پنجره دوجداره بهسامان

پنجره دوجداره بهسامان

باوجود اینکه پنجره‌ها با هدف تامين نور كافي و ديد مناسب در ساختمانها تعبيه می‌گردند، اما با توجه به ساختار فيزيكي پنجره ها نرخ اتلاف انرژی در آنها نسبت به ديوارها بيشتر است.

لذا با توجه به اهمیت حل مشکلاتی نظیر اتلاف انرژی و کاهش آلودگی صوتی در ساختمانها و افزایش قیمت انرژی و نیاز به آرامش ساکنین ساختمانها، تعویض یا بهینه سازی پنجره ها لازم و ضروری است.

نصب پنجره دوجداره، مشکلات پنجره قدیمی را برطرف نموده و پس از تعویض پنجره، محیطی آرام خواهید داشت و علاوه برآن با کاهش هزینه‌های مصرف انرژی، از مزایای بینظیر پنجره‌های دوجداره و سه‌جداره UPVC و آلومینیوم ترمال‌بریک استفاده خواهید نمود.

ویژگی پنجره‌های دوجداره

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش آلودگی صوتی
  2. جلوگیری از نفوذ گرد وغبار و آب باران
  3. مقاومت در برابر شرایط جوی و سازگار با محیط زیست
  4. امکان طراحی های متنوع مطابق با سلیقه مشتری با بازشوهای کشویی و لولایی

انواع پنجره‌های دوجداره بهسامان

  1. پنجره دوجدارهUPVC که با پروفیل های استاندارد با یراق آلمان و ترکیه قابل عرضه هست.
  2. پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال‌بریک با پروفیل آکپا و یراق آلمانی و ترکیه تولید و نصب می‌گردد.
  3. روش وین تیونینگ که عایق‌بندی و دوجداره کردن پنجره‌ها بدون نیاز به تعویض پنجره آهنی است.

پنجره دوجداره بهسامان

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC بهسامان

در این عملیات پنجره های قدیمی بدون هیچگونه نیاز به تخریب و نقاشی با پنجره UPVC تعویض می گردد.

شرکت بهسامان متناسب با بودجه و نیازهای کیفی مدنظر کارفرما از پروفیل های ویستابست، وینتک، هافمن و انزو با یراق آلات آلمانی و ترکیه بهره می‌گیرد.

با استفاده از پروفیل بازسازی UPVC لبه دار، فریم پنجره های قدیمی کاور می شود. با پروفیل بازسازی علاوه بر یکدست شدن و زیبایی پنجره، از عایق بندی مناسب تری بهره‌مند می‌شوید.

موارد مهم در پیش فاکتور UPVC

آیتمهایی که می بایست در فاکتور یا قراردادهای UPVC  به دقت بررسی نمود عبارتند از:

  • برند و رنگ پروفیل UPVC
  • ضخامت گالوانیزه تقویتی و نوع لاستیک‌های آببندی استفاده شده در پنجره ها
  • برند و نوع یراق آلات
  • رنگ ، ضخامت ، تزریق گاز آرگون و نوع ساخت در شیشه دوجداره
  • کنترل کامل نقشه های ساخت به لحاظ طراحی مانند نوع و جهت بازشوها  و محل کتیبه‌ها و لتهای پنجره و …
  • هزینه نصب
  • هزینه توری در صورت درخواست
  • درج مدت گارانتی و پشتیبانی

کارشناسان شرکت پس از بازدید پنجره ها ، با توجه به خواسته های شما به لحاظ طرح و نقشه پنجره و استفاده از سیستم کشویی یا لولایی و درخواست آیتمهای جانبی نظیر توری ، قیمت دقیق و نهایی را اعلام می نمایند.

تعویض و نصب پنجره آلومینیوم ترمال‌بریک بهسامان

بهترین انتخاب کیفی در میان پنجره‌های دوجداره، پنجره های دوجداره آلومینیوم ترمال‌بریک است.این پنجره ها امکان تولید در ابعاد بزرگ و قدی را داراست.پنجره‌های آلومینیومی از استحکام، تنوع رنگی و مزایای زیادی نسبت به پنجره‌های دوجداره UPVC برخوردار هستند ولی قیمت تمام شده پنجره آلومینیوم ترمال‌بریک بالاتر از پنجره UPVC هستند.

پنجره‌های آلومینیوم نرمال یا معمولی با قیمت پایینتر از آلومینیوم ترمال بریک نیز قابل تولید هستند. فقط با توجه به اینکه پروفیل های معمولی آلومینیومی بدون سد حرارتی هستند، عایق سرما و گرما نیستند و عملکرد مناسبی در برابر اتلاف انرژی مانند پنجره UPVC و آلومینیوم ترمال بریک نخواهند داشت.

مقایسه پنجره های آلومینیومی ترمال‌بریک و UPVC

قیمت تمام شده پنجره های آلومینیومی ترمال‌بریک بطور معمول بالاتر از پنجره های UPVC می‌باشد.

در پنجره‌های آلومینیومی بدلیل اینکه يراق‌آلات مستقيما به فلز آلومينيوم متصل هستند در مجموع عملکرد بهتری خواهند داشت و کمتر شاهد افتادگی لنگه‌های بازشو در پنجره‌های آلومینیومی هستیم. البته در صورت ساخت استاندارد پنجره‌های UPVC این مشکلات برطرف میشود ولی باتوجه به اینکه اتصالات و گالوانیزه تقویتی داخل پروفیل قرار میگیرد و قابل رویت نیست بایستی نسبت به انتخاب سازنده خوب دقت داشته باشید.

با توجه به کاربردن آلومینیوم ترمال‌بریک در پروژه های لاکچری ارزش ملک با اجرای سیستم‌های آلومینیوم ترمال بریک بالاتر خواهد رفت در ضمن اینکه عمر پروفیل‌های آلومینیومی حداقل دوبرابر UPVC است و در نهایت نیز قابل بازیافت هستند.

درباره بهسامان بیشتر بدانید

فعالیت شرکت بهسامان، در سال 1387 با ابداع روشی جهت بهینه‌سازی پنجره‌ها بنام روش وین تیونینگ آغاز شد که پس از اخذ تاییدیه سازمان بهره‌وری انرژی اقدام به تجاری‌سازی و اجرای روش وین‌تیونینگ نمود و پس از آن نیز فعالیت خود را در زمینه تولید درب و پنجره‌های UPVC و پنجره‌های آلومینیومی گسترش داد و در حال حاضر با اجرای موفق بیش از 14000 واحد در تهران و شهرهای دیگر مشغول خدمات‌دهی به هموطنان گرامی می باشد.

منبع: بهسامان

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟