رازهای انداختن انگشتر در هر انگشت چیست؟

رازهای انداختن انگشتر در هر انگشت چیست؟

شاید شما هنگامی که قصد خرید انگشتر طلا را دارید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که انداختن انگشتر در هر انگشت نشانه متفاوتی دارد. اگر در مورد آن اطلاع پیدا کنید با خیال راحت تری میتوانید انگشتر به دست کنید.این تصور که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد از افسانه های قدیمی و خرافات نشئت گرفته.

اما طبق یک نظریه پشت هر افسانه ای یک حقیقت کمرنگ وجود دارد.در ادامه به طور کامل در مورد اینکه هر انگشت چه نشانه ای دارد آشنا خواهیم شد، تا با خیال راحت بتوانید در هر انگشتی که دوست داشتید انگشترتان را بیندازید. شما اگر کاربری هستید که نیازمند تنوع زیاد در انتخاب و خرید انگشتر طلا را دارد میتوانید از مجموعه گالری هنزاگلد خرید آنلاین طلا را که از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار میباشد را انجام دهید .

نشان انگشت از کجا آمده؟

در بیشتر افسانه های باستانی همه انگشتان دست یکی از خدایان رومی نامیده می شودو جالب این است که انگشت شست تنها انگشت بی نام است. البته این به معنای مهم نبودن انگشت شست نیست، بلکه برعکس این انگشت به معنای اراده عمیق انسان است. اولین انگشت دست هر فرد را می توان نشانه اراده و مشیت او برای مسائل زندگی شخصی یا دنیای اطرافش دانست.جالب این جا است که اگر مردان انگشتر را داخل انگشت شست راست خود بگذارند به این معنی است که می خواهند قدرت نشان دهند. البته، در فلسفه چینی، این سؤال نشان دهنده انعطاف پذیری و توانایی سازگاری با خواسته های دیگران است. به این معنی که اگر حلقه داخل شست دست چپ قرار گیرد به معنی نامزد بودن است.

استفاده از انگشترها سابقه طولانی با بشر دارد. پادشاهان، بازرگانان و مردم عادی از آنها برای انتقال پیام ها و در مواقعی نشان دادن قدرت، اعتماد و عشق استفاده کرده اند. آنها بسته به آنچه که قرار است نشان دهند، بر روی انگشتان مختلف پوشیده می شوند.

مردم ممکن است نگاهی به نحوه پوشیدن حلقه های شما بیندازند، جواهرات زیبای شما را تحسین کنند و اغلب شخصیت، وضعیت مالی و … شما را حدس بزنند.اغلب، این فرضیات ریشه در تاریخ، باورهای فرهنگی و منشأ، و ترجیحات حلقه ها در انگشتان مختلف دارند. اما قبل از اینکه انگشتر خود را دست کنید، دانستن اینکه هر انگشت شما، شخصیت و سبک زندگی شما را می گوید مفید است.

برای هزاران سال است که مردم آنها را به عنوان نمادی از موقعیت، ثروت و تعهد می پوشند. به عنوان مثال، حلقه ازدواج پیامی ارسال میکند که شما متاهل هستید و در یک رابطه قرار دارید.

نشانه های انگشتر در هر انگشت:

1- انگشت کوچک:

رازهای انداختن انگشتر در هر انگشت چیست؟

حلقه های انگشت کوچک اغلب اولین انتخاب مردان برای انداختن یک حلقه هستند. انگشتر انگشت کوچک مزایای کمی دارد، از جمله اینکه با مذهب یا فرهنگ مرتبط نیست (برخلاف انگشت حلقه).

اگرچه، اغلب، میراث خانوادگی بر روی انگشت کوچک پوشیده می شود. مورد دیگر این است که حلقه ها روی انگشت کوچک با انگشت اشاره تداخلی ندارند  یا آن را لمس نمی کنند.

حلقه های انگشت کوچک به عنوان یکی از پر زرق و برق ترین طرح ها دیده می شوند. در انگلستان و دیگر کشورهای غربی، مردان اغلب حلقه‌های مهر را در انگشت کوچک چپ می‌اندازند.

این عمل نمادگرایی، به صدها سال پیش برمی گردد و بسیاری از خانواده ها آن را در طول نسل ها منتقل کرده اند. اگر می‌خواهید جلب توجه کنید، این همان جایی است که باید آنها را بپوشید.

اگر فردی هستید که به طالع بینی و الهام گرفتن از سیاره ها اعتقاد دارید باید بگویم که بنا بر تصور این دسته افراد، اگر حلقه خود را در انگشت کوچک خود می اندازید، فردی باهوش، سخن ور و دارای روابط اجتماعی خوب هستید. ناگفته نماند که این افراد حافظه خوبی دارند و ریز جزئیات خاطرات را به یاد دارند.

2- انگشت حلقه

رازهای انداختن انگشتر در هر انگشت چیست؟

در اکثر کشورهای غربی یک فرد متأهل حلقه ازدواجش را در انگشت حلقه دست چپ می اندازد. بسیاری از غربیان  منشأ این رسم را از اعتقاد روم باستان می دانند. چرا که رومیان به این قضیه اعتقاد داشتند که یک رگ مستقیماً از انگشت چپ حلقه به قلب متصل است. در اوایل قرن بیستم، مردان غربی که به جنگ می رفتند اغلب حلقه ای به دست می انداختند تا به آن ها در مورد عزیزانشان که در خانه مانده اند، یادآوری کند. از آن زمان، حلقه های ازدواج رایج و حتی مقرون به صرفه شدند.

اگرچه بسیاری از فرهنگ‌ها انگشت حلقه چپ را برای حلقه‌های ازدواج و نامزدی رزرو می‌کنند، اما چندین کشور نیز هستند که از انگشت حلقه راست برای همین منظور استفاده می‌کنند. اینها عبارتند از آلمان، روسیه، هند و بسیاری دیگر از کشورها باز هم در عقیده طالع بینان، این انگشت را با نام آپولو میشناسند. و اعتقاد دارند اگر دوست دارید در کارهای مختلف خلاقیت و نبوغ پیدا کنید، باید انگشت حلقه را به انگشتر زینت دهید.

3- انگشت وسط

رازهای انداختن انگشتر در هر انگشت چیست؟

انداختن انگشتر در انگشت وسط، لزوماً معنی خاصی به دنبال ندارد. چون این انگشت از همه بلند تر است و در مرکز دست قرار دارد اگر انگشتری به آن انداخته شود جلب توجه بیشتری میکند. به همین دلیل میتواند نماد قدرت باشد. همچنین اگر میخواهید بدون منظور انگشتری در دست کنید، این انگشت انتخاب خوبی ست.

حلقه ای که در مرکز دست پوشیده می شود نماد تعادل و مسئولیت است. همچنین، استفاده از انگشتر در انگشت وسط تصمیم جسورانه ای است که توجه را به خود جلب می کند و می تواند شروع کننده مد باشد.

بر حسب روایات، از پیامبر اکرم نقل شده است که:« امتم را از قراردادن انگشتر در انگشت وسط نهی میکنم.»

4- انگشت اشاره

رازهای انداختن انگشتر در هر انگشت چیست؟

مردان صد سال پیش در یکی از انگشتان اشاره خود یک نشان خانوادگی یا حلقه های مهر می پوشیدند تا نمادی از ثروت و رتبه اجتماعی آنها باشد.زیرا این انگشت غالب ترین انگشت محسوب می شود. اغلب به عنوان نمادی از اقتدار و رهبری و جاه طلبی در نظر گرفته می شود.در گذشته اغلب پادشاهان انگشتر خود را به انگشت اشاره می انداختند تا قدرت خود را بیشتر به رخ بکشند

در برخی از شهرهای اروپایی افراد زیر یک رتبه خاص مجاز به استفاده از انگشتر در انگشتان اشاره خود نبودند، زیرا نشان دهنده وضعیت خانوادگی بود.

5- انگشت شست

انگشت شست نقش مهمی دراستفاده از وسایل وگرفتن اشیاء دارد، بنابراین داشتن حلقه حرکت شما را محدود می کند.

استفاده از انگشتر روی انگشت شست نشان دهنده ثروت و نفوذ است. این جسورانه ترین انتخاب حلقه در نظر گرفته می شود زیرا انگشت شست کاملاً ضخیم است .به همین دلیل، معمولاً در محیطی که مُد پسند باشد، پوشیده می شود. اما شایعاتی که وجود دارد این است که شیطان پرستان انگشتر خود را به شست دست چپ خود می اندازند. چرا که انگشت شست چپ نماد آلت تناسلی مرد است! و شیطان پرستان به دلیل مقدس بودن آن عضو شیطان، انگشتر را در شست خود می اندازند.

سخن آخر:

این موضوع را به یاد داشته باشید شما هر کاری که بکنید و انگشترتان در هر انگشتی بیاندازید مردم باز هم چیزی برای صحبت کردن در مورد شما پیدا خواهند کردند!پس در هر انگشتی که حس خوبی به شما می دهد انگشترتان را بیاندازید و به خرافات و اراجیف اقوام مختلف بی تفاوت باشید. چرا که این موضوع کاملاً شخصی است.

منبع : هنزاگلد

تولید محتوا و توسعه : تیم خصصی طراحی سایت در اصفهان

1/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (1 امتیاز)