عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید ویلا تهراندشت

تهراندشت به دلیل آب و هوای فوق العاده عالی و نزدیکی به کلانشهرهای کرج و تهران ، منطقه ای ایده آل برای زندگی آرام و دور از هیاهو به شمار می رود. اگر قصد خرید ملک در این منطقه را دارید ، در ادامه عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید ویلا تهراندشت و نکات مهم برای خرید ویلا در تهراندشت را بخوانید.

موقعیت جغرافیایی تهراندشت

تهراندشت در استان البرز و فاصله 20 دقیقه ای از کرج حوالی کردان و سهیلیه واقع شده است. حدود یک ساعت تا تهران فاصله دارد ؛ لذا مناسب افردی است که در حال رفت و آمد به این دو کلانشهر هستند.

آب و هوای تهراندشت

تهراندشت در میان درختان سبز و سر به فلک کشیده قرار گرفته و آب و هوای فوق العاده پاکیزه و به دور از آلودگی دارد. آب منطقه نیز بسیار قوی بوده و مناسب آبیاری باغ های میوه در این منطقه است. قیمت خرید ویلا تهراندشت نسبت به مناطق اطراف آن مانند کردان و چهارباغ بسیار مناسب تر است.

عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید ویلا تهراندشت

با خرید ویلا در تهراندشت از شلوغی و آلودگی هوای کلانشهرهای کرج و تهران به دور خواهید بود. با سکونت در این منطقه از آب و هوای بسیار عالی نهایت لذت را خواهید برد. به طور کلی ، عوامل مختلفی بر قیمت خرید ویلا تهراندشت تاثیرگذار هستند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

  • آب و هوای بکر
  • وجود آرامش
  • امنیت موجود در منطقه
  • منظره و طبیعت بسیار زیبا
  • قیمت مناسب زمین و ویلا
  • وجود منبع کافی آب و برق و گاز
  • نزدیکی به کلانشهرهای کرج و تهران
  • نزدیکی به اتوبان و سهولت رفت و آمد

عواملی که باید قبل از خرید ویلا در تهراندشت مورد بررسی قرار دهید

همانطور که گفته شد موضوع بسیار مهمی که خریداران را به سمت تهراندشت می کشاند محیط سرسبز و آب و هوای تمیز آن است. اگر به دنبال آرامش در کنار امنیت هستید سکونت در این منطقه را به شما پیشنهاد می کنیم. قیمت خرید ویلا تهراندشت متناسب با هر بودجه ای است. لذا با اختصاص بودجه مناسب می توانید از زیبایی ‌های اطراف محل زندگی و استراحت خود نهایت لذت را ببرید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید ویلا تهراندشت

یکی از عوامل موثر در قیمت خرید ویلا کردان و تهراندشت نزدیکی به اتوبان و رفت و آمد به پایتخت است. این موضوع امتیاز بزرگی به شمار می رود. هر زمان که اراده کنید حدود یک ساعت بعد در تهران خواهید بود. اگر هم قصد سفر به شمال کشور را داشته باشید از طریق اتوبان قزوین – رشت و یا جاده چالوس می توانید به سرعت این مسیر را طی کنید.

همچنین نزدیکی این منطقه به پارک ها ، مراکز خرید ، مراکز تفریحی و غذا و نوشیدنی ، مطابق با نیازها و انتظارات مختلف در قیمت خرید ویلا تهراندشت تاثیرگذار است. این امر توجه علاقه مندان را به تهراندشت جلب کرده است.

از آنجایی که تقریبا همه افرادی که در این منطقه صاحب ویلا هستند به دنبال آرامش هستند ؛ بنابراین بهترین جا برای کسب آرامش و تمدد اعصاب به شمار می رود. این موضوع نیز در قیمت خرید ویلا تهراندشت تاثیرگذار است.

مراکز بهداشتی مانند بیمارستان ، کلینیک ، مطب و داروخانه در اطراف این منطقه وجود دارد و این موضوع امتیاز بزرگی برای ساکنان تهراندشت به خصوص سالمندان ، کودکان و بازنشستگان محسوب می شود. بنابراین قیمت خرید ویلا تهراندشت ارزش آن را دارد.

داشتن سند و پایان کار نیز یکی از عوامل موثر در قیمت خرید ویلا تهراندشت به شمار می رود. بنابراین قبل از خرید حتما سنددار بودن ملک را جویا شوید. همچنین مطمئن شوید که ویلا در رهن جایی نباشد. لازم است که از عدم بدهی مالیات بر دارایی ملک اطمینان پیدا کنید. بهترین راه مراجعه به شهرداری منطقه و گرفتن استعلام از مراجع قانونی است.

در ضمن داشتن مستاجر نیز بر قیمت خرید ویلا تهراندشت تاثیرگذار است. لذا اگر ویلایی را می خرید که مستاجر هم در آن هست حتما قرارداد اجاره را چک کنید.

کیفیت ساخت ساختمان بر اساس متریال های به کار رفته یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت خرید ویلا تهراندشت است. بنابراین قبل از خرید به کیفیت مواد به کار رفته در ساخت ساختمان دقت کنید.

موضوع کنترل انرژی ، عایق حرارتی و سرمایشی و گرمایشی نیز در قیمت خرید ویلا تهراندشت بی تاثیر نخواهد بود. لذا عایق حرارتی ساختمان ، عایق حرارتی پنجره ها ، راندمان تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و راندمان وسایل روشنایی را مورد بررسی قرار دهید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید ویلا تهراندشت

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟