مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی

مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی به شما کمک می کند تا بتوانید از یک سایت بسیار معتبر و البته جامع به خرید آنلاین و غیر حضوری خود بپردازید. دیجی کالا، زنبیل، بنان شاپ، ال جی، سامسونگ نسخه ایرانی و بسیاری از فروشگاه های اینترنتی در این زمینه هرکدام به شکلی خدمات خود را ارائه می دهند. صددرصد با معیارهای یک فروشگاه معتبر اینترنتی اگر آشنا باشید می توانید با کمترین هزینه به صورت کاملاً مطمئن خرید خود را به ثبت برسانید. پس در ادامه همراه ما باشید.

بهترین فروشگاه آنلاین

زمانی که به مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی می پردازیم، صددرصد فاکتور و معیارهای زیادی دخیل هستند که می توانند یک فروشگاه آنلاین در این حوزه را فروشگاهی قدرتمند در بستر اینترنت معرفی کنند.

مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی

·        نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی اولین معیار برای اطمینان از فعالیت یک فروشگاه اینترنتی است که از سوی توسعه تجارت الکترونیکی، وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران صادر می شود، این نماد به شما اطمینان می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید به پشتیبانی فروشگاه مراجعه کنید و صددرصد این پشتیبانی از تضییع حق شما جلوگیری می کند.

·         نماد ساماندهی

تمامی فروشگاه های اینترنتی به نماد ساماندهی نیاز دارند. برای فعالیت کسب و کارهای مجازی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نماد ساماندهی را صادر می کند. ناگفته نماند که تنها با احراز هویت و همچنین صلاحیت مالک این نماد به سایت مورد نظر اعطا می گردد. فروشگاهی که این نماد را در سایت خود درج کرده باشد، قطعاً اعتماد مشتریان بیشتری را می تواند جلب کند.

·         امنیت

فروشگاه اینترنتی قطعاً با انتخاب هاست مناسب می تواند امنیت فروشگاه خود را افزایش دهد. چنانچه هاست مناسبی انتخاب نشود، قطعاً سایت در برابر آسیب هکرها نمی تواند دوام بیاورد. گواهی SSL می تواند به انتقال پروتکل HTTPS برای جلوگیری از کلاهبرداری یک راهکار اساسی باشد. با وجود HTTPS دیگر سرقت اطلاعات یک آسیب و زنگ خطر به حساب نخواهد آمد. انتخاب یک cms امن نیز برای بالا بردن امنیت فروشگاه را نمی توان به هیچ عنوان نادیده گرفت. در مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی چنانچه یک فروشگاه از شما بخواهد که اطلاعات کارت اعتباری خود را ذخیره کنید، قطعاً این فروشگاه نمی تواند گزینه مطمئنی برای خرید آنلاین باشد. ذخیره اطلاعات یک کار پرخطر و ریسک پذیر است.

·        راه های ارتباطی

چنانچه به کلیه فروشگاه های اینترنتی توجه کنید، به راحتی متوجه خواهید شد که بخشی به نام راه های ارتباطی نیز وجود دارد. امروزه شبکه های اجتماعی به صورت کاملاً گسترده هرکدام راه های ارتباطی بسیاری قوی بین فروشگاه اینترنتی و مشتری به حساب می آیند؛ همچنین وجود تلفن تماس معتبر در کنار آدرس ایمیل و حتی آدرس دفتر مرکزی فروشگاه آنلاین همگی جزء راه های ارتباطی میان مشتری و فروشنده اینترنتی فروشگاه هستند.

مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی

·        پشتیبانی

بدون هیچ اغراقی فروشگاه های اینترنتی که پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته دارند، قطعاً در جلب رضایت مشتری بسیار قدرتمندتر عمل می کنند. مشتری شاید در هنگام خرید با مشکل و یا ارور خاصی روبرو شوید که در این لحظه بهترین کار این است که به پشتیبانی فروشگاه مراجعه کند. پشتیبانی نیز باید بتواند با صبر و حوصله مشکل به وجود آمده را هرچه سریع تر برطرف کند.

·        نظرات و بازخورد

قسمت نظرات و بازخورد را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. اصولا مشتریان قبل از خرید آنلاین به نظرات دیگر کاربران در فروشگاه مورد نظر توجه بیشتری دارند تا تبلیغاتی که وجود دارد. خریداری که محصولی را از فروشگاه لوازم خانگی خریده و سپس نظر و تجربه خود را به اشتراک می گذارد و همین امر بازخوردهایی را در ادامه به وجود می آورد، معمولاً نظرات دیگر کاربران خصوصاً بعد از خرید و استفاده از لوازم خانگی مورد نظر می تواند در جلب نظر و اعتماد مشتری بسیار مؤثر واقع شود.

·        مشاوره قبل از فروش

برخی از مشتریان حقیقتاً قبل از فروش شاید به خاطر تردیدی که دارند، از خرید خود به راحتی منصرف شوند و به همین دلیل در مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی قطعاً فروشگاهی که بتوانید بخشی را به عنوان مشاوره قبل از فروش نیز جزء بخش های اصلی فروشگاه قرار دهد، بدون اغراق فروشگاه هایی که دارای مشاوره قبل از فروش دارند با فروش بیشتر محصولات خود خصوصاً در حوزه لوازم خانگی روبرو می شوند.

دیجی کالا

یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی ایران بدون شک دیجی کالا است. در مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی این فروشگاه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. می توان به جرئت گفت که 85% بازار فروش آنلاین را دیجی کالا به نام خود به ثبت رسانده است. حتی شاید شنیده باشید که دیجی کالا یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه خرده فروشی در خاورمیانه شناخته شده است. این فروشگاه به هر حال مزایا و معایب خاص خود را دارد که شامل:

·        مزایا

  1. اعتماد در خرید
  2. محصولات متنوع
  3. انتشار نظرات مشتریان
  4. ارسال محصول به کلیه مناطق
  5. طرح های فروش وسوسه انگیز
  6. فروش محصولات به صورت شبانه روزی

·        معایب

  1. عدم قبول خرابی به وجود آمده در حین حمل و نقل محصول
  2. حق کمیسیون بالا

زنبیل

مادامی که در مورد مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی با شما صحبت می کنیم، باید به فروشگاه اینترنتی زنبیل هم اشاره ای داشته باشیم. این فروشگاه با 10 روز گارانتی خرید، ارسال فوری در 3 ساعت، ارائه خدمات حمایتی در قالب چتر حمایتی زنبیل، پرداخت در محل و تضمین بهترین قیمت توانسته جزء فروشگاه های معتبر در خرید و فروش لوازم خانگی به شمار آید.

بنان شاپ

بنان شاپ(bananshop.org) فروشگاهی معتبر است که در هنگام مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی قطعاً باید به ساختار این فروشگاه هم نگاهی بیندازیم. این فروشگاه برندهای معتبر لوازم خانگی را با قیمت مناسب برای تنوع در حق انتخاب مشتریان معرفی می کند. کلیه اقلام بزرگ درب منزل با فاکتور تسویه می شوند و این خود قطعاً یکی از ویژگی های اصلی برای خرید مطمئن  و آنلاین از این فروشگاه است. دسته بندی محصولات این فروشگاه به شرح زیر است:

  • خانه و آشپزخانه : وسایل صوتی و تصویری، لوازم تهویه – سرمایش – گرمایش، نظافت و اتوکشی، لوازم پخت و پز، سرو قهوه و چای، تجهیزات و لوازم آشپزخانه،
  • ابزار سلامت و زیبایی : ترازو، دستگاه بخور و لوازم شخصی برقی
  • لوازم خیاطی : چرخ خیاطی
  • لوازم ویژه برقی : میوه خشک کن
  • ابزار و تجهیزات صنعتی : ابزار برقی و غیر برقی
  • کالای دیجیتال : ماشین های اداری، کامپیوتر و تجهیزات جانبی

زمانی که شما قصد خرید جاروبرقی، یخچال، تلویزیون، ظرفشویی، لباسشویی و یا دیگر محصولات بزرگ خانه را دارید با خیالی اسوده می توانید از این فروشگاه خرید نمایید و محصولات خود را به صورت ضمانتی درب منزل تحویل بگیرید.

مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی

سامسونگ نسخه ایرانی

این فروشگاه که مالک آن شرکت سامسونگ است، محصولات مختلف خود را اعم از لوازم خانگی مرغوب و باکیفیت را با قیمت مناسب به صورت آنلاین به فروش می رساند. پشتیبانی آنلاین، تنوع در محصولات و قیمت مناسب را می تواند جزء شاخصه های اصلی این فروشگاه اینترنتی در حوزه لوازم خانگی برشمرد.

ال جی

فروشگاه اینترنتی ال جی را در حوزه لوازم خانگی می توانید بهترین گزینه برای خرید با قیمت کمتر از بازار سنتی یک گزینه ایده آل در نظر بگیرید. پیشنهادهای ویژه، معرفی محبوب ترین ها و جدیدترین ها همگی می توانند مشتری را برای خرید لوازم خانگی ال جی با قیمت مناسب و کیفیت مطمئن به صورت آنلاین و اینترنتی ترغیب کند.

معرفی ایمالز و ترب

با ایمالز و ترب شما می توانید قیمت لحظه ای لوازم خانگی و بسیاری از محصولات دیگر را به راحتی بررسی کنید. فضای رقابتی در این دو مجموعه باعث برآورد قیمت های بسیار منصفانه و رو پایینی شده است. این 2 مجموعه فروشگاه اینترنتی محسوب نمی شوند، بلکه برای جستجو، مقایسه و معرفی محصولات فروشگاه های اینترنتی مناسب هستند و فعالیت خود را ارائه می دهند. صددرصد در مبحث اصلی مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی این دو مجموعه می توانند قیمت های مناسب و قابل قبول فروشگاه های اینترنتی مختلف را در اختیار شما قرار دهند.

نتیجه گیری

مقایسه بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم خانگی به شما کمک می کند تا بتوانید با تنوع محصول، برند، قیمت و همچنین تخفیف ها و بسیاری از طرح های گوناگون روبرو شوید. قطعاً هر فروشگاه آنلاین و اینترنتی برای جذب مشتری از شگردهای متفاوتی استفاده می کند. به همین دلیل شناخت فروشگاه های مختلف اینترنتی برای خرید لوازم خانگی می تواند خرید محصول را برای مشتری با قیمت پایین تری برآورد کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟