راهنمای خرید شیرآلات ؛ بهترین برند شیرآلات کدامند؟

تعویض شیرآلات یکی از ساده ترین راه های تغییر ظاهر آشپزخانه می باشد. خرید شیرآلات جدید به این سادگی که به نظر میاد نمی باشد. برای خرید شیرآلات زیاد و می دانیم که گزینه ها زیاد می تواند خوب باشد اما همچنین می توانند گیج کننده نیز واقع شوند. برای همین شما نیاز به یک راهنمای خرید شیرآلات دارید. ما این راهنما را از طرف یکی از بزرگترین فروشگاه های شیرآلات به شما ارائه میدهیم، فروشگاه هیتبار صنعت. خرید شیرآلات به چه چیزهایی بستگی دارد؟ بهترین برند های شیرآلات چه هستند؟ آیا گران بودن شیرآلات، به معنی بهترین بودن نیز هستند؟ چه عواملی در قیمت شیرآلات می تواند تاثیر بگذارد؟

تمامی این سوالات در اینجا پاسخ داده خواهد شد پس تا انتها با ما همراه باشید و با دقت این مقاله را مطالعه نمایید.

راهنمای خرید شیرآلات ؛ بهترین برند شیرآلات کدامند؟

چگونه یک شیرآلات آشپزخانه را انتخاب کنیم؟

انتخاب یک شیرآلات آشپزخانه به دو فاکتور اصلی وابسته است، اندازه سینک و نوع سینک. در راهنمای خرید شیرآلات ابتدا از سینک شروع میکنیم، انواع شیرآلات برای انواع سینک ها تولید شده اند و ابتدا باید ببینید چه نوع سینکی در اشپزخانه خود دارید. برای این کار فقط به چیزی که در بالای سینک با چشمان خود میبینید اعتماد نکنید و بهتر است که یک چراغ قوه بردارید و زیر محل قرار گیری شیر را بررسی کنید. تعداد جای پیچ هایی که در زیر سینک برای شیرآلات تعبیه شده را بشمارید. حالا با داشتن تعداد پیچ ها شما می توانید نقشه خرید خود را به طور واضح تری داشته باشید و گزینه های بسیار زیاد خرید را به گزینه های زیاد خرید تبدیل کنید زیرا طبق راهنمای خرید شیرآلات الان میدانید چه نوع شیرآلاتی به سینک شما تناسب دارد، مانند یک پازل! الان وقت آن رسیده که به مرحله دوم بروید. شیرآلات برند هایی مانند kwc، شیبه و کلار همچنین می توانند اکسسوری هایی داشته باشند که این اکسسوری ها می توانند کارایی های بیشتری به سینک شما بدهند برای مثال، یک شیر کوچک تر، لیوان شور و دیگر موارد که با توجه به شکل سینک ممکن است نیاز باشد که آنها را نیز در نظر بگیرید.

یکی از مواردی که باید در حین کل این پروسه خرید با توجه به راهنمای خرید شیرآلات به آن دقت کنید این است که اندازه شیر شما نباید در موارد اکسسوری تداخل ایجاد کند برای مثال ممکن است که بتوانید یک شیر کوچکتری که جای آن در سینک شما وجود دارد را استفاده کنید، چون شیر اصلی که انتخاب کرده اید، در حین باز شدن جای زیادی اشغال می کند. پس در تمامی مدت زمانی که می خواهید اقدام به خرید شیرآلات آشپزخانه کنید بهتر است که یک خط کش به همراه داشته باشد.

موردی وجود دارد که بسیار ضروری است و مطمئنا همه از ان خبر دارند؛ سینک ها می توانند یک تا پنج سوراخ برای شیرآلات و اکسسوری های مختلف داشته باشند.

سینک تک سوراخه: این سینک ها فقط یک سوراخ برای شیر اصلی دارند که راهنمای خرید شیرآلات هیتبار صنعت برای آنها چیزهایی را پیشنهاد می کند که سری جدا شونده دارند و به راحتی می تواند به تمامی سینک دسترسی داشته باشد.

سینک های دو سوراخه: برای این نوع سینک ها، گزینه های بیشتر وجود دارند. در ایران معمولا بیشتر تصفیه آب در کنار شیر اصلی استفاده میشوند ولی موارد دیگری نیز وجود دارند. در برند های خارجی شما میتوانید به ندرت شیر های اسپری آب نیز پیدا کنید که برای مواردی مانند شستن سبزیجات کاربرد دارند.

سینک های سه سوراخه: در بسیاری از موارد، افرادی که سینک های سه سوراخ دارند تلاش میکنند که دو سوراخ جانبی را با شیرهایی دارای پایه های بسیار پهنی هستند بپوشانند زیرا داشتن همزمان دو تصفیه آب در کنار هم جذابیت زیادی ندارد.

راهنمای خرید شیرآلات ؛ بهترین برند شیرآلات کدامند؟

موارد گفته شده، معروف ترین انواع سینک های موجود در ایران هستند و شما میتوانید به راحتی هر نوع شیری را با توجه به راهنمای خرید شیرآلات، بر روی سینک خود نصب کنید و زیبایی آشپزخانه خود را افزایش بدهید.

دومین موردی که برای سینک ها وجود دارد اندازه سینک ها می باشد. بهتر است که شیر آلاتی که استفاده میکنید به گونه ای باشند که در صورت باز شدن شیر، نقطه فرود اب جایی تقریبا در وسط سینک باشد. این مورد بسیار می تواند کمک کننده باشد زیرا شیر هایی که بزرگتر از سایز سینک هستند وظیفه شست و شو را بسیار سخت، خیس کننده، کثیف کننده و خسته کننده میکنند. و شیر های کوچک تر هم مشکلات خود را دارند که ساده ترین انها احاطه نداشتن جریان آب به کل فضای سینک می باشد.

در موارد خرید شیرآلات برای سینک های بزرگتر، پیشنهاد راهنمای خرید شیرآلات هیت بار صنعت خرید شیرهای kwc می باشد که جدا شونده هستند و میتوانید با سری جدا شونده به راحتی هر قسمت از سینک را بشویید.

بهترین برند های شیرآلات آشپزخانه

همانطور که گفته شد انتخابات بسیار زیاد می توانند دردسر ساز باشند پس بهتر است دومین فیلتر محصولات شیرآلات را برند آنها قرار بدهید. شیرآلات kwc از بهترین محصولات داخل بازار و همچنین از پیشنهادات هیتبار صنعت می باشند. قیمت شیرآلات  kwc ممکن است نسبت به بقیه شیرآلات اندکی بالاتر باشد ولی این را مد نظر داشته باشید که شیرآلات برند همیشه کیفیت ساخت بسیار بالایی داند. همچنین چون بحث شیرآلات بحث سلامتی شما و خانوادتان نیز می باشد باید حتما جنس شیر آلاتی که استفاده میکنید را مدنظر داشته باشید.

از دیگر برند هایی که توسط متخصصین راهنمای خرید شیرآلات هیتبار صنعت توصیه می شوند شیرآلات کلار و همچنین شیرآلات برند شیبه هستند. این دو برند نیز دو برند برتر ایرانی می باشند که توانایی رقابت با نمونه های خارجی را نشان داده اند. قیمت شیرآلات شیبه و قیمت شیرآلات کلار نیز از نمونه های خارجی ممکن است کمتر باشد ولی این کاهش قیمت اصلا دیلی بر کمتر بودن کیفیت شیرآلات این برندها نمی باشد. درباره خرید شیرآلات ارزان قیمت خارجی باید دقت داشته باشید که؛ شیرآلات خارجی با توجه به پروسه واردات باید قیمتی بسیار نجومی داشته باشند و شیرآلات خارجی ارزان قیمت در موضوع کیفیت ساخت و سلامتی و ماندگاری، دوام و زیبایی بسیار می توانند جای بحث و کاستی داشته باشند.

عوامل موثر در قیمت شیرآلات

شیرآلاتی که ما میخواهیم درباره انها صحبت کنیم و ما به شما توصیه می کنیم شیرآلات برند هایی مانند kwc، شیبه و کلار می باشند.

راهنمای خرید شیرآلات ؛ بهترین برند شیرآلات کدامند؟

 طبق راهنمای خرید شیرآلات ، این شیرآلات از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند که باعث بالاتر بودن نسبی قیمت آنها نیز میشود. به طور کلی، عواملی مانند جنس مواد به کار رفته، طراحی و مدل شیرآلات، پیچیدگی تکنولوژی به کار رفته در ساخت شیرآلات، برند تولید کننده شیرآلات و موارد تخصصی تری در قیمت تمام شده شیرآلات موثر هستند.

فروشگاه هیتبار صنعت

فروشگاه هیتبار صنعت در طی مدتی طولانی خدمت رسانی و فروش شیرآلات حمام، آشپزخانه و.. نام خود را در این حوضه در اصفهان اثبات کرده. متخصصین فروش هیتبار صنعت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و همچنین مشاوره خرید انواع شیرآلات به شما هستند. همچنین در راستای مشتری مداری و آسان تر شدن پروسه خرید برای شما عزیزان، وب سایت  فروشگاه هیتبار صنعت با محوریت قرار دادن حقوق مشتری و راحتی شما، آماده خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز می باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟