دکوراسیون اداری تخصصی در ایران + بهترین شرکت معماری و دکوراسیون

دکوراسیون اداری تخصصی در ایران + بهترین شرکت معماری و دکوراسیون

دکوراسیون اداری حرفه ای چرا امروزه از مستلزمات است ؟

می توان گفت که امروزه مدیران اداره ها و شرکت ها در تمامی جوامع در سرتاسر دنیا در ابتدای شروع به کار یکی از پر اهمیت ترین موضوعاتی که به آن فکر می کنند داشتن یک دکوراسیون شیک و حرفه ای برای فضای خود می باشند . دکوراسیون اداری به طور کلی به هنر و علمی می گویند که عناصر و فضاها را طوری در کنار هم قرار می دهد که در بهترین حالت خود باشند و باعث بهره وری بیشتر فضا و در عین حال زیبایی و راحتی آن شوند . به همین دلیل می توان گفت برخلاف گذشته که بسیاری از افراد به این نکته توجه نشان نمی دانند و تمامی فضاهای اداری شکل و ظاهری مانند یکدیگر داشت ، امروزه دارای اهمیت بسیاری بوده و از دغدغه های اصلی مدیران می باشد . درواقع دکوراسیون اداری مناسب و امروزی می تواند باعث سود بیشتر شرکت در دراز مدت و تاثیر آن روی مشتریان و افراد مختلف نیز بشود .

دکوراسیون اداری تخصصی در ایران + بهترین شرکت معماری و دکوراسیون

سبک مدرن در طراحی دکوراسیون اداری چگونه است ؟

سبک مدرن یکی از امروزی ترین و محبوب ترین سبک ها در طراحی دکوراسیون اداری می باشد . این سبک به دلیل انعطافی که در خود دارد و ویژگی های منحصر به فرد دیگرش می تواند به عنوان مناسب ترین سبک برای فضاهای اداری شناخته شود . درواقع امروزه اغلب افراد علاقه دارند که فضای شرکت و اداره ی خود را به صورت پلان باز طراحی کنند به طوری که اکثر فضاها به یکدیگر راه داشته باشند یا دسترسی به آن ها آسان باشد . از طرفی روشنایی و نورگیری ، انرژی و پویایی محیط ، راحتی آن و همچنین سادگی از دیگر ویژگی هایی می باشد که می تواند یک اداره را کاربردی تر و شیک تر از دیگر اداره ها جلوه دهد که تمامی این ویژگی ها در طراحی داخلی به سبک مدرن وجود دارد . به همین دلیل سبک مدرن محبوبیت زیادی برای دکوراسیون اداری دارا می باشد .

روش ها و ترندهای روز دنیا در طراحی دکوراسیون اداری :

  • استفاده از مبلمان و عناصر هوشمند

یکی از ویژگی هایی که سبک مدرن به آن اهمیت بسیاری می دهد راحتی افراد می باشد . از طرفی امروزه نیز به طور کلی افراد در تمامی جوامع علاقه مند به استفاده ی راحت تر از همه چیز می باشند و این مورد در دکوراسیون نیز خود را نشان می دهد . از جمله کارهایی که می توان در دکوراسیون اداری مدرن انجام داد استفاده از تکنولوژی و مبلمانی که هوشمند می باشند می باشد چرا که این موارد باعث راحتی بیشتر کارمندان و بالا رفتن سرعت انجام فعالیت ها نیز می شود . برای مثال می توان با استفاده از سنسورها و بلوتوث چراغ ها را خاموش و روشن نمود ، می توان با استفاده از صفحه های نمایش هوشمند جلسات را حتی در صورتی که کارمندان و مدیران از هم دور می باشند برقرار کرد و بسیاری موارد دیگر از این قبیل .

  • طراحی فضاهایی برای کار اشتراکی و تک نفره

یکی دیگر از ترندهای روز طراحی اداری به سبک مدرن طراحی فضاهای کار اشتراکی و تک نفره می باشد . فضاهای اشتراکی در واقع به صورتی می باشند که کارمندان همه در کنار یکدیگر بوده و تنها عاملی که آن ها را از هم جدا می کنند میزها و صندلی هایشان و یا به شکلی نوین تر انواع پارتیشن ها می باشد . اما فضاهای کار تک نفره اتاقک های کوچکی می باشند که به اندازه ی یک میز و صندلی تک نفره جای دارند . این فضاها بیشتر به این منظور طراحی می شوند که افراد در صورت تمایل برای داشتن تمرکز بیشتر و دور بودن از افراد و هر گونه سر و صدا به این فضاها رجوع کرده و بتوانند در آرامش به کار خود بپردازند .

  • استفاده از گرین وال

استفاده از عناصر طبیعی مانند گیاهان ، آب و … در طراحی دکوراسیون انواع فضاها امروزه بسیار روی بورس می باشد . درواقع کارشناسان و متخصصین متوجه شده اند که هر گونه نشانه ای از طبیعت در فضاهای داخلی باعث بانشاط تر شدن فضا و افرادی که از این فضاها استفاده می کنند می شود و انرژی آن ها را در طول روز بالا می برد . از جمله ی این فضاها فضاهای اداری می باشند . یکی از ترندهای سبک مدرن در طراحی داخلی اداری طراحی گرین وال می باشد . گرین وال ها دیوارهایی پوشیده از گیاه می باشند که می توانند ثابت بوده و یا مانند پارتیشن یا دکور جا به جا شوند . علاوه بر آنکه این مورد باعث بالا رفتن نشاط در فضا شده به زیبایی آن نیز می افزاید و نشانه ای از به روز بودن دکوراسیون فضای اداره ی شما خواهد بود .

  • استفاده از عناصر دکوراتیو خاص مانند آکواریوم و …

عناصر دکوراتیو به طور کلی در سبک مدرن جای زیادی ندارند چرا که این سبک به سادگی بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهد و آن را ارزشمند می شمارد . اما برای خاص تر شدن فضا و دکوراسیون آن می توانید از یکسری المان ها و عناصر منحصر به فرد استفاده کنید . برای مثال می توان از آکواریومی کوچک در قسمتی از فضای استراحت یا انتظار استفاده نمود . آکواریوم ها نیز قسمتی از طبیعت را در دل خود جای داده و به همین منظور می توانند باعث بیشتر شدن سطح انرژی و نشاط فضای اداری شوند . از طرفی به دلیل داشتن موجودات زنده و زیبایی می توانند مراجعه کنندگان و کارمندان را به وجود آورده و اداره ی شما را برای آن ها به یاد ماندنی کنند که این در دراز مدت تاثیر زیادی روی سود شما خواهد داشت .

  • و …

ترفندهایی برای داشتن یک دکوراسیون اداری شیک تر و حرفه ای تر :

  • استفاده از میز و صندلی هایی با طرح های نوین

امروزه میزها و صندلی های متنوعی برای فضاهای اداری طراحی شده اند که همین نکته کمک می کند تا طراح بتواند با استفاده از میزها و صندلی های متفاوت باعث ایجاد تنوع در فضا بشوند . نکته ای که در استفاده از میز و صندلی بسیار مهم است این است که باید حتما طراحی استاندارد داشته باشند تا کارمندان در دراز مدت دچار آسیب های جسمی نشوند . از طرفی میزهایی که ارتفاع و زاویه ی آن ها قابل تنظیم می باشد از محبوب ترین و مناسب ترین نوع میزها برای فضاهای اداری می باشند تا در صورت نیاز کارمندان بتوانند تنظیم شده و به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند .

  • استفاده از نورپردازی های متنوع

نورپردازی روش های مختلفی دارد که بعضی از آن ها عبارتند از : نورپردازی به روش نقطه ای ، نورپردازی به روش ریلی ، نورپردازی به روش تاکیدی و … . یکی از ترفندهای حرفه ای تر نشان دادن دکوراسیون داخلی یک اداره استفاده از روش های مختلف نورپردازی می باشد . باید برای انجام این کار از متخصصین مربوطه کمک گرفت تا بتوان هر فضا را با توجه به نیازی که دارد از روش مناسب آن نورپردازی نمود .

  • استفاده از الگوهای رنگی

یکی از ترفندهای طراحی داخلی اداری که امروزه در فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از الگوهای رنگی و هایتلایت کردن فضاها می باشد . درواقع طراحان متوجه شده اند که می توانند با استفاده از رنگ های شاخص مانند قرمز ، سبز ، آبی و … در قسمت هایی از فضا مانند بازشوها ، چهارچوب در ، راهروها و … می توان این فضاها شاخص نمود و باعث جلب توجه به این فضاها و تنوع در دکوراسیون داخلی اداره شد .

شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا به عنوات تخصصی ترین شرکت دکوراسیون اداری در ایران به تمامی موارد ذکر شده واقف است و دکوراسیون برند های محبوبی در ایران از جمله فرش بهشتی ، آذر نسیم ، پتروشیمی و … را طراحی و اجرای دکوراسیون اداری نموده است .

  • و …

دکوراسیون اداری تخصصی در ایران + بهترین شرکت معماری و دکوراسیون

کلام آخر

دکوراسیون اداری همانطور که گفته شد امروزه یکی از مستلزمات فضای اداری می باشد که پیش از هر چیزی مدیران اداره ها و شرکت ها به آن می اندیشند و همواره سعی در داشتن دکوراسیونی حرفه ای و منحصر به فرد برای فضای اداری خود می باشند . به همین منظور باید حتما از متخصصین و مهندسین حرفه ای و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید . مهندسین شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا می توانند گزینه ی مناسبی برای انجام پروژه های شما باشند . از طریق شماره 09125754921 با هیرادانا در تماس باشید و در خصوص بازدید حضوری در تماس باشید . برای مشاهده پروژه ها وارد بخش پروژه ها در سایت شوید .

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟