راهنمای خرید بهترین سرویس خواب و روتختی بزرگسال و کودک نوزاد

راهنمای خرید بهترین سرویس خواب و روتختی بزرگسال و کودک نوزاد

به طور میانگین همه افراد 7-9 ساعت از شبانه روز را در خواب سپری می کنند. با توجه به این آمار، خرید کالاهای باکیفیت و مناسب برای خواب بسیار اهمیت دارد. این کالاها شامل محصولاتی مانند روتختی، بالش، پتو، روبالشی و… می شوند.

برای خرید و انتخاب هر کدام از کالاهای خواب شما باید فاکتورهای خاصی را بدانید و به آن ها توجه کنید. در نظر داشتن مواردی مثل جنس و مواد اولیه، اندازه، شکل ظاهری و تنوع طرح، کیفیت و دوام بالا، ارگونومی و برند در زمان خرید بسیار اهمیت دارد.

همانطور که گفته شد، یکی از کالاهایی که خرید آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است، سرویس خواب روتختی برای افراد بزرگسال و نوزادان می باشد که انتخاب صحیح آن می تواند به خواب بهتر و باکیفیت تر شما کمک کند. همچنین تاثیر به سزایی در دکوراسیون اتاق خواب نیز دارد.

امروزه سرویس های خواب روتختی در انواع و طرح های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام با توجه به برند و مدل از تکه های مختلفی مثل روبالشی، کاور لحاف، روکوسنی، ملحفه روانداز، ملحفه تشک و لحاف تشکیل می شوند که شما می توانید هر کدام را با توجه به چیدمان اتاق، اندازه تشک، جنس مناسب، ضدحساسیت بودن و سایر معیارهای شخصی انتخاب کنید.

جنس مناسب سرویس خواب روتختی

راهنمای خرید بهترین سرویس خواب و روتختی بزرگسال و کودک نوزاد

بسیاری از روتختی ها با پارچه ها و موادی ساخته شده اند که باعث می شوند بدن شما به راحتی عرق کند. در نتیجه این تعرق روتختی بوی نامطلوبی گرفته و ممکن است روی آن لکه هایی را مشاهده کنید. بنابراین اگر قصد خرید روتختی دارید، توجه داشته باشید که باید از پارچه هایی با قابلیت تنفس پذیری استفاده کنید.

پارچه ها و مواد اولیه ای که در خرید سرویس های خواب روتختی به کار می روند شامل پنبه، کتان، پلی استر، ابریشم، ریون، بامبو، فلامنت، ویسکوز، تترون و… می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

در کنار این ویژگی، شما باید بتوانید روتختی خود را به آسانی و بدون ایجاد هر گونه آسیب مانند از بین رفتن رنگ و یا پف روتختی بشویید و به راحتی استفاده کنید.

یکی از نکات حائز اهمیت در زمان خرید سرویس خواب روتختی به خصوص برای نوزادان لطیف بودن و نرمی آن است. به دلیل حساس بودن پوست نوزادان باید مواردی را انتخاب کنید که پوست نوزاد را اذیت نکرده و لطافت و نرمی را برای کودک شما به ارمغان بیاورد.

راهنمای خرید بهترین سرویس خواب و روتختی بزرگسال و کودک نوزاد

برای مشاهده و خرید انواع مدلهای سرویس خواب نوزاد کیک کنید

بودجه مناسب برای روتختی

روتختی ها در برندها و کیفیت های گوناگونی ساخته می شوند و با توجه به این موضوع، تفاوت هایی در نرخ های آن ها مشاهده می شود و شما باید در زمان خرید هر نوع روتختی بودجه خاصی را مدنظر داشته باشید اما توجه کنید که این مسئله به این معنا نیست که شما باید برای خرید یک روتختی باکیفیت از برندی معتبر و شناخته شده، هزینه ای هنگفت و سرسام آور پرداخت کنید.

انتخاب روتختی متناسب با دکوراسیون و چیدمان

با توجه به این که سرویس های خواب روتختی در مدل ها و انواع گوناگون مدرن، کلاسیک و فانتزی تولید می شوند، رنگ ها و طرح های متفاوتی دارند. اکثر افراد ترجیح می دهند در زمان انتخاب سرویس خواب روتختی برای خود و یا کودکان و نوزادان، مواردی را انتخاب کنند که با سایر چیدمان اتاق خواب مانند فرش و پرده مطابقت داشته باشد.

به طور معمول برای تولید سرویس های روتختی نوزادان و کودکان از طرح ها و سبک های فانتزی و کارتونی استفاده می شود.

اندازه و ابعاد سرویس های روتختی

این فاکتور به ویژه برای خرید سرویس خواب روتختی نوزاد بسیار اهمیت دارد. اگر می خواهید برای نوزاد خود یک روتختی انتخاب کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است یک روتختی متناسب با اندازه و ابعاد تخت نوزاد تهیه کرده و از خرید روتختی های خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک برای نوزاد صرف نظر کنید.

اگر سرویس خواب روتختی نوزاد را در اندازه ای متفاوت با تخت او انتخاب کنید باعث بروز مشکلاتی از جمله سرما (در صورت کوچک بودن روتختی) و راحت نبودن نوزاد (در صورت بزرگ بودن روتختی) می شوید.

نگهداری از روتختی

همانطور که گفته شد، در زمان خرید سرویس خواب روتختی باید قابلیت شستشوی آن را نیز در نظر بگیرید. به طور معمول وقتی زمان شستن یک روتختی فرا می رسد، اکثر افراد شستشوی آن را به یک خشکشویی مجرب و حرفه ای می سپارند؛ اما در هر صورت، چه زمانی که آن را تحویل خشکشویی می دهید و چه زمانی که خودتان روتختی را در خانه می شویید باید اجناسی انتخاب کنید که پس از چند بار شستشو رنگ و حالت خود را از دست ندهند و دوام بالایی داشته باشند.

راهنمای خرید بهترین سرویس خواب و روتختی بزرگسال و کودک نوزاد

برای خرید اینترنتی سرویس خواب روتختی کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی کالازم یکی از سایت های فروش آنلاین است که در زمینه های مختلف از جمله فروش انواع کالای خواب فعالیت دارد. با مراجعه به این سایت شما می توانید روتختی های مناسب، باکیفیت و بادوامی را برای خود، نوزادان و کودکان‌ خریداری کرده و گامی مثبت برای بهبود کیفیت خواب‌تان بردارید.

فروشگاه اینترنتی کالازم در سال های اخیر با توجه به فعالیت درخشان و ویژه خود، از دیگر فروشگاه های اینترنتی متمایز شده است.

برای شناخت بهتر مزایای منحصر به فرد فروشگاه اینترنتی کالازم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحویل کالا در کمترین زمان ممکن پس از درج سفارش
  • امکان مرجوع کالا تا 7 روز
  • قابلیت پرداخت درب محل

شما می توانید کالای مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود و با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی کالازم خریداری کنید و تجربه فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)