آیا برای تلفن های بی سیم به باتری های قابل شارژ خاصی نیاز دارید؟

تلفن‌های بیسیم مانند سایر دستتگاه‌های وایرلس، برای کار کردن به باتری نیاز دارند. سوالی که ذهن بسیاری از کاربران این تلفن‌ها را مشغول کرده این است که آیای تلفن های بیسیم، به باتری‌های خاصی نیاز دارند؟ برای پاسخ به این سوال، باید فاکتورهای زیادی از قبیل برند و مدل تلفن بیسیم را در نظر بگیریم. اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، تمام اطلاعات لازم در ارتباط با باتری تلفن بیسیم را به دست خواهید آورد.

تلفن بیسیم را در کشورمان با نام و برند پاناسونیک می‌شناسند. تلفن‌های بیسیم پاناسونیک به واسطه قیمت مناسب، ماندگاری بالا، کیفیت و قابلیت‌های عالی و … به انتخاب اول خریداران تلفن‌های خانگی تبدیل شده‌اند. بنابراین در ادامه این مقاله، به بررسی باتری تلفن بی سیم پاناسونیک خواهیم پرداخت.

آیا برای تلفن های بی سیم به باتری های قابل شارژ خاصی نیاز دارید؟

انواع باتری تلفن بی سیم پاناسونیک

شرکت پاناسونیک باتری‌های تلفن بیسیم را در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌کند. قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که هر کدام از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، با باتری مخصوص خود کار می‌کنند. بنابراین واضح است که برای خرید باتری، باید حتما مدل تلفن خود را مدنظر داشته باشید. به صورت کلی، تلفن‌های بیسیم Panasonic از یکی از دو نوع باتری زیر استفاده می‌کنند:

  1. باتری‌های کتابی
  2. باتری‌های نیم قلم

باتری کتابی پاناسونیک

باتری‌های کتابی در حقیقت دو عدد باتری هستند که به صورت سری به هم متصل شده‌اند. این باتری‌ها در مدل‌های زیر، تولید می‌شوند:

  1. HHR-P104
  2. HHR-P105
  3. HHR-P107

باتری HHR-P104

این باتری از ظرفیت 830 میلی آمپر برخوردار است و با ولتاژ 3.6 ولت کار می‌کند. HHR-P104 قابل شارژ است و حداقل یک الی 2 سال کار می‌کند. دقت داشته باشید که شارژدهی این باتری، در مدل‌های مختلف تلفن بیسیم پاناسونیک متفاوت است. باتری تلفن پاناسونیک hhr-p104 با بسیاری از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از جمله مدل‌های زیر، سازگار است:

  1. KX-TG2344
  2. KX-TG2343
  3. KX-TG2386
  4. KX-TG2355

باتری پاناسونیک HHR-P014 از نوع نیکل متال هیدرید است. به عنوان یک توصیه مهم، حتما قبل از اولین استفاده، این باتری را به مدت 7 الی 10 ساعت، شارژ اولیه نمایید. توجه داشته باشید که در زمان شارژ اولیه، نباید از تلفن بیسیم استفاده کنید. (حتی به تماس‌های ورودی هم جواب ندهید)

باتری HHR-P015

باتری تلفن HHR-P015 از ظرفیت 830 میلی آمپر برخوردار است. این باتری در بهترین وضعیت خود، می‌تواند تا 60 ماه (معادل 5 سال) برای شما کار بکند. باتری P105 با بسیاری از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک سازگار است. از جمله این مدل‌ها، می‌توان به گوشی محبوب KX-TG3611BX اشاره کرد. این باتری در گوشی 3611 به مدت 5 ساعت، شارژدهی مکالمه خواهد داشت.

آیا برای تلفن های بی سیم به باتری های قابل شارژ خاصی نیاز دارید؟

حتما باتری HHR-P105 را قبل از اولین استفاده و به مدت 7 الی 10 ساعت، شارژ اولیه کنید. در این وضعیت، باتری را در داخل گوشی بیسیم قرار داده و با گذاشتن گوشی روی دستگاه پایه، آن را شارژ کنید. در طول زمان شارژ اولیه، نباید هیچ استفاده‌ای از گوشی بیسیم داشته باشید.

باتری HHR-P107

باتری تلفن پاناسونیک hhr-p107 در ظرفیت 650 میلی آمپر تولید شده و با قابلیت شارژ مجدد، می‌تواند تا مدت‌ها خیال شما را از خرید باتری جدید، راحت کند. باتری P107 از دو عدد باتری AA که به صورت سری به هم متصل شده‌اند، تشکیل شده است. این باتری با بسیاری از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از جمله مدل‌های زیر، سازگار است:

  1. KX-TG3511
  2. KX-TG3520
  3. KX-TG3536
  4. KX-TG3021
  5. ….

مانند سایر باتری‌های نیکل متال هیدرید پاناسونیک، حتما باید قبل از اولین استفاده، باتری HHR-P107 را هم به مدت 7 الی 10 ساعت شارژ اولیه نمایید. فراموش نکنید که مدت زمان شارژدهی این باتری در مدل‌های مختلف گوشی بیسیم پاناسونیک، متفاوت است.

باتری نیم قلمی پاناسونیک

بسیاری از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، از باتری‌های نیم قلمی پاناسونیک استفاده می‌کنند. برای روشن کردن یک تلفن بیسیم، معمولا به دو عدد باتری نیم قلمی پاناسونیک نیاز خواهید داشت. این باتری‌ها در بسته‌های 2 و 4 عددی به بازار عرضه می‌شوند. برخی از مهم‌ترین مدل‌های باتری نیم قلمی پاناسونیک عبارتند از:

  1. BK-4MCCE
  2. BK-4LDW
  3. BK-4MCCE-2BT

آیا برای تلفن های بی سیم به باتری های قابل شارژ خاصی نیاز دارید؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در زمینه باتری‌های نیم قلمی پاناسونیک به آن توجه داشته باشید، خرید مدل‌های اورجینال است. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم این باتری‌ها را فقط از مراکز و نمایندگی‌های مجاز پاناسونیک خریداری نمایید.

نمایندگی باتری تلفن پاناسونیک

همان‌طور که اشاره کردیم، برای خرید باتری تلفن بیسیم پاناسونیک، تنها باید به مراکز مجاز این شرکت اعتماد کرد. به همین دلیل، ما به شما عزیزان، فروشگاه ایده آل گستر را معرفی می‌کنیم. ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و تحت عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، آغاز کرد. عرضه انواع مدل‌های باتری تلفن بیسیم پاناسونیک، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این شرکت محسوب می‌شود.

توجه داشته باشید که شرکت ایده آل گستر، باتری‌های تلفن بیسیم پاناسونیک را دو دسته اورجینال و غیر اصل به مشتریان عزیز عرضه می‌کند. کاملا بدیهی است که مدل‌های اورجینال، از کیفیت بهتر و البته قیمت بالاتری برخوردار هستند. بنابراین در زمان خرید، حتما به لیبل کنار باتری (اورجینال یا فیک) توجه داشته باشید.

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

  1. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس ideal.org
  2. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
  3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

کلام آخر

همان‌طور که مشاهده کردید، هر کدام از مدل‌های تلفن بیسیم، باتری مخصوص به خود را دارند. بنابراین قبل از هر اقدامی در زمینه خرید باتری جدید، حتما به مدل تلفن خود، توجه داشته باشید. موضوع دیگری که باید در این رابطه مد نظر قرار دهید، خرید باتری از نمایندگی‌ها و مراکز مجاز پاناسونیک است. به همین دلیل، ما در این مقاله، فروشگاه ایده آل گستر را به عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، به شما عزیزان معرفی کردیم.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟