افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با اینترنت

اگر مدیر یک شرکت معماری یا دکوراسیون داخلی هستید، قطعا به رشد کسب و کار خود فکر می کنید. همانطور که می دانید استفاده از اینترنت سرعت رشد هر کسب و کاری را چند برابر می کند و بسیار جذاب خواهد بود زمانی که بتوانید با استفاده از اهرم اینترنت، مشتریان بیشتری داشته باشید و درآمدتان را چند برابر کنید.

افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با اینترنت

طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی

طراحی سایت معماری یا طراحی سایت دکوراسیون داخلی، گام اول شما برای ورود به فضای اینترنت محسوب می شود و از زمانی که سایت خود را راه اندازی می کنید، فعالیت رسمی خود را در اینترنت آغاز خواهید کرد. در واقع فقط صرف استفاده از شبکه های اجتماعی، به منزله فعالیت شرکت های معماری در اینترنت نیست و همانطور که در دنیای واقعی بدون داشتن دفتر مهندسی، نمی توانید به فعالیت خود رسمیت ببخشید؛ در فضای اینترنت هم بدون داشتن سایت خودتان، نمی توانید فعالیت خود را بصورت رسمی دنبال کنید.

البته انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت معماری نیاز به بررسی دارد و در صورتی که یک شرکت معماری در زمینه طراحی سایت نیز فعالیت داشته باشد، می توان این اطمینان را حاصل کرد که آنها از نیازهای یک سایت معماری بطور کامل آگاهی دارند، زیرا برای سایت خودشان با مسائل مختلفی مواجه شده اند و در نهایت توانسته اند، کارآمدترین سایت را برای خودشان طراحی کنند و شما می توانید از این تجربه آنها بیشترین بهره را ببرید و طراحی سایت شرکت خود را به آنها بسپارید و دیگر نیاز به انجام ویرایش های متعدد بر روی سایت خود نداشته باشید.

برای سایت خود محتوای هدفمند تولید کنید

بسیاری از شرکت ها پس از اینکه سایت معماری خود را راه اندازی کردند و اطلاعات اولیه را در آن منتشر کردند، هیچ اطلاعات جدیدی در آن منتشر نمی کنند و همین موضوع باعث می شود که سایت آنها کارایی لازم را نداشته باشد، در حالی که می توانند با تولید محتوای معماری در سایتشان، مخاطبین و مشتریان بسیاری را جذب کنند.

قطعا سایت های معماری بسیاری را دیده اید که با انتشار مطالب آموزشی و خبری، مخاطبان زیادی را جذب کرده اند و زمانی که عبارت های مرتبط با مطالب این سایت ها را در گوگل جستجو می کنید، این سایت ها را در بالاترین نتایج گوگل مشاهده می کنید که همین موضوع می تواند درآمد یک شرکت معماری را به شکل چشمگیری افزایش دهد. در واقع دیده شدن در نتایج برتر گوگل، ارزانترین نوع جذب مشتری برای هر کسب و کاری محسوب می شود.

اما برای اینکه بتوانید محتوای هدفمندی تولید کنید که به نتایج برتر گوگل راه پیدا کند و سپس افرادی که این مطالب را مشاهده می کنند، با محصولات و خدمات شما علاقمند شوند؛ نیاز به کسب تخصص در زمینه بازاریابی محتوایی دارید که البته می توانید با شرکت در دوره های آموزشی، این مهارت را کسب کنید.

ضمن اینکه می توانید از افراد متخصص در زمینه بازاریابی محتوایی و تولید محتوای معماری استفاده کنید و زمان خود را برای انجام کارهای مهمتر صرف کنید. در این خصوص می توانید از تیم تولید محتوای سازه برتر کمک بگیرید و تولید محتوای سایت خود را به آنها بسپارید تا محتواهای باکیفیت و هدفمندی را برای سایت شما تولید کنند و شاهد نتایج فوق العاده آن باشید.

افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با اینترنت

با تبلیغات اینترنتی سرعت رشد خود را بیشتر کنید

اهمیت تبلیغات برای رشد کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست، اما در صورتی که بتوانیم با کمترین هزینه، تبلیغاتی را اجرا کنیم که بازدهی و بازگشت سرمایه بسیار بالایی داشته باشد، می توانیم خیلی سریعتر از رقبای خود پیشرفت کنیم و بالاتر از آنها قرار بگیریم.

برای تبلیغات اینترنتی می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که در زیر به چند روش کاربردی اشاره می کنیم:

  • تبلیغ بنری در سایت ها
  • تبلیغ در گوگل
  • ایمیل مارکتینگ
  • پوش نوتیفیکیشن
  • تبلیغ در شبکه های اجتماعی
  • رپورتاژ آگهی در سایت ها

البته تمام روش های تبلیغات اینترنتی (با توجه به میزان بازدهی) ارزانتر از تبلیغات سنتی هستند، اما در بین همین روش های تبلیغات اینترنتی هم گزینه هایی وجود دارند که هزینه بسیار کمی دارند و در عین بازدهی بسیار خوبی را به همراه دارند.

به عنوان مثال رپورتاژ آگهی در سایت های های معتبر هزینه چندانی ندارد و حتی در بسیاری از سایت های تخصصی، هزینه رپورتاژ آگهی کمتر از 1 میلیون تومان است. اما همین رپورتاژ آگهی می تواند در بلندمدت تاثیر بسیار زیادی بر برندسازی و افزایش مشتریان شرکت شما داشته باشد.

اگر بخواهیم رپورتاژ آگهی را بصورت خلاصه و ساده توضیح دهیم، می توان گفت که رپورتاژ آگهی یک مطلب تبلیغاتی است که در آن محصول یا خدمات خود را بطور کامل توضیح می دهید و این مطلب را به همراه چند تصویر مرتبط، در سایت های دیگر منتشر می کنید و نکته مهم اینجاست که تبلیغ شما بصورت دائمی در آن سایت ها نمایش داده می شود و حتی می تواند به نتایج برتر گوگل نیز برسد و از طریق گوگل هم مخاطبان جدیدی را به سایت شما هدایت کند.

پس می توانیم بگوییم که در صورتی که قصد دارید در زمان کمی به اهداف تبلیغاتی خود برسید، از تبلیغات گوگل استفاده کنید و در صورتی که برنامه بلندمدتی دارید، بهتر است که از رپورتاژ آگهی استفاده کنید. چون با استفاده از همین رپورتاژ آگهی، می توانید سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید و بدون اینکه هزینه ای به گوگل بپردازید، مشتریان بسیاری را از طریق گوگل به سایت خود هدایت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رپورتاژ آگهی، روی لینک زیر کلیک کنید:

رپورتاژ آگهی صنعت ساختمان

افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی با اینترنت

جمع بندی

یکی از کم هزینه ترین روش های رشد و افزایش درآمد شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی، استفاده از فضای اینترنت است و برای کسب نتایج بهتر لازم است که با اصول و قواعد فعالیت در اینترنت آشنا باشید و یا از متخصصان این زمینه کمک بگیرید تا از خطاهای احتمالی و هزینه های اضافه جلوگیری کنید و مسیر هموارتری برای رسیدن به درآمد بیشتر داشته باشید.

متخصصین مجموعه سازه برتر با بیش از 12 سال فعالیت اینترنتی، تجارب بسیاری در این زمینه کسب کرده اند و با توجه به اینکه فعالیت خودمان مرتبط با معماری و دکوراسیون داخلی بوده و در ادامه به امور طراحی سایت و برنامه نویسی هم مسلط شده ایم، می توانیم در این زمینه همراه شما باشیم و کمک کنیم تا به نتایج دلخواه خود برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت سازه برتر https://saze20.ir مراجعه نمایید و یا در واتساپ با شماره 09192682620 با ما در ارتباط باشید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟