فروش عمده لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه از مهمترین لوازم  مورد استفاده در منزل می باشد که عموما به انتخاب خانم ها خریداری می شود. با توجه به توسعه بازارها همواره لوازم و وسایل جدیدی به بازار ارائه می شود اگر شما یک فروشگاه لوازم آشپزخانه دارید باید این نکته را بدانید که برای عقب نماندن از رقبا باید همواره اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهید. اگر قصد خرید عمده لوازم آشپزخانه را دارید در مقاله “فروش عمده لوازم آشپزخانه” با ما همراه باشید.

فروش عمده لوازم آشپزخانه

انواع لوازم آشپزخانه

به طور کلی میتوان لوازم آشپزخانه را به 2 دسته اصلی تقسیم کرد. دسته اول لوازم آشپزخانه برقی و دسته دوم لوازم آشپزخانه غیر برقی می باشد. البته تقسیم بندی دیگری نیز در لوازم آشپزخانه وجود دارد که به صورت لوازم بزرگ مانند یخچال و اجاق گاز و… وسایل کوچک که سایر لوازم آشپزخانه مانند ظروف پخت و پز، آبکش و لگن، همزن و .. را شامل می شود.

  • وسایل آشپزخانه برقی
  • وسایل آشپزخانه غیر برقی

ما در این مقاله در مورد خرید عمده لوازم آشپزخانه صحبت کرده ایم و در واقع کلیه کالاها را از نظر خرید عمده مورد بررسی قرار می دهیم.

وسایل آشپزخانه برقی

وسایل آشپزخانه برقی بسیار متنوع می باشند. با توجه به ماشینی شدن زندگی ها و کمبود وقت برای درست کردن غذا هر روز وسایل و لوازم جدیدی به بازار ارائه می شود که آشپزی را ساده تر و سریعتر نموده است. پیشرفت در صنعت لوازم برقی آشپزخانه با سرعت بسیار بالایی در حال اتفاق می باشد و شاید هر روز یک کالای جدید به این بازار در دنیا ارائه می شود.

فروش عمده لوازم آشپزخانه

برای خرید عمده لوازم برقی آشپزخانه یکی از نیازهای ضروری آگاهی از لوازم جدید در این حوزه می باشد. دنبال کردن پیج های فروش لوازم آشپزخانه می تواند در این زمینه کمک بسیاری به فروشگاه داران کند. قدم بعدی شناخت کافی از برندهای مختلف باشد. یک فروشگاه دار با تجربه معمولا میداند چه برندهایی در بازار وجود دارد و این برندها هر کدام چه مزایا و معایبی دارند. پس یک دایرکتوری از برندهای مختلف میتواند در خرید عمده لوازم آشپزخانه به شما کمک کند.

فروش عمده لوازم آشپزخانه

برخی از وسایل برقی آشپزخانه استفاده بیشتری دارند مانند چرخ گوشت و مخلوط کن و برخی دیگر استفاده بسیار کمی دارند مانند گوشت کوب برقی که در ادامه به معرفی لوازم برقی آشپزخانه می پردازیم.

  1. چرخ گوشت
  2. آبمیوه گیری
  3. مایکروویو
  4. همزن برقی
  5. کتری برقی
  6. سماور برقی
  7. اسپرسو ساز
  8. آسیاب برقی
  9. سبزی خرد کن
  10. مخلوط کن
  11. گوشت کوب برقی
  12. یخچال
  13. چای ساز
  14. پلوپز
  15. سرخ کن
  16. توستر
  17. تخم مرغ آب پز کن
  18. ماشین ظرفشویی
  19. قهوه ساز
  20. غذاساز
  21. هوا پز
  22. بخارچز
  23. میوه خشک کنی
  24. آب مرکبات گیری
  25. خردکن
  26. سالاد ساز
  27. کیک پز برقی
  28. ساندویچ ساز
  29. گریل
  30. بستنی ساز
  31. کباب پز برقی
  32. وافل ساز
  33. زودپز برقی
  34. آسیاب قهوه
  35. رنده برقی

نکته : هر کدام از اقلامی که در بالا به عنوان وسایل برقی آشپزخانه نام برده شد دارای تنوع از نظر مدل و همچنین دارای تنوع از نظر شرکت سازنده می باشند. محصولات هر کدام از برندها میتواند مزایا و معایبی مختص به خود را داشته باشد.

وسایل غیر برقی آشپزخانه

گروه وسایل غیر برقی آشپزخانه بسیار بیشتر از وسایل برقی آشپزخانه می باشد و طیف وسیع تری را شامل می شود. معمولا این گروه از وسایل را از فروشگاه های پلاسکو میتوانید خریداری نماید. تقریبا همه وسایل غیر برقی مورد استفاده در آشپزخانه زیر مجموعه اجناس پلاسکو می باشد. کسانی که فروشگاه پلاسکو دارند باید آگاهی کامل نسبت به این اقلام داشته باشند تا در مسیر رقابت از رقبای خود جا نمانند.

فروش عمده لوازم آشپزخانه

دسته بندی لوازم غیر برقی آشپزخانه

  1. انواع بشقاب و کاسه
  2. انواع فنجان
  3. سرویس قاشق و چنگال
  4. سرویس کفگیر و ملاقه
  5. سرویس قابلمه
  6. سرویس پارچ و لیوان
  7. سرویس ماهیتابه
  8. سرویس کتری و قوری
  9. سرویس پیش دستی
  10. سرویس کارد و چنگال
  11. انواع کارد آشپزی
  12. سرویس آبکش و لگن
  13. سرویس لوازم بهداشتی ظرفشویی
  14. جای ادویه
  15. جای حبوبات
  16. انواع دستمال آشپزخانه
  17. انواع سطل زباله مورد استفاده در آشپزخانه
  18. انواع سیخ
  19. جای پیاز و سیب زمینی
  20. آب مرکبات گیری
  21. جای قاشق چنگال
  22. جای نان
  23. نمکدان و شکرپاش
  24.  فندک
  25. انواع رنده
  26. انواع ظروف پلاستیکی مورد استفاده در یخچال
  27. انواع ظروف مایکروفری
  28. انواع سینی
  29. سرویس های پذیرایی منند آجیل خوری
  30. فلاسک
  31. سفره
  32. بطری های شیشه ای
  33. هاون، آسیاب دستی، زعفران ساب، ادویه ساب

فروش عمده لوازم آشپزخانه

وسایل غیر برقی مورد استفاده در آشپزخانه از نظر جنس مواد ساخته شده به انواع مختلف تقسیم می شوند که در زیر آنها را نام برده این

  1. اجناس پلاستیکی آشپزخانه
  2. اجناس بلوری و کریستال
  3. ظروف مسی
  4. ظروف سفالی
  5. ظورف چینی
  6. ظروف آرکوپال
  7. سرویس تفلون
  8. سرویس روحی
  9. سرویس قابلمه سرامیکی
  10. ظروف سرامیکی
  11. وسایل چوبی آشپزخانه
  12. وسایل پارچه ای آشپزخانه
  13. وسایل نایلونی آشپزخانه
  14. سرویس استیل آشپزخانه
  15. سرویس قابلمه چدن
  16. ظروف ملامین

خرید عمده لوازم آشپزخانه

مراکز بسیار زیادی در سراسر کشور مشغول فروش عمده لوازم آشپزخانه  می باشند. به سختی می توان مرکز پخشی را یافت کرد که همه انواع وسایل و لوازم آشپزخانه را داشته باشد. معمولا مراکز پخش در رسته خاصی فعالیت میکنند به طور مثال : مرکز عمده فروشی اجناس پلاستیکی شامل اجناس آشپزخانه و خانه ، مرکز فروش اجناس ملامینی ، مرکز فروش لوازم برقی خانه و آشپزخانه و ..

فروش عمده لوازم آشپزخانه

از کجا خرید عمده لوازم آشپزخانه را انجام دهیم؟

همانطور که گفتیم مراکز مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که میتوانیم از این مراکز خرید عمده انجام دهیم اما با بررسی این مراکز میتوانید از مرکز پخشی که بیشترین مزایای را داشته باشد خرید عمده انجام دهید.

مهمترین مزایای مراکز معتبر عمده فروشی وسایل آشپزخانه

  1. از جایی خرید عمده لوازم آشپزخانه را انجام دهید که گروه های کالایی مختلف را در لیست اقلام خود داشته باشد. همانطور که قبلا گفته شد به طور کلی وسایل آشپزخانه به دو گروه لوازم برقی و لوازم غیر برقی تقسیم می شوند. از مرکزی خرید کنید که حتی المقدور یکی از دسته ها را به طور کامل پشتیبانی کند.
  2. جدا از تنوع در گروه های کالایی، مرکزی که از آن خرید عمده انجام میدهید باید محصولات مختلف از برندهای مختلف را داشته باشد.
  3. پس از تنوع در تعداد برندها ، یک مرکز عمده فروشی خوب، باید دارای تنوع قیمتی نیز باشد.
  4. به روز بودن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مراکز معتبر همیشه کالاهای تازه ای برای ارائه به شما دارند.
  5. پشتیبانی مناسب. شاید مهمترین بحث در انتخاب یک عمده فروشی لوازم آشپزخانه نحوه و کیفیت پشتیبانی آن مرکز فروش باشد. در صنف پلاسکو که معمولا وسایل آشپزخانه در این گونه فروشگاه ها به فروش می رسد تعداد فروش بالاست و همواره نیاز است که موجودی کالا شارژ شود. پشتیبانی مناسب یعنی اینکه تامین کننده شما اجازه ندهد قفسه های فروشگاه شما خالی شود. در بازار عمده فروشی، هستند کسانیکه پشتبانی مناسبی ندارند و با ارسال با تاخیر کالاها باعث از دست رفتن مشتریان شما می شوند.
  6. نحوه تسویه حساب. منعطف بودن تسویه حساب بسیار عامل مهمی در بازار می باشد. در هنگامی که اقلام بازار افزایش قیمت پیدا میکنند اغلب فروشگاه های خرده فروشی در تامین اجناس به صورت نقدی به مشکل برخورد میکنند و نیاز است تا بتوانند به صورت شرایطی خرید کنند.
  7. قیمت عمده وسایلی که خرید میکنید باید مناسب باشد اما تامین کننده شما حتی اگر از سایر عمده فروشی ها ارزان تر نفروشد ولی تنوع کالایی بالایی داشته باشد میتواند یک تامین کننده مناسب برای شما باشد.
  8. راه های ارتباطی متعدد: عمده فروشی هایی که خود را با نیازهای امروز جامعه تطبیق داده اند قطعا فعالیت مستمر در فضای مجازی دارند. امروزه خریدهای آنلاین و غیر حضوری نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه و انرژی ایفا میکند و یک عمده فروش خوب حتما باید یک وب سایت به روز و همچنین پیج فروشگاهی در اپلیکیشن های مختلف داشته باشد.

معرفی مرکز عمده فروشی آریا پلاسکو

آریا پلاسکو یکی از مراکز پخش محصولات پلاسکو در ایران می باشد که تنوع بسیار بالایی در محصولات خود دارد. لیست اقلام آریا پلاسکو محدود به آشپزخانه نمی باشد و کلیه خرده ریز لواز خانه و آشپزخانه را شامل می شود. اقلام آریا پلاسکو در حدود 10 هزار قلم کالا می باشد که در گروه های مختلف دسته بندی می شود.

اجناس پلاستیکی یکی از مهمترین اجناس در صنف پلاسکو می باشد که بیشترین مشتری را به خود اختصاص می دهد. در بین اجناس پلاستیکی، اجناس حراجی پلاستیکی مشتریان بسیار زیادی را به فروشگاه شما خواهد کشاند. آریا پلاسکو با دارا بودن حدود 500 الی 700 قلم کالای حراجی یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی می باشد که با کالاهای حراجی مشتریان را به فروشگاه خود می کشانند.

فروش عمده لوازم آشپزخانه

قیمت اجناس حراجی آریا پلاسکو

به طور کلی اجناس حراجی به اجناسی که قیمت فروش آنها بین 10 الی 20 هزار تومان باشد اطلاق می شود. قیمت اجناس حراجی آریا پلاسکو از 4 هزار تومان شروع می شود و شامل اقلام بسیار متنوعی می شود.

خرده فروشی ها بنا به استراتژی خود بر روی اجناس حراجی قیمت گذاری می کنند. ولی به طور کلی اجناسی که زیر 10 هزار تومان خریداری می شود به قیمت 10 هزار تومان به فروش می رسد. همچنین اجناسی که زیر 20 هزار تومان خریداری می شود به قیمت 20 هزار تومان فروخته می شود.

فروش عمده لوازم آشپزخانه

اجناس حراجی لوازم آشپزخانه

در بین لوازم آشپزخانه نیز اجناس حراجی بسیار زیادی وجود دارد که برای بسیاری از خانم ها جذابیت خاص خود را دارند. اجناسی مانند کاردهای آشپزخانه، نمکدان، سبد و لگن های حراجی، انواع دستمال های حراجی، انواع ظروف پلاستیکی حراجی آشپزخانه، پارچ و لیوان حراجی، انواع فندک، کفگیر و ملاقه حراجی، ظروف ملامین حراجی و بسیاری اقلام دیگر.

روش های خرید عمده از آریا پلاسکو

مشتریان آریا پلاسکو به 3 دسته تقسیم می شوند.

دسته اول نمایندگانی هستند که کالای امانی در اختیار آنها قرار میگیرد. یعنی کلیه کالاها متعلق به آریا پلاسکو می باشد و نماینده فقط سود فروش خود را دریافت میکند.

دسته دوم نمایندگان اعتباری هستند. این نوع نمایندگی مختص کسانی می باشد که قدرت مالی کافی برای پر کردن اجناس فروشگاه خود را ندارند. این نوع نمایندگی به فروشگاه هایی  اعطا می شود که فروشگاه آنها در موقعیت مناسب قرار داشته باشد. بسته به میزان فروش این فروشگاه ها پس از اخذ ضمانت های لازم بین 500 میلیون تا 2 میلیارد تومان جنس به آنها تحویل داده می شود و آنها باید به صورت منظم بخشی از فروش خود را به حساب آریا پلاسکو واگذار نمایند. در واقع آریا پلاسکو وظیفه تامین کلیه کالاها را دارد و کلیه کالاها متعلق به نماینده می باشد و نماینده پس از فروش به طور منظم اقدام به تسویه حساب می نماید.

مزایای نمایندگی اعتباری:

کلیه کالاها متعلق به نماینده بوده و چنانچه افزایش قیمت در بازار رخ دهد کلیه کالاها با قیمت سابق با نماینده تسویه حساب می شود.

کالاهای پرفروش توسط آریا پلاسکو شناسایی و به نماینده معرفی میگردد.

چنانچه برخی از کالاها فروش نرفت در صورت باز نشدن بسته آن، نماینده میتواند کالاها را مرجوع و کالاهای دیگری را جایگزین ان نماید.

دسته سوم کلیه فروشگاه های پلاسکو سراسر کشور می باشند. کلیه کسانی که به دنبال یک مرکز فروش عمده لوازم آشپزخانه و خانه هستند ککه تنوع بالایی در اقلام داشته باشد آریا پلاسکو می تواند پاسخگوی صد در صدی نیاز کلیه فروشگاه های پلاسکو سراسر کشور می باشد.

پل های ارتباطی با آریا پلاسکو

آدرس فروشگاه مرکزی : ساوه – میدان عاشورا – روبروی موزه گنبد جهارسوق

تلفن : 09123555045

وب سایت : www.ariaplasco.com

تلگرام : @msm_plascom

روبیکا : @ariaplasco

اینستاگرام : @ariaplasco

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)