شیشه سکوریت چیست

شیشه سکوریت جامینه از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه اجرای شیشه سکوریت ، طراحی سندبلاست ، شیشه بین کابینتی ، پارتیشن شیشه ای و دور دوشی شیشه ای آغاز نمود. این مجموعه با تلاش و کوشش پیاپی پرسنل همچنان در ارائه بهترین کیفیت با نازلترین قیمت نسبت به سایر رقبا پیشتاز بوده و با حفظ اصل مشتری مداری دارای مشتریان دائم بالای ۱۵ سال نیز است.

شیشه سکوریت چیست

شیشه سکوریت یا شیشه میرال چیست؟

میرال نام نوعی شیشه است از شیشه سکوریت که در حدود چند برابر قوی‌تر از شیشه های عادی است. برخلاف نوع حرارت دیده ، که می‌تواند به ذرات دندانه ‌دار کوچک که خطرناک است شکسته شود ، این محصول هنگامی‌که شکسته می‌شود به تکه‌های نسبتاً بی‌ضرر خرد می‌شود و در نتیجه ، در محیط‌هایی که در آن سلامت انسان یک مسئله مهم است استفاده می‌شود. شیشه میرال جزیی از شیشه سکوریت است .

شیشه سکوریت چیست

مزایای شیشه سکوریت :

ایمنی بالای شیشه های میرال در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند و در صورت شکستن ، به شکل قطعات کوچک با لبه های صیقلی خرد شده و بدون خطر برندگی فرو می ریزند.

مقاومت دمایی شیشه های میرال به دلیل داشتن مقاومتی که در برابر سرما و گرما دارند ، گزینه ی مناسبی برای استفاده در نمای خارجی ساختمان ها هستند .

تنوع در طرح و رنگبندی

تنوع بالای طرح و رنگ شیشه های میرال ، از دیگر مزایای این نوع شیشه است که سبب شده در طراحی دکوراسیون ها از آن ها استفاده ی فراوانی شود.

شیشه سکوریت فرآیند سکوریت کردن شیشه به صورت یکنواخت گرم شده تا به دمای نرمی شیشه یعنی بالای ۷۰۰ درجه سانتی گراد برسیم. سپس این شیشه گرم شده، به وسیله دمیدن هوای سرد به صورت همزمان به هر دو طرف شیشه سریعا سرد می گردد. در طول این فرآیند، شیشه را تا مرحله نرم شدن در بالای ۷۰۰ درجه سانتی گراد حرارت داده و سپس فورا به هر دو طرف شیشه هوایی بسیار خنک وزیده می گردد. با توجه به این که در مرحله سردسازی شیشه، لایه های بیرونی به نسبت لایه های درونی سریع تر سرد می گردند، این امر سبب استحکام بالای شیشه می شود. از لحاظ علم مکانیک نیز وقتی سطح شیشه سریع تر از مرکز آن سرد شود، تنش های دائمی در شیشه ایجاد شده که نتیجه ی آن استحکام شیشه خواهد بود.

شیشه سکوریت چیست

مشتریان عزیز در صورت لزوم برای مشاوره می توانند از طریق شماره تلفن های زیر، با مجموعه جامینه ارتباط برقرار کنند .

۰۲۱۷۷۰۸۳۸۴۵

۰۹۱۲۲۴۳۶۳۸۷

آدرس شرکت جامینه : تهران، مینی سیتی، شهرک قائم، خیابان مهرآسا، پلاک ۶۴

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟