اکسسوری های فلزی در طراحی و تاثیر آن ها در فنگ شویی

اکسسوری های فلزی در طراحی و تاثیر آن ها در فنگ شویی

در دنیای طراحی، جزئیات مهم است. از مبلمان گرفته تا مد، اکسسوری‌ های مناسب می‌توانند طراحی را ارتقا دهند، شخصیت، جذابیت و کمی پیچیدگی را اضافه کنند. در میان گزینه ‌های بی‌شمار موجود، لوازم جانبی فلزی به‌ عنوان یک انتخاب همیشگی که به ‌طور یکپارچه زیبایی ‌شناسی را با عملکرد ترکیب می‌کند، برجسته می ‌شوند. در صنعت طراحی داخلی از فلزات زیادی همچون استیل ها، فولاد ها و دیگر فلزات رنگین مانند برنز و مس استفاده می شود. از این رو دنیای فلزات از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که در این میان فولاد هایی مانند فولاد mo40 و فولاد ck45 پر استفاده ترین در صنعت هستند.

در این مقاله، کاربرد های متنوع لوازم جانبی فلزی در طراحی و ویژگی‌ های منحصر به فرد آن‌ ها را برای تلاش ‌های خلاقانه مختلف بررسی می‌کنیم.

اکسسوری های فلزی در طراحی و تاثیر آن ها در فنگ شویی

فنگ شویی می تواند بسیار پیچیده باشد و ایده های پیچیده فلسفی چینی، سنت های باستانی و باور های فرهنگی را در بر گیرد. طبق نظریه وو زینگ، ساختار کیهان 5 فاز را منعکس می کند. هر فاز دارای مجموعه ای پیچیده از تداعی ها با جنبه های مختلف طبیعت و عناصر است. خانه و باغ عالی باید 5 عنصر چینی آب، آتش، چوب، خاک و فلز را در خود جای دهد.

هر عنصر با رنگ‌ها، شکل‌ها و مواد خاصی مرتبط است که می‌توان از آنها در طراحی خانه استفاده کرد تا کیفیت آن عنصر را فراخوانی کند. یک راه عالی برای شروع کار با پنج عنصر این است که یک چیز را در خانه خود بگنجانید که هر یک از پنج عنصر را نشان می دهد.

بیاموزید که چگونه خانه خود را با عنصر فلزی شفاف و شفاف فنگ گ شویی با استفاده از وسایل دکوری ساده و محبوب تزئین کنید.

عنصر فلزی چیست؟

عنصر فلزی دقت، سادگی و وضوح است. همچنین نشان دهنده عدالت، صداقت، و شادی است. برای آوردن بیشتر این ویژگی ها به زندگی خود، می توانید عنصر فلزی را از طریق عناصر طراحی زیر به خانه خود اضافه کنید:

رنگ: سفید، خاکستری و رنگ های متالیک

شکل: دایره

جنس: فلز و آینه

اینجا راه هایی وجود دارد که می توانید عنصر فلزی را به فنگ گ شویی خانه خود بیاورید.

دیوار ها

از آنجایی که رنگ سفید یک رنگ محبوب است، بسیاری از ما در حال حاضر در فضا هایی زندگی می کنیم که عنصر فلز روی دیوار های ما وجود دارد. این یک بوم عالی برای دعوت از رنگ ها و عناصر دیگر است.

و به یاد داشته باشید، سایه های سفید زیادی وجود دارد! کرمی یا رنگ های گرم، یا خنک و شفاف فکر کنید. اگر می خواهید عنصر فلزی را وارد کنید، خاکستری روشن یکی دیگر از گزینه های رنگ عالی است. خاکستری آرام و تسکین دهنده است و تقریباً می تواند مکمل هر رنگ دیگری باشد.

همچنین گزینه های زیادی برای کاغذ دیواری زیبا در رنگ های سفید و خاکستری وجود دارد. برای وارد کردن عنصر فلزی از طریق شکل نیز، الگویی را پیدا کنید که شامل اشکال دایره ای باشد. حتی می توانید به دنبال کاغذ دیواری هایی با لهجه های متالیک باشید.

لوازم دکور منزل

راه های زیادی برای وارد کردن عنصر فلزی به خانه شما با لوازم جانبی و مبلمان وجود دارد. یک میز کناری گرد و سفید می تواند یک قطعه شیک از عناصر فلزی باشد. همچنین می توانید به دنبال صندلی های فلزی یا میزهای قهوه با پایه های فلزی باشید.

آینه های گرد نیز یک راه عالی برای معرفی عنصر فلزی هستند و می توانند با بسیاری از سبک های دکور متفاوت همراه شوند. یک آینه گرد بالای تخت خود امتحان کنید تا وحدت و با هم بودن را در یک ارتباط.

بالش های سفید یا خاکستری با طرح های دایره ای نیز یک راه سرگرم کننده برای آوردن فلز بیشتر به خانه شما هستند. حتی می توانید بالش هایی را پیدا کنید که شکل دایره ای دارند. فرش‌ها و پتو های گرد نیز می ‌توانند یک افزودنی جالب و غیر منتظره برای دکوراسیون منزل شما باشند.

آثار هنری که دارای رنگ های سفید و خاکستری و اشکال دایره ای هستند نیز می توانند عنصر فلزی را معرفی کنند. این می تواند یک صحنه نرم و برفی، یک نقاشی هندسی انتزاعی یا چیز دیگری باشد که شما دوست دارید. سعی کنید آن را در یک قاب طلایی یا نقره ای قرار دهید تا عنصر فلزی را بیشتر تقویت کنید. همانطور که به دنبال آثار هنری برای قرار دادن در خانه خود هستید، به خاطر داشته باشید که یافتن چیزی که فکر می کنید زیبا و معنادار است نیز مهم است.

گیاه شناسی

گلدانی از گل های سفید عنصر فلز را از طریق رنگ وارد می کند. گل ها نیز منبع زیبایی هستند که با فلز مرتبط است. برای افزایش انرژی فلزات، آنها را در یک گلدان سفید یا فلزی قرار دهید. فقط مطمئن شوید که پس از پژمرده شدن آنها را جایگزین کنید، زیرا گیاهان در حال مرگ منبع چی سالم نیستند.

اگر دوست دارید گیاهان زنده در خانه خود داشته باشید، می‌توانید تعداد زیادی گلدان سفید گرد بسیار زیبا یا حتی گلدان ‌های فلزی از برنج یا مس پیدا کنید. به دنبال گیاهانی با برگ‌های گرد، مانند پپرومیا، یا یک گیاه گلدار سفید، مانند سوسن صلح یا ارکیده پروانه سفید باشید

نورپردازی

برای وارد کردن عنصر فلزی از طریق نورپردازی، به دنبال روکش فلزی و اشکال گرد باشید.

آویزهای گلوب یک گزینه گرد شیک هستند و اغلب در رنگ های سفید یا متالیک نیز وجود دارند. همچنین می توانید به دنبال لامپ هایی با پایه یا سایه دایره ای یا یک لوستر فلزی گرد باشید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟