معرفی تعدادی از بهترین شرکت‌های عمرانی و ساختمانی

صنعت ساخت و ساز نقش کلیدی در اقتصاد هر کشوری دارد. در این صنعت میلیون‌ها نفر و شرکت‌های عمرانی زیادی فعالیت می‌کنند. حال در این میان برخی شرکت‌ها و مجموعه‌ها هستند که به واسطه سوابق کاری خود برجسته‌تر و مشهورتر از باقی شرکتها شده‌اند. با توجه به اینکه ساختمان‌سازی از جمله مشاغل پردرآمد هم هست، آیا تا بحال به این فکر کرده‌اید که کدام‌یک از شرکت‌های ساختمانی پربازده‌تر و خوش‌نام‌تر از دیگران هستند؟ در واقع پاسخ به این سوال برای افرادی که قصد دارند زمین و یا ساختمان خود را برای بازسازی و یا ساخت به دست شرکتهای پیمانکاری بسپارند، بسیار اهمیت دارد. چرا که با توجه به مبالغ بالایی که در این صنعت رد و بدل می‌شود، کیفیت کار نهایی و تحویل به موقع ساختمان برای کارفرما بسیار مهم است. به این ترتیب بهتر است قبل از انتخاب شرکت ساختمانی موردنظر خود به برخی نکات توجه داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید با استناد به شهرت و نظرات دیگران از میان بهترین شرکت‌های عمرانی گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. شاید پیدا کردن بهترین و مشهورترین شرکتهای عمرانی کمی برای شما سخت باشد؛ لذا ما در ادامه لیستی از این شرکت‌ها را تهیه کرده‌ایم.

لیست ۵ شرکت عمرانی معتبر و مشهور

۱.شرکت مرسل قالب

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرده است و نام آن در واقع به پاس خدمات ارزشمند آقای مرسل طاحونی یکی از پیشکسوتان کارهای بتنی مرسل قالب نهاده شده است. فعالیت‌های این مجموعه در دو زمینه طراحی و ساخت قالب ابنیه و بخش دوم انبوه سازی مسکن است. این شرکت پروژه‌های عمرانی زیادی را در سراسر کشور نظارت و اجرا کرده است که از جمله آنها عبارتند از:

  • بیش از پنجاه واحد بیمارستان
  • بیش از پانزد مورد هتل
  • بیش از هفتاد واحد کارخانه
  • و…

۲.شرکت ایستا دقیق سپاهان

شرکت ایستا دقیق سپاهان هم یکی از بزرگترین مجموعه‌های پیمانکاری در سطح کشور است که فقط در همین ۵ سال اخیر توانسته بیش از ۲۰ پروژه بزرگ دولتی و خصوصی را به پایان برساند. فعالیت‌های این مجموعه در راستای ساختمان‌سازی، محوطه سازی، بازسازی ساختمان، ابنیه سنگین فلزی، ‌ابنیه سنگین بتنی، برج‌سازی، ‌شبکه آبیاری زهکشی، شبکه جمع‌آوری و انتقال آب و فاضلاب و…..است.

معرفی تعدادی از بهترین شرکت‌های عمرانی و ساختمانی

این شرکت دارای کادری توانمند در برنامه‌ریزی و پیشبرد فرآیند ساخت پروژه‌ها است. علاوه بر این شرکت ایستا دقیق هم نظير شركت های معتبر و مطرح در سطوح فعاليتهای مهندسی سیویل، دارای تشخیص صلاحيت کشوری و رتبه بندی سراسری از سازمان مديريت و برنامه ريزی کشور بوده و تا كنون در دو ر شته ابنیه  و ساختمان و  آب رتبه بندی گردیده است. به این ترتیب مجموعه فعالیت‌های شرکت ایستا دقیق طراحی ، نظارت و اجرای پروژه های عمرانی شامل  ساختمان و انبوه سازی  ،  محوطه سازی ،  آبیاری و زهکشی ، شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی ، عملیات سیویل تصفیه خانه های آب و فاضلاب ، تاسیسات و تجهیزات تصفیه خانه است.

۳.شرکت سوپرپایپ

شرکت سوپرپایت اینترنشنال هم یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه ساخت و ساز است. این شرکت در آخرین جشنواره مرکز تحقیقات ساختمانی در زمینه کیفیت محصولات رتبه برتری گرفت. از این رو شعار این مجموعه هم کیفیت، نوآوری و افتخار است.

معرفی تعدادی از بهترین شرکت‌های عمرانی و ساختمانی

به همین خاطر همواره تلاش در جهت گسترش صنعت ساخت و ساز را ادامه خواهد داد. به این ترتیب حوزه فعالیت‌‍‌های این مجموعه خدمات فنی مهندسی شامل محاسبات و برآوردها و نقشه‌های اجرایی، خدمات اجرایی ساخت و ساز و تولید تاسیسات به روز صنعت ساخت و ساز است.

۴.شرکت زاویه سازان هامان

شرکت زاویه سازان هامان که با نام تجاری استودیو معماری زاها شناخته می‌شود، یکی از معتبرترین شرکتهای ساختمانی در کشور است و دارای سابقه فعالیت بیش از یک دهه در این زمینه است. حوزه فعالیت‌های این شرکت در زمینه ساخت، نظارت، مشاوره، اجرا، بازسازی، پیمانکاری و نوسازی ساختمان‌ها است. تعدادی از مشهورترین پروژه‌های این مجموعه ساخت ساختمان‌های گروه بانک سامان، بانک تجارت، ساختمان ایران کیش و..است.

۵.شرکت عمرانی ایرانیان اطلس

این مجموعه که با ساخت و اجرای ساختمان‌های معروف و شاخص شهرت بسیاری پیدا کرده است،‌همواره در تلاش است که ساختمان‌هایی با استفاده از به روز‌ترین امکانات و فناوری‌ها بنا کند.

معرفی تعدادی از بهترین شرکت‌های عمرانی و ساختمانی

ویژگی‌های بهترین شرکت‌های ساختمانی

مسلما زمانی یک شرکت ساختمانی در میان مردم معروف و مشهور می‌شود که رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کرده باشد. به این ترتیب مهم‌ترین ویژگی‌ یک شرکت عمرانی خوب نظرات مثبت دیگر مشتریان راجع به آن شرکت است. شاید شما برای خرید خیلی از لوازم خود پیش از خرید نظرات دیگران را هم راجع به آن جویا شوید.

اما یکی دیگر از خصوصیات مهمی که لازمه شرکت‌های ساختمانی است، نظم و خوش قول بودن آنها است. چرا که همه ما تاکنون افراد زیادی را دیده‌ایم که از دیر تحویل دادن ساختمانشان توسط پیمانکاران ناراضی هستند. به این ترتیب مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت پیمانکاری خوب عبارتند از:

  1. نظم و هماهنگی میان کارکنان
  2. خوش قول و متعهد بودن
  3. استفاده از مصالح با کیفیت در صورتی که تهیه مصالح هم بر عهده شرکت باشد
  4. مجهز بودن به تجهیزات و ابزارآلات نو و به روز دنیا
  5. ارائه بهترین خدمات به مشتریان
  6. تلاش در جهت گسترش و پیشرفت شرکت
  7. و از همه مهم‌تر تلاش در جهت جلب رضایت مشتری

شرکت ایستا دقیق سپاهان از جمله بهترین شرکت‌های عمرانی است که با استفاده از کادر متخصص و با تجربه تاکنون بیش از ۲۰ پروژه موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است. کارشناسان این مجموعه همواره آماده خدمت‌رسانی و ارائه راهنمایی به مشتریان خود هستند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟