به گفته بینگ فیلم، سریال بریکینگ بد مناسب تماشا با کودکان نیست

این سریال بسیار خوب نوشته شده و تماشای آن فوق العاده اعتیاد آور است. با این حال شما محدود به این هستید که چقدر می توانید آن را دوست داشته باشید، زیرا تعداد زیادی بازیگر کاربلد و حرفه ای در سریال بریکینگ بد نقش آفرینی می کنند. به گفته بینگ فیلم بیشتر شخصیت‌ها، از جمله والتر، و جسی و آدم‌هایی که باید تماشا کنید به بهترین شکل بازی می کنند.

به گفته بینگ فیلم، سریال بریکینگ بد مناسب تماشا با کودکان نیست

بزرگترین دغدغه سریال، عناصر موضوعی است. صحنه های خونین خشونت آمیز در سرتاسر سریال وجود دارد، نه همیشه، اما وقتی می آیند، خونین می شوند. فحش دادن هم زیاد است. نمایش گیرا است، اما شما باید به آنچه در حال رخ دادن است فکر کنید و ببینید که چگونه شخصیت ها انتخاب های بدی انجام می دهند. این سریال پیامدهای انتخاب های بد و مخرب را به نمایش می گذارد. این نمایش درباره والتر است که در حال پختن است، آنها این را مانند جنبه خوب ظاهر نمی کنند، بلکه تخریبی را نشان می دهند که تصمیم والتر به همراه دارد. ممکن است بخواهید ببینید چه مقدار از این ایده ها را در ذهن خود قرار می دهید.

خشونت در سریال بریکینگ بد

به گفته بینگ فیلم، سریال بریکینگ بد مناسب تماشا با کودکان نیست

این سریال را به لیست خود اضافه کنید. به طور جدی بسیار خوب است. اعتراف می کنم که تمام نمایش را تمام نکرده ام اما تا اینجا شگفت انگیز است. خشونت اصلا بد نیست. این خشونت معمولی با درجه R است، اما حتی در آن زمان اصلاً بد نیست. زبان و الفاظ در سریال هم بد نیست. اکثر صحنه ها تقریباً هیچ توهینی ندارند. فقط صحنه های مربوط به والتر و جسی است که خشونت کلامی در آن برجسته است. من همچنین نگران بودم که این نمایش ناراحت کننده باشد. بله، چند قسمت وجود دارد که به نظر من ناراحت کننده بود، از جمله مرگ در پایان قسمت دوم، این سریال هرگز زیاده روی نمی کند، اما زمانی که انجام می شود می خواهد شما به خاطر بسپارید زیرا سعی می کند چیزی به شما بیاموزد.

بیایید به سمت نمایش واقعی برویم و نه جنسیت و خشونت. نمایش فوق‌العاده است و هر یک از شخصیت‌ها داستان‌ها و داستان‌های فرعی قابل احترام و کامل خود را دارند. هر کدام کوچک یا بزرگ در هم تنیده شده و کاملاً در طرح کار می کنند. دیالوگ ها عالی هستند و با توجه به اکثر برنامه ها، به خصوص برنامه های کابلی، که دیالوگ های بدی دارند، انتظار داشتم دیالوگ خوب باشد. اینجا فقط چند قسمت فصل اول بد بود. سرعت بازی خوب است به جز این که البته تقریباً مانند هر نمایشی، گاهی اوقات طولانی می شود.

بزرگترین مشکل من با سریال به راحتی اسکایلر، همسر والترز است. او همیشه یک نگرش دارد. من واقعا شخصیتش را دوست ندارم. در حالی که من می توانم چند چیز را درک کنم که او در بیشتر موارد از آنها عصبانی یا ناامید می شود، او به طور غیرمنطقی بدخلق است و نگرش بد دارد او همانند ارغوان با بازی سانیا سالاری در سریال ایرانی دلدادگان است. تماشای این سریال در 17 سالگی عالی است زیرا چیزهای بیشتری را درک خواهید کرد که باعث می شود از نمایش بیشتر قدردانی کنید. این سریال در هسته خود یک درام خانوادگی است. با شخصیت ها وقت می گیرد و با داستان زمان می برد. در حالی که دو فصل اول کمی کند بود، چند قسمت آخر فصل دو اینطور نبود. من معتقدم این نمایش در حال افزایش است و متوقف نخواهد شد. من نمی توانم صبر کنم تا بقیه را تماشا کنم و آن را به شدت توصیه می کنم.

بریکینگ بد مناسب رده سنی نوجوان است ؟

من مدتی پیش این برنامه را تماشا کردم و وقتی پسرم به من نزدیک شد و به من گفت که همه دوستانش این برنامه را تماشا می کنند، پرسید که آیا او هم می تواند آن را تماشا کند؟ به او گفتم که من بررسی خواهم کرد. فحش دادن زیاد است اما در نهایت چیزی که بچه ها نشنیده اند وجود ندارد. بدیهی است که مواد مخدر زیادی وجود دارد، اما نحوه نشان دادن آنها، با نشان دادن یک زوج سر مزاحم متا، یک پیام ضد مواد مخدر خوب ارسال می کند. مقداری محتوای چالشی وجود دارد، اما با پیشرفت سریال، در پایان فصل دو کمتر و تقریباً به طور کامل خالی می شود. خشونت در طول سریال بیشتر و بیشتر می شود، اما معمولاً مختصر است و از نزدیک نشان داده نمی شود.
سریال بریکینگ بد یک برنامه تلویزیونی بسیار محبوب است که به طور گسترده ابتدا در تلویزیون کابلی و سپس در نتفلیکس پخش میشد. بدیهی است که مقادیر زیادی از سوء مصرف مواد وجود دارد، زیرا نمایش بر روی مردی تمرکز دارد که با تولید مت آمفتامین تجارت می کند. خشونتی نیز وجود دارد که می تواند وحشتناک باشد، اما هر چند وقت یکبار اتفاق می افتد، نه هر قسمت، یک نمونه از این می تواند تیراندازی به سمت مردی باشد که گلوی کسی را بریده است. متناسب با سبک روایت است که این نمایش را بسیار جذاب می کند و بله، توهین رایجی وجود دارد که بیشتر نوجوانان از قبل می‌دانند و می‌گویند.

سریال برای نوجوانان بالغ مناسب است

سریال بریکینگ بد شگفت انگیز است و برای بچه های بالغ مناسب است. این سریال چیزهای بدی دارد اما پیام های مثبت تری در مورد بد بودن جنایت، بد بودن قتل، و بد بودن مواد مخدر دارد. چند چیز بد مانند کشتن، مواد مخدر و الکل دارد. اگر به کودک خود اجازه می دهید بازی های دارای رتبه M و T را انجام دهد یا فیلم هایی با رتبه R تماشا کند، این نمایش برای کودک شما کاملاً مناسب است.

این سریال برای کودکان نامناسب است

به گفته بینگ فیلم، سریال بریکینگ بد مناسب تماشا با کودکان نیست

اگرچه برای کودکان خشن و نامناسب است، اما سریال شگفت انگیزی است.
بریکینگ بد داستان والتر وایت با هنرنمایی برایان کرانستون ، معلم شیمی دبیرستانی را روایت می‌کند که با تشخیص سرطان ریه در دهه پنجاه زندگی‌اش، زندگی او زیر و رو می‌شود. او تصمیم می گیرد از دانش شیمی خود برای تولید مت آمفتامین استفاده کند، به این امید که بعد از رفتنش چیزی را برای خانواده اش بگذارد. نمایش فوق العاده است و من آن را به هر کسی که هنوز آن را تماشا نکرده است توصیه می کنم. خشونت شدیدی در قسمت‌های خاصی دارد، به وضوح مصرف مواد مخدر غیرقانونی زیاد است، مقدار زیادی دشنام در طول نمایش وجود دارد. با وجود این، من به یک نوجوان بالغ یازده تا دوازده ساله اجازه می‌دهم این نمایش را ببیند، به شرطی که بفهمد داستانی است.

این یکی از معدود سریال های تلویزیونی است که اگر تنها سریالی بود که تماشا کرده بودم راضی بودم. این من را از بسیاری جهات تغییر داد، هم از نظر درک من از داستان و هم در درک واقعیت، پیام اساسی آن این است که یک فرد از طریق یک تصمیم منجر به تصمیم دیگر، به فردی تبدیل می شود که انتخاب می کند. بریکینگ بد این را چنان درخشان و بالغ اجرا می‌کند که باعث شد بسیاری از شخصیت‌های دیگر آثار تخیلی و حتی افراد واقعی را بر حسب اینکه چگونه انتخاب‌هایشان شخصیت‌هایشان را تعریف می‌کنند، تحلیل کنم. این یکی از متفکرانه ترین و تأمل برانگیزترین داستان هایی است که تا به حال خوانده یا تماشا کرده ام. اگر Breaking Bad را تماشا نکنید، چیزی را از دست می‌دهید که شما را عاقل‌تر و تحلیل‌گرتر می‌کند و به شما قدردانی بیشتری از رشد شخصیت‌ها در داستان و صداقت افرادی که انتخاب می‌کنند با فضیلت در زندگی واقعی زندگی کنند، می‌دهد.

این مطلب با موضوع بررسی سریال بریکینگ بد توسط وبسایت بینگ فیلم تهیه شده و شما عزیزان و کاربران وبسایت اتاق می توانید از دانلود و تماشا این سریال در سایت bingfilm.ir لذت ببرید.

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟