انتخاب بهترین مبل برای اتاق نشیمن +‌ ۱ راهکار

جستجوی مبل برای اتاق نشیمن اغلب آخرین مرحله از تجهیز فضای شماست. شما سبک و رنگ اتاق خود را انتخاب کرده اید و اغلب آن را به تازگی تزئین کرده اید. بنابراین اکنون باید اندازه و سبک و همچنین رنگ و پارچه مبل اتاق نشیمن خود را انتخاب کنید، قیمت نیز باید در نظر گرفته شود. برای چنین تصمیم مهمی، انتخاب می تواند سخت باشد. دراین مجال چند عامل مهم را بررسی می کنیم تا به شما برای انتخاب مبل مناسب کمک کند.

انتخاب بهترین مبل برای اتاق نشیمن +‌ ۱ راهکار

اولویتهای مهم شما

وقتی می‌خواهید به تنهایی کتاب بخوانید یا استراحت کنید یا با دوستانتان فیلمی را تماشا کنید، آنچه مهم است را در نظر بگیرید. آیا یک مبل عمیق، یک مبل با تکیه گاه و دسته های پهن، یک مبل با پشتی بلند، یا همه این عناصر مورد نیاز است؟ انتخابهای فراوانی وجود دارد، بنابراین اولویت بندی کنید و بدلیل قیمت انتخاب خود را محدود نکنید (البته در زمینه قیمت هم ما برای شما یک راهکار جذاب داریم با ما همراه باشید) بنابراین اطمینان حاصل می شود که مدلی است که برای مدت طولانی کاربردی و زیبا به نظر میرسد.

سبک دکوراسیون

قبل از شروع تحلیل قیمت، ارزش دارد معیارهای دیگری برای انتخاب مبل ها بررسی شود. اولین مورد از اینها اغلب سبک است. باید در نظر داشته باشید که آیا این سبک با بقیه دکوراسیون خانه شما مطابقت دارد، اما مهمتر از همه آیا آن را دوست دارید؟ عامل دیگر تعداد افرادی است که مبل قرار است در خود جای دهد. سوال واضح این است که چند نفر در خانواده شما هستند و باید به این فکر کنید که چند وقت یکبار با دوستان و خانواده دور هم جمع می شوید.  واقعاً به چند صندلی نیاز دارید و آیا نیاز دارید که چیدمان صندلی‌ها منعطف باشد و متناسب با موقعیت و مهمانان باشد؟ بهترین مبل ممکن است لزوماً بزرگ ترین نباشد، اما کاربردی ترین باشد.

محل قرار گرفتن مبل

نکته بعدی در جستجوی مبل ایده آل، پاسخ به این سوال است که مبل کجا قرار خواهد گرفت؟ اگر قرار است در وسط اتاق نشیمن بایستید، بهتر است مبل هایی با شکل گرد انتخاب کنید تا از همه جهات عالی به نظر برسد. اگر ترجیح می‌دهید محل نشستن در گوشه‌ای از اتاقتان باشد، به یک مبل بزرگ ال یا یک جفت مبل 2 یا 3 نفره همسان نگاه کنید که با یک میز قهوه‌ خوری در بین آن شیک و عالی به نظر می‌رسند. اگر قصد دارید یک مبل زیر پنجره قرار دهید، باید به ارتفاع پشتی مبل دقت کنید و مطمئن شوید که زیاد بلند نمی‌شود.

در حین بررسی انواع مبلمان، توجه به ابعاد اتاق نشیمن و ابعاد مبل مهم است. اگر اتاق شما دارای یک مبل بزرگتر است، خرید دو مبل به جای یک مبل مقرون به صرفه تر خواهد بود. با مبلغ کمی بیشتر می توانید به عنوان مثال به جای یک مبل 2 نفره، یک مبل 2.5 نفره بخرید. تا زمانی که اندازه گیری های خود را بررسی کرده باشید، این یک راه عالی برای کاهش هزینه ها و دستیابی به مقدار مبل مورد نیاز است. از طرف دیگر، اگر چیدمان اتاق شما با یک مبل ال سازگار است، این نیز یک راه حل مقرون به صرفه برای خرید مبلمان است.

راهکاری برای پیدا کردن مبل راحتی با بهترین قیمت در بازار

در حالی که مبل با طرحهای زیادی در بازار وجود دارد که با قیمت بالا به فروش می رسد، یک راهکار خوب برای پیدا کردن مبل با طراحی زیبا، مناسب و قیمت رقابتی در بازار وجود دارد. راهکار ما خرید از تولیدی مبل راحتی است، که با حذف واسطه، هزینه شما را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد و علاوه برآن شما می توانید تمام مشخصات مبل مورد نظر خود را مطابق سلیقه خود سفارش دهید و مراحل تولید مبل خود را ببینید. برای تجربه این راهکار روی لینک بالا کلیک کنید.

انتخاب بهترین مبل برای اتاق نشیمن +‌ ۱ راهکار

اندازه اتاق

هنگام تصمیم گیری در مورد مبل ایده آل خود، مهم است که نسبت اتاقی که مبل در آن قرار می گیرد را در نظر بگیرید. ممکن است بخواهید یک مبل بزرگ داشته باشید، اما آیا آن فضا را تحت تاثیر قرار می دهد؟ ممکن است یک مبل کوچک متناسب بخواهید، اما آیا این مبل در فضای داخلی شما غرق خواهد شد؟ برای انتخاب موفق مبل برای اتاق خود، باید این پارامترها را در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب ابعاد مبل که در اتاق نشیمن قرار می دهید، خوب است فوراً به مکان آن فکر کنید. یک مبل با بدنه بلندتر زیر پنجره یا کنار دیوار به خوبی هماهنگ می شود. برای فضای کوچک‌تر، یک مبلمان کوتاه‌تر ممکن است گزینه بهتری باشد، یا چند تکه مبلمان را برای چیدمان در یک منطقه چالش‌برانگیز انتخاب کنید.

اگر مبل بزرگی را انتخاب می کنید، بهتر است به لوازم جانبی و کوسن با رنگ های متضاد فکر کنید. اینها نه تنها به فضای داخلی شما جذابیت، بافت و عمق می بخشند، بلکه هر رنگ گسترده ای را که گاهی اوقات ممکن است بیش از حد تیره به نظر برسد، از بین می برند.

انتخاب پارچه مبلی

تصمیم گیری در مورد پارچه مبلی گاهی اوقات می تواند کار دشواری باشد. ما چند نکته در مورد نحوه انتخاب بهترین پارچه روکش مبل برای نیازهای خود ارائه می دهیم.

  1. بافت پارچه،  این برای صاحبان حیوانات خانگی مهم است. هرچه بافت محکم‌تر باشد، برای حیوان خانگی شما سخت‌تر می‌شود که پنجه‌هایش را در مبل فرو کند و موهای حیوان خانگی شما فرو برود.
  2. سهولت در تمیز کردن، نکته مهم برای والدین کودکان کوچک. هرچه تمیز کردن آن آسان تر باشد، بهتر است. بعضی از پارچه ها را می توان به راحتی با آب و مواد شوینده تمیز کرد.
  3. مقاومت در برابر آسیب، می تواند تأثیر در طول عمر مبل داشته باشد، زیرا به مبلمان شخصیت می بخشد و تا زمانی که پارچه از کیفیت خوبی برخوردار باشد، انتخاب یک پارچه عالی به شما کیفیت عملی و زیبایی شناختی که در خانه خود به دنبال آن هستید می دهد.

معرفی یک مبل پرطرفدار و پرفروش

اگرچه معیارهای زیادی برای بهترین وجود دارد، علاوه بر آنها ما بر اساس تجربه و بازخورد از مشتریان این مبل پرفروش و پرطرفدار را به شما پییشنهاد می کنیم. یکی از زیبا ترین مبل ها، مبل صدفی است که از دسته مبلهای راحتی مدرن می باشد طراحی آن بسیار جذاب است دسته های این مبل مانند تکیه گاه آن دارای دوختهای موازی است که به همراه انحنای تکیه گاه مبل جلوه جالبی از شکل و شیارهای صدف واقعی را تداعی میکند این مبل یکی از پرفروشترین و پرطرفدارترین مبلها  می باشد. برای دیدن مبل مدل صدفی روی لینک بالا کلیک کنید.

انتخاب بهترین مبل برای اتاق نشیمن +‌ ۱ راهکار

خرید از تولیدی مبل

در انتها یک تولیدی مبل، را به شما معرفی میکنیم، تا امکان خرید مبل با بهترین قیمت و کیفیت برای شما مقدور باشد، تولیدی مبل افرا، دارای ۲۴ سال سابقه در بازار مبل یافت آباد است، تولیدات خود را با ۱۸ ماه ضمانت ارایه می دهد فروش هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام می شود. تولیدات از با کیفیت ترین مواد ساخته میشود. قاب های چوب با کیفیت، استفاده از اسفنجهای مرغوب برای اطمینان از حفظ شکل اصلی مبل، و پارچه های زیبا. می توانید در تولیدی مبل افرا، قیمت مبل راحتی در یافت آباد را با بهترین پیشنهادها بدست بیاورید برای این کار روی لینک کلیک کنید و آنرا تجربه کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (4 امتیاز)