درب فریم لس

صنعت چوب در سال های گذشته تغییرات زیادی کرده است. مصنوعات چوبی متفاوتی توسط این صنعت، معرفی شده و امکانات زیادی در اختیار بشر قرار داده شده است. یکی از نوآوری هایی که توسط صنعتگران حوزه چوب ارائه شده است، درب های فریم لس هستند. اگر نمی دانید درب فریم لس چیست و به چه منظوری به کار برده می شود، در ادامه با ما همراه باشید.

درب فریم لس

درب فریم لس چیست؟

اصطلاحا، به درب هایی که چهارچوب ندارند، درب فریم لس می گویند. البته باید این نکته را مد نظر داشت که هنوز، دربی که نیازی به چهارچوب نداشته باشد، توسط بشر اختراع نشده است. درب های ورودی و کلا هر دربی که قرار است نصب شود، باید روی چهارچوب نصب شود. در واقع، درب ها برای آنکه باز و بسته شوند نیاز دارند روی چهارچوب قرار داده شوند.

درب فریم لس

نکته دیگری که خوب است در مورد این درب ها بدانیم، این است که، درب های فرم لس که در زبان انگلیسی به آنها Frame-less doorگفته می شود، درب هایی هستند که چهارچوب دارند، اما شما نمی توانید آن را مشاهده کنید. این درب ها اصطلاحا، با سطح دیوار یکی شده اند و همین موضوع باعث شده، درب های فریم لس، محیط را به یک محیط شیک و منحصر به فرد تبدیل کنند.

برخی افراد، به اشتباه فکر می کنند که این درب ها در داخل دیوار قرار داده می شوند. درب فریم لس، روی یک چهارچوب قرار داده شده است، اما این چهارچوب، مخفی است و اصلا به چشم نمی آید. در واقع، همین عامل و همین خاصیت است که باعث شده درب فریم لس، هر جایی نصب می شود، یکه تاز و خاص جلوه کند. این درب از نظر زیبایی و جذابیت، همانند و رقیب ندارد.

نحوه اجرای درب فریم لس چگونه است؟

قبل از آنکه در مورد نحوه اجرای درب فریم لس نکاتی را با شما در میان بگذاریم، خوب است در مورد بهترین زمان نصب این درب نیز صحبت کنیم. معمولا زمانی که نازک کاری ساختمان، تمام می شود، برای نصب آن اقدام می کنند. در ساختمان های قدیمی که قبلا یک درب وجود داشته است، بهتر است چهارچوب فلزی درب خارج شود.

درب فریم لس

حال که فهمیدیم بهترین زمان نصب این درب چه موقع است، خوب است در مورد پروسه نصب نیز نکاتی را بیان کنیم. برای نصب درب های فریم لس، نیاز به یک ساب فریم آهنی است. ابعاد این ساب فریم، 30 در 60 بوده و نصاب باید آن را به صورت کاملا صاف، در جای خود نصب کند. موضوعی که در زمان نصب این ساب فریم باید رعایت گردد، ابعاد آن است. ابعاد ساب فریم نباید باعث شود که درب، بازشوی کافی نداشته باشد.

بسیاری از تولید کنندگان معتبر برای آنکه نصب این نوع درب در مدت زمانی کوتاه و به بهترین شکل ممکن انجام شود، از قوطی آلومینیومی استفاده می کنند. بعد از نصب این فریم، ادامه مراحل کار ساخت ساختمان، از جمله، گچ کاری، اجرای کناف انجام می شود و در نهایت نیز نصب رگلاژ درب صورت می گیرد.

در این روش، احتمال آنکه محیط اطراف، کثیف شود کمتر است و می توان با دقت و آرامش بیشتری برای نصب رگلاژ و درب فریم لس اقدام کرد. این مورد باعث می شود که درب به بهترین شکل ممکن نصب شود و زیبایی محیط به صورت چشمگیری تحت تاثیر قرار گیرد.

قیمت درب فریم لس چوبی کدام مجموعه از همه مناسب تر است؟

امروزه، مجموعه های زیادی در حال ساخت و ارائه درب های فریم لس هستند. این مجموعه ها، از بهترین متریال ها برای ساخت درب های فریم لس استفاده می کنند. از جمله تولیدکنندگان و سازندگان درب های فریم لس می توان به آرینا چوب اشاره کرد. این مجموعه، در حوزه ساخت درب های ضد سرقت و درب های فریم لس فعالیت داشته و علاوه بر حفظ کیفیت، می تواند درب های فریم لس را با بهترین قیمت به شما ارائه دهد.

اگر تمایل دارید از قیمت و انواع درب فریم لس اطلاع پیدا کنید، بهتر است به مجموعه های حرفه ای مانندآریناچوب مراجعه کنید که در این زمینه از بهترین ها هستند. و از آنها در مورد قیمت، و سایر شرایط فروش سوال کنید. تولید کنندگان با تجربه در زمینه درب فریم لس تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بهترین و با کیفیت ترین درب فریم لس را به شما بفروشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟