خرید سرویس خواب جدید با دیجی چوب

خرید سرویس خواب جدید با دیجی چوب

سرویس خواب یکی از پرفروش‌ترین و متنوع‌ترین لوازم موجود در بازار است که در اتاق‌ خواب‌های معمولی، اتاق خواب عروس و اتاق خواب کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع اولین وسایل مهم و ضروری که در زمان خرید جهیزیه یا سیسمونی مورد توجه افراد قرار می‌گیرند، سرویس‌های خواب هستند‌. قبل از انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس خواب جدید باید اطلاعات خود را درباره ویژگی‌های این محصول افزایش دهید و با شناخت برندهای تولیدکننده معروف موجود در بازار و در نظر گرفتن بودجه خود، خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم درباره ملزومات و وسایل سرویس‌خواب و عوامل موثر در قیمت سرویس خواب توضیح دهیم و در انتهای مطلب، معتبرترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده سرویس‌های خواب چوبی را معرفی کنیم.

سرویس‌خواب از چه وسایلی تشکیل شده است؟

  • تخت خواب

یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین اجزای سرویس خواب که اهمیت بسیار بالایی داشته و تاثیر بسزایی در کیفیت خواب افراد دارد، تخت خواب است. تخت خواب‌‌ها به‌طور معمول در انواع یک نفره و دو نفره تولید می‌شوند. تخت‌های استفاده شده در سرویس خواب عروس همگی تخت‌‌های دو نفره هستند‌. مدل تخت خواب معمولا با توجه به دیگر وسایل موجود در اتاق خواب و دکوراسیون داخلی منزل انتخاب می‌شود. در منازلی که سبک دکوراسیون داخلی آن‌ها کلاسیک است؛ سرویس خواب سلطنتی و پر زرق و برق طرفداران بیشتری دارد. در منازلی با دکوراسیون داخلی مدرن نیز خانواده‌ها بیشتر به خرید تخت‌های مدرن و ساده در رنگ بندی‌های مختلف تمایل دارند.

خرید سرویس خواب جدید با دیجی چوب

برای مشاهده محصول له وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید Digichoob.com

  • پاتختی

یکی دیگر از وسایل جانبی و ملزومات سرویس خواب پاتختی است. از پاتختی‌ها در کنار تخت‌خواب برای قرار دادن چراغ خواب یا آباژور و وسایل دیگر استفاده می‌شود. در داخل کشوهای پاتختی نیز معمولا وسایلی مانند کتاب، عطر، ادکلن و غیره را قرار می‌دهند. برخی از افراد لیوان آب و قرص‌های خود را نیز روی پاتختی قرار داده تا در ساعت معین برای خوردن داروی خود بیدار شوند‌. طراحی و ساخت پاتختی براساس مدل تخت انجام می‌شود. تخت‌های دو نفره معمولا دارای دو عدد پاتختی هستند‌.

  • میز آرایش یا میز توالت

یکی از اجزای مهم و ضروری در سرویس خواب عروس میز آرایش است. این وسیله یکی از کاربردی‌ترین اجزای سرویس‌های قابل به‌ شمار می‌رود و از آن برای قرار دادن وسایلی مانند شانه، برس، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار و غیره استفاده می‌شود. کشوهای میز آرایش نیز می‌تواند برای قرار دادن وسایل، کاربرد داشته باشند. معمولا به‌همراه میز آرایش، یک عدد صندلی یا چهارپایه کوچک نیز به مشتری داده می‌شود تا خانم‌ها به‌راحتی بتوانند با نشستن روی صندلی و روبروی آینه، صورت خود را آرایش و موهای خود را سشوار بکشند.

  • کمد

کمد به ‌عنوان یکی دیگر از وسایل قابل اضافه شدن به سرویس‌های خواب و جزء وسایلی محسوب می‌شود که معمولاً خرید آن برای برخی از افراد ضرورتی ندارد. زیرا در برخی از منازل اتاق خواب‌ها دارای کمد دیواری هستند و خرید کمد برای آنها جز اشغال کردن فضای اتاق خواب، کاربرد دیگری ندارد. اگر اتاق خواب کمد دیواری نداشت می‌توان با توجه به متراژ اتاق خواب، کمد مناسب را انتخاب و خریداری کرد. برخی از زوج‌های جوان به جای خرید کمد برای اتاق خواب کوچک خود، میز آرایش را کشودار انتخاب می‌کنند تا از کشوهای آن برای قرار دادن لباس‌های خود استفاده نمایند‌.

خرید سرویس خواب جدید با دیجی چوب

برای مشاهده محصول له وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید Digichoob.com

  • آینه قدی

افراد خوش سلیقه در زمان خرید سرویس خواب یک آینه قدی نیز تهیه می‌کنند‌. آینه‌های قدی برای انتخاب لباس در زمان رفتن به مهمانی‌ها یا جلسات مهم کاری کاربرد زیادی دارد. جنس دور آینه سرویس‌ خواب ها معمولا شبیه به خود سرویس خواب انتخاب شده است‌. البته امکان استفاده از آینه میز آرایش نیز وجود دارد؛ اما آینه قدی هم به زیبایی اتاق خواب کمک می‌کنند و هم برای نشان دادن تصویر قدی افراد، هنگام پوشیدن لباس گزینه مناسب‌تری هستند‌‌.

  • پاف

پاف که آن را با نام مبل پاتختی سرویس خواب نیز می‌شناسند؛ یکی از وسایل پرکاربرد و زیبای اتاق‌های خواب، مخصوصاً اتاق‌ خواب‌های بزرگ به شمار می‌آید. کسانی که دارای اتاق خواب کوچک هستند باید خرید پاف یا مبل پاتختی را از لیست خریدشان حذف کنند. زیرا قرار دادن پاف در یک اتاق کوچک باعث شلوغ شدن اتاق و سخت شدن رفت‌وآمد خواهد شد.

خرید سرویس خواب جدید با دیجی چوب

برای مشاهده محصول له وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید Digichoob.com

قیمت سرویس‌خواب به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سرویس خواب به عوامل مختلفی مانند تعداد اجزا، جنس متریال‌های به کار رفته در ساخت، یک نفره یا دو نفره بودن تخت، طراحی وسایل و برند تولید کننده آن بستگی دارد. سرویس‌های خواب موجود در بازار معمولا دارای پنج تکه یا قسمت اصلی از قبیل تخت خواب، پاتختی، میز آرایش و آینه هستند. اگر به این موارد اجزای فرعی مانند کمد و پاف نیز اضافه شود؛ قیمت سرویس‌خواب افزایش می‌یابد. جنس مواد اولیه به کار رفته در تولید سرویس خواب به طور مستقیم روی قیمت آن تاثیرگذار است. جنس چوبی نسبت به همه سرویس‌های خواب گران‌تر است. جنس و میزان پارچه به کار رفته در تولید این محصولات نیز روی قیمت آن‌ها تاثیر دارد. هر چه جنس پارچه مرغوب‌تر باشد، طول عمر سرویس نیز بیشتر خواهد بود.

سرویس‌های خواب‌ دو نفره نسبت به انواع تک نفره قیمت بالاتری دارند. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که گاهی ممکن است یک تخت‌خواب یک نفره به دلیل جنس بهتر، برند معتبرتر و طراحی زیباتر از یک تخت خواب دونفره معمولی و ساده‌تر قیمت بیشتری داشته باشد. برندهای معروف تولید کننده سرویس‌های خواب، همواره محصولات خود را با قیمت مناسب‌تری به مشتریان عرضه می‌کنند‌؛ زیرا از کیفیت تولیدات خود مطمئن هستند و آن‌ها را با تضمین کیفیت در اختیار مشتری قرار می‌دهند‌. امروزه اکثر مردم ترجیح می‌دهند که لوازم مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنند. خرید اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه‌ها و قیمت محصولات دارد.

خرید سرویس خواب جدید با دیجی چوب

برای مشاهده محصول له وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید Digichoob.com

خرید سرویس‌ خواب جدید و ارزان از فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس خواب می‌توانید به فروشگاه دیجی چوب با آدرس اینترنتی https://Digichoob.com مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی چوب به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های معتبر اینترنتی ایران دارای نماد اعتماد الکترونیک  و پروانه کسب و کار کشوری است. این فروشگاه فعالیت رسمی خود را از سال 1393 در زمینه تولید محصولات چوبی مانند سرویس خواب، میز ناهارخوری، میز تلفن، میز تلویزیون، ساعت ایستاده، بوفه، کمد و مبلمان آغاز کرد و با توجه به اوضاع اقتصادی نابسامان کشور و افزایش شدید قیمت‌ها، دیجی چوب شرایطی فراهم کرده است تا مشتریانی که توانایی مالی برای خرید نقدی محصولات ندارند؛ بتوانند محصول مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. همه محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند‌.

خرید انواع محصولات چوبی از وب سایت دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز  فروش:  ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی :  ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟