صنایع شیشه ایمنی دماوند تولید کننده شیشه ضد گلوله صرافی و شیشه رنگی

ساختار شیشه ضد گلوله

ساختار شیشه ضد گلوله از لایه های شیشه چند لایه است. هرچه لایه های بیشتری وجود داشته باشد، شیشه محافظت بیشتری ارائه می دهد.

شیشه ضد گلوله یک ماده کامپوزیتی است که از شیشه و فیلم پلی کربنات با کیفیت بالا تشکیل شده است که از طریق پردازش ویژه برای ساخت آن انجام می شود.

در این نوع شیشه با کاهش وزن، 3 میلی متر پلی کربنات (یک ترموپلاستیک) روی قسمت ایمن لمینت می شود تا از ریزش جلوگیری شود.

ساختار شیشه ضد گلوله طوری است که ماده ای با ظاهر و شفافیت شیشه استاندارد اما با محافظت موثر در برابر سلاح های کوچک باشد.

صنایع شیشه ایمنی دماوند تولید کننده شیشه ضد گلوله صرافی و شیشه رنگی

شیشه ضد گلوله در واقع از لایه پلی کربنات تشکیل شده است که با ورقه های شیشه ای شفاف به هم چسبیده است.

این ماده موجب کاهش مقاومت شیشه ضد گلوله در برابر سلاح های سنگین شده و همین منجر به آسیب پذیری بالای آنها خواهد شد.

پلاستیک موجود در طرح‌ های لمینت در برابر ضربه ناشی از حمله فیزیکی از اجسام تیز مقاومت می ‌کند.

پلاستیک مقاومت کمی در برابر گلوله دارد. شیشه ای که بسیار سخت تر از پلاستیک است، گلوله را صاف می کند و پلاستیک تغییر شکل می دهد.

هدف آن جذب بقیه انرژی و جلوگیری از نفوذ آن است. توانایی لایه پلی کربنات در متوقف کردن پرتابه ها با انرژی متغیر با ضخامت آن نسبت مستقیم دارد.

شیشه رنگی

شیشه‌ رنگی این روزها تاثیر فراوانی روی دکوراسیون داخلی دارد و با رنگ بندی متنوع، طرح، ضخامت و ویژگی خاص خود برای فضاهای مختلف کاربرد دارد.

قیمت شیشه رنگی به کشور سازنده، برند، نوع و مقدار سفارش بستگی دارد و خریداران می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت به روز انواع شیشه رنگی با کارشناسان فروش دماوند گلس تماس بگیرند.

انواع شیشه رنگی شامل سه دسته اصلی است؛ شیشه رنگی براق (لاکوبل)، شیشه رنگی مات (متلوکس)، شیشه رنگی متالیک (متلاک) و شیشه رنگی اجرا شده در آشپزخانه که هریک کاربری های خاص خود را دارند.

انواع شیشه رنگی بر حسب ضخامت به 4 میل،5 و 6 میل تولید و عرضه می شوند که کاربردهای گوناگونی از قبیل درب کابینت، کمد دیواری، رومیزی‌ های کوچک و پوشش فضای دیواره بین کابینت، دیوارپوش دکوراتیو و غیره دارند.

شیشه رنگی با ضخامت 8، 10 و 12 میل برای صفحه کابینت، رومیزی، نمای ساختمان و غیره مناسب است و ضخامت 16 و 20 میل برای صفحه‌ بار شیشه ‌ای، اوپن آشپزخانه، رومیزی های بزرگ و دکوری مناسب است.

صنایع شیشه ایمنی دماوند تولید کننده شیشه ضد گلوله صرافی و شیشه رنگی

شیشه رنگی پنجره

شیشه رنگی پنجره برای زیبایی و ایجاد حس بهتر به کار می رود و فضای خانه ها با رنگ، نور، پنجره و دکوراسیون متفاوت در زندگی تنوع و جذابیت ایجاد می شود.

انسان ها برای زندگی شان خانه هایی ساختند که پنجره داشته باشد و از آنجا که پنجره یعنی فضایی برای دیدن بیرون و شیشه رنگی پنجره راهکار مناسبی برای تنظیمورود نور هم محسوب می شد.

معمولا پنجره را طوری می ساختند که از موادی باشد به بیرون خانه دید داشته باشد و استفاده از شیشه رنگی پنجره دید بیرون به داخل خانه را کاهش می داد و این ویژگی مناسب و دلخواهی به شمار می رفت.

کانتر شیشه ای

برای ساخت کانتر شیشه ای معمولا از شیشه سکوریت ۱۰ میلی متر استفاده می شود. این شیشه از شفافیت، زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار است. گاهی در ساخت کانتر شیشه ای از شیشه لمینت نیز استفاده می شود، چون این شیشه نسبت به شیشه سکوریت دارای مقاومت بالاتری است.

گیشه در کانتر شیشه ای انواع مختلفی دارد و براساس سلیقه و نیاز افراد طراحی می شود و رایج ترین شکل آن گیشه های مستطیلی، دایره ای، نیم دایره، مربع یا حفره هایی برای تعامل صدا است.

کاربرد کانتر شیشه ای بیشتر در فضاهایی مانند گیشه بانکی، گیشه های خدمات پلیس ۱۰+، پیشخوان دولت، ادارات و شرکت ها، پذیرش و اطلاعات بیمارستان ها، درمانگاه ها و صرافی ها و طلا فروشی ها می باشد.

 مزایای کانتر شیشه ای جداسازی فضا بین دو عرصه متصدی و مراجعه کنندگان، دید مناسب بدون ایراد نسبت به سایر متریال های موجود، زیبایی ظاهری و مانعی برای نفوذ گرد و غبار است. قیمت کانتر شیشه ای بستگی به متریال به کار رفته و جنس و نوع شیشه و با توجه به ابعاد، نوع بست و یراق آلات مصرفی، تعداد جاساز ها یا گیشه ها محاسبه می شود.

صنایع شیشه ایمنی دماوند تولید کننده شیشه ضد گلوله صرافی و شیشه رنگی

کانتر صرافی

کانتر صرافی یکی از تجهیزات اداری و از لوازم دکوراسیون داخلی محسوب می شود. این محصول معمولا از جنس چوب یا ام دی اف است و با مدل های متنوعی در بازار به فروش می رسد.

در کانتر صرافی شیشه ها ضد گلوله، دارای سوراخی در پایین، برای ارتباط با ارباب رجوع و سیستم صوتی است که استفاده از این نوع میز باعث جلوه بیشتر دکوراسیون می شود.

 در ساخت کانتر صرافی از ام دی اف مرغوب و نوار PVC مشکی استفاده شده، لبه های کار برش خورده و حالت اریب است. با قرار دادن این کانتر به عنوان حد فاصل با مشتریان و ارباب رجوع استفاده می شود و امنیت بیشتری را فراهم می کند. انواع کانتر صرافی با طراحی گرد، نیم دایره و مستطیلی مناسب برای هر فضایی و متناسب با ابعاد محیط مورد نظر طراحی و تولید می شوند.

در کانتر صرافی باید استانداردهای ایمنی مورد تایید رعایت شود و نسبت به فضای کار مشتری طراحی می شوند، به این شکل که دارای ارتفاع کاملا پوشیده و استاندارد و پشت نمای چوبی دکوراتیو و ورق فولادی است.

کانتر امنیتی

کانترهای امنیتی و کیوسک ها،ساختاری فولادی-سربی دارند که در صورت استفاده از اسلحه های سبک و نیمه سنگین (کلت،کلاشینکف،ژ3،وینچستر) غیر قابل نفوذ بوده و شیشه های استفاده شده برای این کیوسک ها هم به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام مقاومتی متفاوت از لحاظ ضدگلوله بودن دارند.

از کانترهای امنیتی ضد گلوله معمولا در طلا و جواهر فروشيها، مراكز مهم و با حساسيت بالا، بانك ها و صرافي ها و موزه ها استفاده می شود.

صنایع شیشه ایمنی دماوند در راستای همکاری با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان، به تولید و ارائه خدمات در زمینه شیشه های ساختمانی، شیشه لمینت و امنیتی، شیشه سکوریت و درب های الکترونیکی پرداخته است.

این شرکت با تولید و ساخت شیشه لمینت شیشه های تخصصی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین ارائه مشاوره و اجرای پروژه های تخصصی به سازمان ها و نهادهای مختلف، کارنامه درخشانی را در سابقه کاری خود دارد.

از جمله مشتریان این شرکت می توان به صنایع دفاع جمهوری اسلامی ایران (صا ایران)، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی، برخی سفارت خانه ها، مرکز مین زدایی کشور، سازمان بسیج مستضعفین، دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت سکوهای نفتی ایران و دیگر مراکز اشاره کرد.

صنایع شیشه ایمنی دماوند به منظور تامین امنیت، زیبایی و نوآوری و از همه مهمتر، رضایتمندی مشتریان خود از تجربه و دانش تیم تخصصی و فنی خود بهره گرفته و خدمات باکیفیتی ارائه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به آدرس سایت www.damavandglass.com  مراجعه کرده یا از طریق شماره های   ۰۲۱۵۵۶۲۵۸۸۶ – ۰۹۱۲۲۰۶۶۲۲۱ و ۰۹۱۲۱۴۳۷۶۵۸ با کارشناسان صنایع شیشه ایمنی دماوند در ارتباط باشید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟