سقف کشسان + اصلی‌ترین مزایای نصب سقف کشسان

سقف کشسان از جدیدترین و بهترین پیشنهاداتی است که متخصصین حوزه طراحی دکوراسیون به افراد با سلایق مختلف می‌دهند، چرا که طراحی و دیزان سقف با استفاده از این نمونه‌ی مدرن سقف کاذب بسیار جذاب و زیبا می‌باشد. سقف کشسان که تنها مختص دکوراسیون داخلی منازل، دفاتر کاری و.. می‌باشد، متریالی خاص است که در تمامی کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین جهت این نوع پوشش را می‌توان دکوری مورد پسند در کل جهان دانست، بنابراین اگر قصد ایجاد یک تغییر دکوراسیون مدرن را دارید، این بار به جای استفاده از کناف، گچ بری و… از سقف کشسان استفاده کنید. اگر چه این نوع سقف کاذب در ایران هم چندین بار طراحی و اجرا شده است، اما امکان دارد اطلاعات خاصی درباره مزیت‌ها یا معایب این نوع پوشش داخلی نداشته باشید. بنابراین بهتر است، ادامه‌ی این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا با آگاهی کامل برای تغییر دکوراسیون منزل خود اقدام نمائید.

سقف کشسان + اصلی‌ترین مزایای نصب سقف کشسان

سقف کشسان، مدرن‌ترین پوشش داخلی سقف

همان طور که از نام این نوع سقف کاذب مشخص است، قابلیت کشسانی دارد و این ویژگی آن را خاص‌تر جلوه می‌دهد. این نوع سقف کاذب جنسی پارچه‌ای از pvc دارد که از ترکیب پی وی سی خاص و 90 درصد پلاستیک پلی استایلن  تشکیل شده است. این نوع از متریال دارای تنوع بالای طرح و رنگ می‌باشد، به همین جهت با سلایق مختلف هماهنگ بوده و عموماً افراد از این نوع سقف کاذب استقبال می‌کنند. سقف کشسان قابل اجرا در فضای پذیرایی، اتاق خواب یا آشپزخانه است و متریال تشکیل دهنده‌ی این نوع سقف ضد باکتری و قارچ می‌باشد. بنابراین هیچگونه آلودگی در این سبک سقف وجود نخواهد داشت، سبک ترین سازه سقف کاذب جهان شناخته شده در 20 سال اخیر که در هر متر مربع 150 الی 200 گرم وزن خود متریال و 150 الی 200 کیلوگرم تحمل وزنه و در مقابل ضربات ناگهانی فوق العاده مقاوم میباشد. البته مزایای دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

اصلی‌ترین مزایای نصب سقف کشسان کدامند؟

مواردی که به عنوان مزایا برای سقف کاذب کشسان ذکر شده است، موجب می‌شود که افراد بیشتری این سقف کاذب مدرن را برای جذاب‌تر کردن دکوراسیون منزل خود برگزینند. جالب است بدانید سقف کشسان برای اجرا در منازلی که دیوارهای ساده، رنگ شده یا کاغذ دیواری شده دارند کاملاً مناسب بوده و با همه نوع سبک دکوراسیون هماهنگی دارد. از جمله مزایا و ویژگی‌های خاص سقف‌های کشسان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جلوه‌های بصری:

اولین و مهم‌ترین ویژگی که در انواع سقف کشسان مورد توجه افراد قرار می‌گیرد زیبایی ظاهری طرح‌ها و مدل‌های مختلف آن است. این نوع از مزایا بیشتر مورد توجه بانوان بوده و برای یک خانم خانه‌دار که بیشتر وقت خود را در منزل می‌گذراند بسیار مهم محسوب می‌شود. این نوع سقف تنوع بالایی دارد که برخی از آن‌ها شامل سقف آینه‌ای، مات، نورگذر و ساتن می‌باشد. نصب سقف کاذب کشسان یک تمیزی و زیبایی دائمی ایجاد می‌کند و به همین دلیل افراد برای تمیز کردن سقف طی سالیان متمادی هیچ زحمتی به گردن نخواهند داشت. به نظر برخی از متخصصان دکوراسیون داخلی زیبایی و جذابیت بصری سقف‌های کشسان از کناف سقف هم بیشتر خواهد بود.

  1. کیفیت و مقاومت:

سقف کاذب از جنس کشسان که برای دکوراسیون داخلی خانه‌ها و منازل در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل اجرا می‌باشد، کاملاً مقاوم و مستحکم بوده تا جایی که مانع ریزش سقف در زمان بروز حادثه خواهد شد. از طرفی این نوع سقف کشسان خاصیت ضد رطوبت و ضد حریق هم دارد که خیال خانواده‌ها را از این بابت راحت می‌کند. بنابراین با انتخاب این سقف‌های نسوز و زیبا در زمان بروز حوادث طبیعی هم هیچ نگرانی نخواهید داشت؛ چرا که از نظر مقاومت رتبه‌ی بالایی را از آن خود کرده است.

سقف کشسان + اصلی‌ترین مزایای نصب سقف کشسان

  1. نصب راحت و سریع:

اجرای سقف‌های کشسان نیازمند تخصص و تبحر افرادی است که توانایی لازم درباره اجرای کلیه‌ی دکوراسیون‌های داخلی را دارند. البته یک نصاب ماهر و با دانش بالا در این زمینه فرآیند نصب را با سرعت بالا و بسیار راحت انجام خواهد داد. جالب است بدانید برای نصب سقف‌های کشسان از روش گرمادهی به پارچه‌ی پی وی سی استفاده می‌کنند تا به راحتی نصب شود. این نوع از پوشش‌های داخلی قابل اجرا برای برخی از دیوارهای منازل هم بوده و البته به راحتی قابل جا به جایی هم می‌باشند.

  1. مقرون به صرفه در هزینه‌ها:

از مهم‌ترین ویژگی‌های نصب سقف کشسان که عموماً مورد توجه افراد مختلف قرار می‌گیرد، هزینه‌های ناشی از خرید و نصب آن است. قیمت خرید این نوع پوشش به همراه نصب آن به نسبت سایر انواع پوشش داخلی مثل کناف بسیار بسیار پایین‌تر است. بنابراین خانواده‌ها با توان مالی پایین هم می‌توانند از این امکان ویژه برای منزل خود استفاده نمایند. لازم به ذکر است که قیمت خرید و نصب این نوع سقف کاذب بسته به متراژ کار و توسط نصاب به شما ارائه داد می‌شود، بنابراین برای استعلام قیمت می‌بایست ابعاد کار را در اختیار داشته باشید.

مزایای مطرح شده در موارد فوق دلایل محکمی برای انتخاب این نوع پوشش سقف می‌باشد که به شما این اطمینان را می‌دهد که سقف کشسان از همه نظر بهترین و زیباترین فضا را ایجاد خواهد کرد.

سقف کشسان + اصلی‌ترین مزایای نصب سقف کشسان

معایب سقف کششی را بدانید!

عقل سلیم حکم می‌کند که پیش از اقدام برای هر تغییر دکوراسیونی حتی معایب آن را هم مورد بررسی قرار دهید، تا در صورتی که عیبی نداشت یا درصد معایب آن بسیار بسیار پایین بود با خیالی آسوده دکور مربوطه را انتخاب کنید. سقف کششی چند عیب کوچک دارد که بازهم مانع از اجرای آن در فضاهای مختلف نخواهد شد. برخی از این موارد به شرح زیر می‌باشند:

  • این نوع پوشش برای منازل موجب می‌شود که راه دسترسی به پشت بام برخی از منازل بسته شود، اما بازهم برای خانه‌های آپارتمانی بسیار بسیار عالی خواهد بود.
  • چنانچه متریال سقف کششی ضعیف و بی کیفیت باشد، ممکن است طول عمر بالایی نداشته باشد و زود خراب شود، بنابراین بهترین جنس سقف کشسان را انتخاب کنید.
  • اجناس چینی سقف کششی به هیچ وجه کیفیت ندارند و متاسفانه افراد متعددی در زمینه فروش محصولات بی کیفیت یا در اصطلاح فیک فعالیت می‌کنند. بنابراین بهتر است در انتخاب منبع خرید دقت کافی را به خرج دهید.

به طور کلی اگر قصد دارید سقف کشسان را با تمامی مزایای ذکر شده برای منازل خود خریداری و نصب نمائید، باید پیش از هر اقدامی یک دفتر فروش و نصب انواع دکوراسیون داخلی را انتخاب کنید که بهترین متریال سقف کششی را به مشتریان خود ارائه دهد. در این صورت می‌توانید با خیالی آسوده منتظر مشاهده نتیجه‌ی نهایی باشید و از ایجاد یک تغییر دکوراسیون جذاب لذت ببرید.

درباره مجموعه نپواسکای 

مجموعه نپواسکای به عنوان یکی از پیشگامان تولید سقف کششی در ایران فعالیت خود از سال ۱۳۸۹ آغاز و با واردات بهترین متریال سقف کشسان از کشور اوکراین و با استفاده از دستگاه UV منحصر بفرد بهترین کیفیت را در کشور ارائه میکند و با ضمانت ۱۰ ساله تضمین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.همچنین این مجموعه با دارا بودن اکیپ اجرایی در سراسر کشور امکان تامین متریال و ارائه خدمات نصب را در کل کشور دارا می باشد.

نشانی سایت سقف کشسان : nepoosky.com

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟