معرفی کامل پوستر دیواری

پوستر دیواری چیست

یکی از محبوب ترین کالاها در دکوراسیون داخلی که در طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، پوستر دیواری است. این نمونه محصول در انواع متنوع با طرح های گوناگون تولید می شود که هر نمونه از آنها برای فضایی خاص استفاده می شود. انواع پوسترهای دیواری مانند کاغذهای دیواری هستند، اما تفاوت آن ها با کاغذ دیواری طرح روی این محصولات است. معمولا بر روی پوسترها طرح مورد نظر به صورت کامل و بزرگ چاپ می شود. به طور مثال تصویر از یک درخت و منظره اطراف آن کاملاً بزرگ بر روی پوستر قرار می گیرد. معمولاً تصاویری که بر روی پوسترهای دیواری چاپ می‌ شوند سه بعدی هستند. این نوع پوسترها به سبب سه بعدی بودن جلوه ای زیبا و خاص را به فضا می بخشند.

پوستر دیواری از نمونه کالاهای تزئینی است که بر روی دیوار می چسبد و دارای طرح بزرگ است. پوسترهای دیواری مانند کاغذ دیواری ها به شکل نوارهای طولی کانر هستند که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر شکل مورد نظر را به وجود می آورند. این محصولات در بازار به دو شکل سفارشی و آماده به فروش می‌ رسند. در مدل های سفارشی پوستر دیواری خریداران می‌ توانند طرح مورد نظر را به تولید کنندگان ارائه دهند.

انواع پوستر دیواری

پوسترهای دیواری جزء کالاهای دکوراتیو محسوب می شوند که دارای انواع مختلفی هستند. از نمونه پوسترهای موجود در بازار می‌ توان به پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری پذیرایی، پوستر سه بعدی و پوستر چاپی اشاره کرد.

پوستر دیواری کودک

انواع پوستر دیواری اتاق کودک دارای طرح های فانتزی و متنوع هستند. طرح های فانتزی و شخصیت های کارتونی این محصولات مناسب برای کودکان با سنین کمتر می باشند. البته طرح های پوستر دیواری کودک در رده سنی نوجوانان نیز طراحی می شوند که فضای منحصر به فردی را در اتاق کودکان به وجود می آورند. معمولاً برای تولید پوستر دیواری کودک از رنگ های ملایم استفاده می شود، به همین دلیل هم محیط اتاق کودکان بسیار آرامش بخش است.

پوستر دیواری پذیرایی

انواع پوستر دیواری پذیرایی با طرح ها و رنگ های مختلف به بازار ارائه می شوند که از آنها می توان به عنوان یک دیوارپوش تزئینی استفاده نمود. در فضای ساختمان استفاده از پوسترهای دیواری پذیرایی سبب به وجود آوردن فضای خاص و متفاوت می‌ شود. این نوع پوسترها به دلیل جنس مرغوب با استفاده از دستمال نمدار تمیز می شوند. پوسترهای دیواری پذیرایی از مقاوم ترین پوسترها در برابر رطوبت هستند. این محصولات با طرح های گل و گیاه و طبیعت نیز به فروش می رسند.

پوستر سه بعدی

پوسترهای سه بعدی از مناسب ترین محصولات برای استفاده در دکوراسیون داخلی هستند. البته این پوسترها باید در مکان درست نصب شوند تا جلوه بهتر و زیباتری داشته باشند. در هنگام نصب پوستر دیواری ارتفاع نصب باید مناسب باشد تا طرح پوستر بهتر به نظر برسد. پوسترهای سه بعدی معمولاً با طرح بزرگ چاپ می شوند که به راحتی یک دیوار را کامل پوشش می دهند.

پوسترهای چاپی

انواع پوستر چاپی با طرح مورد نظر مشتریان نیز تولید می گردند. این نوع محصولات به صورت سفارشی هستند که برای تولید آنها از طرح ها و الگوهای مد نظر مشتریان استفاده می شود. البته قیمت تمام شده این پوسترها به نسبت پوسترهای آماده بیشتر است. کیفیت چاپ در پوسترهای چاپی بالاتر بوده و طول عمر آنها بیشتر است.

معرفی کامل پوستر دیواری

چاپ پوسترهای دیواری با طرح دلخواه

مزایای استفاده از پوستر دیواری

یکی از مهمترین عناصر در دکوراسیون داخلی دیوارپوش ها هستند. استفاده از پوسترهای دیواری در محیط موجب می‌ شود تا به ساده ترین روش بتوان ظاهر دیوارها را تغییر داد. از اصلی ترین مزایای استفاده از پوستر دیواری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • عدم نمایش معایب و مشکلات دیوار
  • قابلیت شستشو
  • برخوردار بودن از رنگ ثابت
  • ماندگاری طولانی
  • سهولت در نصب و اجرای سریع آن
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • وزن سبک و کارایی بالا
  • بهترین پوشش در مقابل رطوبت
  • آماده سازی انواع پوستر دیواری با طرح مورد نظر
  • زیباتر نمودن فضا با کمترین هزینه
  • وجود طرح های متنوع در مدل های آماده

امروزه بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی برای پوشش دیوارها، از پوسترهای دیواری کمک می گیرند. در واقع این پوسترها یک نوع پوشش مناسب با متریالی عالی برای نصب بر روی دیوارها هستند. با استفاده از انواع پوستر دیواری می توان تغییرات شگفت انگیز را در محیط منزل و محیط کار به وجود دارد.

معرفی کامل پوستر دیواری

جدیدترین مدل از پوسترهای دیواری

خرید پوسترهای دیواری با قیمت ارزان

امروزه پوشش های متنوعی برای نصب بر روی دیوار ها وجود دارند. یکی از بهترین نوع پوشش ها پوسترهای دیواری هستند که دارای طرح و رنگ های متنوع می باشند. قیمت تمام شده این نوع پوشش های دیواری با یکدیگر تفاوت هایی دارد. معمولاً پوسترهای دیواری در دسته کالاهای تزیینی در دکوراسیون داخلی از ارزانترین دیوارپوش ها هستند. این نوع پوشش ها با استفاده از دستگاه های چاپ تولید می شوند و کیفیت چاپ و رنگ در آنها بسیار بالا است.یکی از دلایل استفاده از آن ها در سطح گسترده قیمت ارزان و همچنین تنوع در رنگ و نقش این محصولات می باشد.

خرید پوستر دیواری را می توان با ارزان ترین قیمت به صورت آنلاین نیز انجام داد. خرید انواع مختلفی از پوستر دیواری سه بعدی یا چاپی به صورت آنلاین امکان پذیر است. خریداران بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه ها، می توانند به راحتی با مراجعه به وب سایت دکوشنل طرح های خاص از این نوع محصول را مشاهده نمایند. با مراجعه به سایت این فروشگاه دسترسی به طرح های خاص پوسترهای دیواری راحت تر است. امکان انتخاب پوسترهای دیواری با مشاوره گرفتن از کارشناسان این مجموعه نیز امکان پذیر است.

معرفی کامل پوستر دیواری

قیمت انواع پوستر دیواری

نحوه سفارش جدیدترین پوسترهای دیواری

اگر شما قصد خرید پوستر های دیواری را با بهترین کیفیت دارید می توانید آنها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. دکوشنل از فروشگاه های معتبر در زمینه دکوراسیون داخلی است. طرح های کودکانه، سه بعدی و پوسترهای دیواری پذیرایی در این فروشگاه بسیار متنوع هستند. این فروشگاه انواع پوسترهای دیواری را با نرخ مناسب و کیفیت عالی به فروش می‌ رساند. شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره گرفتن از تیم مجرب دکوشنل می توانید از طریق سایت https://decoshanel.com با این مجموعه فروش در ارتباط باشید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟