سرامیک پرسلانی در اختیار شما قرار بگیرد. در سایت https://aradfacade.com می‌توانید متخصصین حرفه‌ای در این زمینه را شناسایی کنید. همینطور ایده‌های درخشان نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این شرکت انواع متریال نما وجود دارد که با هدف کسب رضایت بیشتر مشتریان ارائه می‌شود. تعامل بیشتر با مشتریان از مواردی است که در این راستا مدنظر قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به راحتی آنچه در ذهن خود دارید با تیم حرفه‌ای آراد در میان بگذارید. شرایطی فراهم می‌شود تا بتوانید به میزان بودجه‌ای که دارید بهترین طراحی را در نظر بگیرید. البته اجرای نمای ساختمان بسته به نوع ساختمان شرایط متفاوتی دارد و می‌بایست بررسی دقیق صورت بگیرد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟