معرفی چند ست هدیه پرطرفدار و جذاب برای آقایان

ست های هدیه مردانه که از کنار هم قرار گرفتن چند محصول مرتبط در کنار هم بوجود می آیند امروزه از پرطرفدارترین و محبوب ترین کادوها برای آقایان به شمار می روند و فروشگاه‌های عرضه‌کننده اینگونه لوازم با ارائه محصولات شیک و خلاقانه، طرفداران این ست‌ها را بیش از گذشته علاقه‌مند کرده اند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دوست دارید به هر بهانه ای که شده عزیزانتان را خوشحال کنید، می‌توانید با هدیه دادن ست های هدیه شامل لوازم گوناگون کاربردی برای آقایان در مناسبت‌های مختلف مانند روز مرد، روز تولد، روز ولنتاین یا همان روز عشق، جشن پایان خدمت سربازی یا جشن فارغ التحصیلی و … آنان را سورپرایز و شاد نموده و یک روز معمولی را تبدیل به یک روز خاطره انگیز نمایید.

اصولاً ست های هدیه برای کادو دادن گزینه های مناسب تر و اقتصادی تری هستند چرا که برای تهیه کردن تک تک لوازم هم باید وقت و زمان بیشتری صرف کرد و هم باید هزینه زیادتری نسبت به تهیه یک ست هدیه پرداخت نمود و یک ویژگی جالبتر برای ست های هدیه این است که شما با هدیه دادن یک هدیه در حقیقت چند محصول را یکجا هدیه داده و چندین وسیله مورد نیاز طرف مقابل را تامین نموده اید.

در ادامه مطلب ما 6 ست هدیه از مهمترین و بهترین ست های هدیه‌ای که می توان به مردان جوان یا حتی میانسال هدیه داد را به شما معرفی می‌کنیم تا درک درستی از یک ست هدیه شیک و همه پسند پیدا کرده و انتخاب بهتری انجام دهید.

معرفی چند ست هدیه پرطرفدار و جذاب برای آقایان

  1. ست کیف و کمربند

اولین گزینه برای هدیه دادن به یک آقای جنتلمن می تواند یک ست کیف و کمربند باشد که برای همه سنین نیز قابل استفاده است. امروزه برندهای مختلف داخلی و خارجی ست های کیف و کمربند بسیار شیکی برای آقایان تولید کرده اند که نیاز مردان را مرتفع می سازد.

ست های کیف و کمربند موجود در بازار عمدتا از جنس چرم طبیعی یا فوم طرح چرم (چرم مصنوعی) هستند و همینطور این نوع ست ها علاوه بر کیف پول و کمربند انواع محصولات مختلف دیگر مانند جاسوئیچی، جاکارتی، پاپیون، خودکار و … را نیز همراه خود دارند که قیمت تمام شده آن ها را متفاوت کرده و بسته به بودجه و سلیقه شما قابل انتخاب هستند.

معرفی چند ست هدیه پرطرفدار و جذاب برای آقایان

  1. ست کروات و دکمه سردست

ما به عنوان دومین پیشنهاد از ست های هدیه برای آقایان، ست کروات و دکمه سردست را به شما پیشنهاد می دهیم.

ست کروات و دکمه سردست، یک ست شیک و جذاب برای هدیه دادن به مردان شیک پوش است و از آنجایی که تمامی اقلام این ست اعم از کروات، دستمال جیب و دکمه سردست به صورت همرنگ از پارچه ای یکسان تولید شده اند بسیار هارمونی مناسبی داشته و برای مهمانی ها و مجالس بسیار دل انگیزند.

در بعضی از این ست ها یک گیره کروات نیز قرار دارد تا کروات را بر روی لباس محکم نگه داشته و مانع از جا به جایی آن شود. ست های کروات و دکمه سردست در انواع طرح ها، رنگ‌ها و مدل های مختلف در بازار موجود است و می تواند هر مردی با هر سلیقه ای را راضی نگاه دارد.

معرفی چند ست هدیه پرطرفدار و جذاب برای آقایان

  1. ست اسپری و ادکلن

یک ست اسپری و ادکلن از برندی یکسان با رایحه ای یکسان می تواند یک هدیه ایده آل برای آقایان باشد.

اسپری و ادکلن های موجود در بازار انواع و اقسام رایحه های سرد و گرم و تلخ و شیرین را شامل می شوند و برای استفاده در روزهای گرم یا سرد سال مناسب می باشند. ست های اسپری و ادکلن معمولاً در سایزهای قابل حمل و استاندارد تولید می شوند تا در همه جا و هر زمان قابل استفاده باشند.

ست‌های ادکلن و اسپری با برندهای گوناگون قیمت های متفاوتی هم دارند. از برندهای اورجینال گرفته تا نمونه های کپی و شبه اورجینال. پس شما می توانید بسته به بودجه و سلیقه خود و نوع استفاده طرف مقابلتان هرکدام از آن ها را خریداری نمایید.

معرفی چند ست هدیه پرطرفدار و جذاب برای آقایان

  1. ست ساعت و دستبند

یکی از ایده‌های فوق‌العاده جهت تهیه هدیه برای همسر، نامزد، برادر یا دوستتان، یک ست دستبند و ساعت است. این ست هدیه در بین بهترین هدیه ها برای مردان از رتبه بالایی برخوردار است.

یک ست دستبند و ساعت شیک برای هر مردی قابل استفاده بوده و استایل جذابتری به یک آقا می بخشد و هدیه دادن آن بسیار هیجان انگیز است.

ساعت و دستبند در یک ست می توانند از لحاظ برند یا از لحاظ رنگ یا جنس باهم همخوانی داشته باشند. یک سری از آن‌ها از جنس چرم طبیعی یا چرم مصنوعی یا ترکیبی از چرم و فلز هستند و یک سری هم با نام و طرح دلخواه قابل سفارش بوده و می‌توانید با خلاقیت خود طرح موردعلاقه طرف مقابل را سفارش دهید و هدیه‌ای عاشقانه، خاص و جذاب به عزیزانتان هدیه دهید.

ست های ساعت و دستبند را می توان با لباس های اسپرت ست کرده و به صورت روزمره از آن ها استفاده کرد.

  1. ست لوازم ورزشی

بیشتر آقایان این روزها مدت زمانی را به ورزش کردن و باشگاه رفتن اختصاص می دهند تا به تناسب اندام ایده آل خود برسند. پس خریدن و هدیه دادن یک ست شیک و پرکاربرد ورزشی هدیه خوبی محسوب می شود.

این ست ها معمولاً شامل لوازمی هستند که به طور معمول در هنگام ورزش مورد استفاده قرار می گیرند مانند ست تیشرت و شلوار گرمکن و ساک ورزشی.

ست لباس ورزشی مردانه بیشتر از جنس پارچه های ضد آب یا پی وی سی تولید می شوند تا عرق ورزشکار زود سرد نشود و دمای بدن را در حالت طبیعی حفظ کند. پس در هنگام خرید ست های هدیه ورزشی به جنس آن بیشتر دقت کنید.

معرفی چند ست هدیه پرطرفدار و جذاب برای آقایان

  1. ست فندک و زیرسیگاری

این نوع از ست های هدیه برای آقایانی که اهل استفاده از دخانیات و سیگار هستند بسیار کاربردی و پراستفاده است. امروزه ست های فندک و زیرسیگاری از جنس ها و طرح های مختلفی در بازار موجود است. این ست ها گاهی آنقدر شیک و جذاب هستند که یک هدیه لوکس به شمار می روند.

در تولید برخی از این ست ها ترکیبی از فلز و چرم به کار رفته تا ظاهری کلاسیک تر داشته باشد و انواع درب دار و بدون درب آن ها نیز موجود است تا هرکسی با هر سلیقه ای قادر به استفاده از آن باشد.

ما در بالا چند ست پرفروش را که معمولاً برای هدیه دادن به پسر ها و آقایان تهیه می شود را به شما عزیزان معرفی کردیم. ولی ست ها و پک های هدیه بسیار زیادی هستند که می توانستند در لیست ما قرار بگیرند. محصولاتی مرتبط زیادی هستند که وقتی در کنار هم قرار بگیرند یک ست هدیه عالی را برای مردان تشکیل می دهند که اگر کمی فکر کنید و خلاقیت خود را بکار بگیرید حتماً می توانید بهترینش را برای کسی که دوستش دارید تدارک ببینید.

اگر شما نیز ایده ای در خصوص ست و پک هدیه مناسب برای مردان دارید با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم این مقاله به شما برای تهیه هدیه کمک کرده باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟