آموزش مشاور املاک | آموزش املاک یا دلالی ملک ؟

آموزش مشاور املاک | آموزش املاک یا دلالی ملک ؟

امروزه همه ما می‌دانیم برای پیشرفت شغلی و افزایش درآمد در هر حوزه ای، نیاز به داشتن مدرکی معتبر داریم. چیزی که داشتن مدرک معتبر در مورد شما به دیگران می‌گوید این است که ” 1- من دانش انجام این کار را دارم و 2- من اعتبار رسمی و مورد تایید دارم “. آموزش مشاور املاک با مدرک معتبر وزارت علوم این کار را انجام می‌دهد.

آموزش مشاور املاک مانند تمامی شغل‌ها به همین صورت است. یعنی زمانی که در این حوزه کار می‌کنید باید بتوانید با مدرک خود اعتبارتان را به رقبا و دیگران نشان دهید. همچنین باید با دانش کاربردی لازم بتوانید سریع تر به سمت قرارداد های بیشتر و کمیسیون های بهتر حرکت کنید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در میان همکارانتان، مشتری در لحظه آخر از انجام معامله منصرف می‌شود، یا اینکه دیگر همکارتان معامله را با بیشترین کمیسیون به انجام می‌رساند. فکر کرده اید که دلیل این تفاوت ها چیست؟

بسیاری از مشاوران املاک در واقع دلال املاک اند نه مشاور! صرفا همین که ملکی را به مشتری بفروشند برایشان کافیست. آنها نه مشاوره درستی در رابطه با ملک به مشتری می‌دهند و نه به خواسته و بودجه مشتری توجه دارند. برای این که بتوانید به مشاور املاک حرفه ای تبدیل شوید، باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. با ما همراه باشید.

موارد آموزش مشاور املاک چیست؟

نظر تمامی مشاوران املاک در یک نقطه مشترک است و آن این است که اعتبار و مهارت ارتباطی و حقوقی از مهم ترین ارکان موفقیت است. تمام مراحل خرید ملک، از جذب مشتری گرفته تا انجام معامله، همگی نیازمند تقویت یک سری مهارت هایی است که شما به عنوان یک مشاور املاک باید به آن ها تسلط داشته باشید. آموزش مشاور املاک و رعایت نکات زیر برای حرفه ای تر شدن شما در کار املاک ضروری است:

آموزش مشاور املاک | آموزش املاک یا دلالی ملک ؟

قرارداد نویسی | مهم‌ترین آموزش مشاور املاک

برای اینکه بتوانید قانون و اصول را از همان ابتدا در کار خود ایجاد کنید، باید به قرارداد نویسی توجه ویژه داشته باشید. به عنوان یک مشاور املاک باید به مزایای قرارداد نویسی اشراف کامل داشته باشید.

اگر قرارداد شما واضح و دقیق نباشد مسلم است که کارتان به مراجع قضایی خواهد کشید. از دیگر مزایای نوشتن یک قرارداد کامل، آسان شدن مسیر انجام خرید و معامله و توافق بین طرفین است.

مذاکره و فن بیان | کاربردی‌ترین آموزش مشاور املاک

اگر مشاور املاکی هستید که می‌توانید به راحتی با مشتری ارتباط بگیرید و خواسته آنها را به سرعت دریافت کنید و بهترین مشاوره را به آن ها بدهید، صد هیچ از همکارانتان جلو هستید! قدرت فن بیان قوی و مذاکره، اولین مهارتی است که یک مشاور املاک باید داشته باشد.

این را تصور کنید که قدرت بیان را با مهارت های علمی مذاکره همراه کنید. تسلط کافی برروی آنچه که می‌گویید، شما را در نگاه مشتری فردی کارکشته و قابل اعتماد نشان می‌دهد

مهارت فروش | پولسازترین آموزش مشاور املاک

میخواهید 1 مشتری داشته باشید یا 100 تا؟ تا زمانی که مهارت فروش ملک را نداشته باشید فرقی نمی‌کند. آموزش مشاور املاک در زمینه فروش ملک یکی از اصولی ترین موارد تبدیل شدن به مشاور املاک حرفه ایست. شما می‌توانید با شرکت در دوره های آموزشی مشاور املاک به این مهارت دست پیدا کنید.

فایل یابی درست

همیشه در بین مشاوران املاک رقابت زیادی برای پیدا کردن فایل های خوب وجود داشته است. مسئله مهمی که در اینجا مطرح است این است که اگر شما به دنبال همان فایل هایی بروید که همکارانتان نیز به دنبال آن میروند، شانس موفقیت کمتری در بدست آوردن آن و انجام معامله خواهید داشت.

اما بهترین کار این است که فایل ها را برای خود شخصی سازی کنید. اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید فایل شخصی سازی شده خود را پیدا کنید، باید آموزش اصولی مشاور املاک را شروع کنید تا در انجام معاملات خود بیشترین کمیسیون را بدست آورید.

آشنایی با امور حقوقی املاک

قطعا می‌دانید آشنا نبودن با امور حقوقی چه خسارات جبران ناپذیری می‌تواند به کسب و کار وارد کند و کارتان را به مراجع قضایی بکشاند. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید با افزایش علم خود در این زمینه از بروز مشکلات جلوگیری کنید.

تبدیل شدن به داور حقوقی املاک

تبدیل شدن دفتر املاک شما به دفتر داوری حقوقی املاک با درآمد قانونی. دفتر مشاور املاکی را تصور کنید که مرجع داوری در منطقه است. این یک اتفاق بسیار عالی برای افزایش اعتبار و ارتباطات آن دفتر املاک است.

برای تبدیل شدن به داور حقوقی نیاز به داشتن مدرک معتبر وزارت علوم داوری حقوقی دارید.

آموزش مشاور املاک با کیفیت و معتبر را چگونه انتخاب کنیم ؟

یک راه بدست آوردن مدرک معتبر و افزایش دانش و به دنبال آن کسب اعتبار، شرکت در دوره های موسسات آموزش عالی وزارت علوم است. یکی از بهترین و معتبرترین موسساتی که در زمینه آموزش مشاور املاک مشغول به فعالیت است، موسسه آموزش عالی آزاد امین است.

آموزش مشاور املاک | آموزش املاک یا دلالی ملک ؟

دلیل انتخاب موسسه امین این است که، موسسه امین 19سال در زمینه رشد کسبوکارها و آموزش مدیران و مشاوران تلاش می‌کند. همچنین دارای مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

همچنین دارای تاییدیه wes کانادا می‌باشد. از دیگر مزایای استفاده از دورههای موسسه آموزش عالی آزاد امین قابلیت ترجمه مدارک است که اگر قصد مهاجرت داشته باشید، می‌توانید از مدرک خود به عنوان رزومه ای قابل تایید و دارای اعتبار استفاده کنید.

کلاس های آموزش مشاور املاک در موسسه امین هم مجازی و هم حضوری برگذار میشود.

آدرس: ایران- مشهد-حاشیه خیابان احمدآباد–بین رضا و طالقانی پلاک 252

تماس : 05138477650

موسسه آموزش عالی امین: www.amin-inst.ac.ir

اینستاگرام: @amlake_poolsaz

مدارک آموزش مشاور املاک در موسسه امین

در موسسه امین دوره هایی جهت افزایش توانایی و آموزش مشاور املاک برگزار می‌شود که در ادامه خواهید خواند

آموزش مشاور املاک | آموزش املاک یا دلالی ملک ؟

مدرک داوری حقوقی املاک

با کسب مدرک داوری حقوقی املاک، می‌توانید به عنوان یک داور کسب درآمد داشته باشید. همچنین اعتبار دفترتان را در منطقه نسبت به دیگر همکارانتان افزایش دهید. علاوه بر اینها سازندگان بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و شما را به عنوان یک مشاور املاک کاربلد خواهند شناخت.

سر فصل های آموزش مشاور املاک در حوزه داوری حقوقی می‌توان به شروط داوری، قرارنامه، موانع داوری، آیین دادرسی داوری، اجرای رای داوری، شیوه ابلاغ رای و … اشاره کرد.

مدرک مشاور حقوقی املاک

هدف از برگزاری این دوره در آموزش مشاور املاک، ارتقا دانش حقوقی و پیشگیری از بروز جرم و اختلافات در عقد قرارداد است. دفتر املاک شما بعد از دفتر مشاوره باید به اولین دفتر حقوقی در منطقه خودتان تبدیل شود.

از سر فصل های این دوره می‌توان به کارشناسی و ارزیابی املاک، قوانین و اصول نگارش قرارداد ها، حقوق ثبت و حقوق اسناد تجاری اشاره کرد.

مدرک مدیریت فروش ساختمان

شما در این دوره با اصول برخورد درست با مشتری، اصول صحیح مذاکره، بازار یابی و فروش و مواردی که برای شروع و بستن یک معامله نیاز دارید به طور کامل آشنا میشوید.

مهارت های ارتباطی نقش بسیار مهمی در تبدیل مشتری بالقوه به خریدار دارد. باید سعی کنید با هر مشتری با توجه به شخصیت و علایق او رفتار کنید نه آن طور که خودتان می‌پسندین. در این سرفصل بطور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

همچنین شما میتوانید از دوره آموزشی مشاور املاک رایگان در موسسه امین استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)