چگونه در فری فایر حرفه ای شویم؟ [ آپدیت 2022 ]

آیا شما هم از جمله بازیکنان بازی های آنلاین هستید؟ هیجانی که در این بازی ها به بازیکن منتقل می شود، بسیار بالاست. در این گروه از بازی های آنلاین لازم است که سرعت، دقت و مهارت جزو توانمندی های هر بازیکنی باشد. یکی از این بازی های پر مخاطب و البته هیجان انگیز، گارنا فری فایر می باشد. این سری از بازی های آنلاین موبایلی، کاربران بسیار زیادی را در کل جهان از آن خود کرده است. هر کسی دوست دارد در این برنامه هیجان انگیز بهترین باشد و به صورت حرفه ای بازی کند. از این طریق یک بازی لذت بخش و پر هیجان را تجربه می نماید. اما چگونه در فری فایر حرفه ای شویم؟ شاید این سوال خیلی از بازیکنان مبتدی و تازه وارد باشد. کافیست چند نکته ساده را رعایت کنید. به همین راحتی به یکی از حرفه ای ترین ها مبدل می شوید.

چگونه در فری فایر حرفه ای شویم؟ [ آپدیت 2022 ]

گارنا فری فایر

گارنا فری فایر یک بازی چند مرحله ای بوده که هر مرحله ۱۰ دقیقه زمان می برد. شرط صعود از یک مرحله به مرحله دیگر، پیروزی در یک مرحله است. اما پیروزی هر گیمر در میدان بازی با زنده ماندن او رقم می خورد. در واقع، در هر مرحله تعدادی کاراکتر با هم می جنگند تا فقط یک نفر زنده بماند. به عبارتی دیگر، یک بازی در سبک زندگی و بقا نیز محسوب می شود. ۵۰ کاراکتر در هر مرحله از بازی حضور دارند. هر کدام از آن ها قابلیت های خاصی داشته و با تکنیک های خاصی مبارزه می کنند. از نقطه شروع بازی تا پایان آن به نکات زیر توجه کنید. بدون شک هر کدام از این نکات اقدامی موثر در جهت حرفه ای شدن شما خواهد بود.

شروع بازی فری فایر

در شروع بازی فری فایر باید با استفاده از هلی کوپترهای تک سر نشین به جزیره دور افتاده ای بروید. نقطه فرود شما در این میدان بسیار مورد توجه است‌. این فرود در منطقه بازی را دست کم و سرسری نگیرید. سعی کنید فرودی حساب شده و با دقت داشته باشید. کاری که بازیکنان حرفه ای انجام می دهند همین است. اگر می خواهید عین حرفه ای ها باشید این نکته پیش پا افتاده را از قلم نیندازید. منطقه ای خلوت را برای فرود خود انتخاب کنید. در این صورت فرصت کافی برای تجهیز شدن و داشتن یک مبارزه حساب شده را خواهید داشت. در غیر این صورت امکان دارد در ابتدای ورود به بازی،  حذف شوید.

حرکت در میدان بازی

برای حرفه ای شدن در بازی فری فایر سعی کنید ماهرانه و با سرعت جابجا شوید. سکون در یک نقطه و یا داشتن حرکات مستقیم، شما را به راحتی در تیررس دشمن قرار می دهد. بنابراین باید از حرکات قابل تشخیص توسط دشمن پرهیز کنید. حتما در نظر بگیرید که نباید به راحتی مورد هدف گیری واقع شوید. حرکات زیگزاگی یکی از بهترین حرکات برای گیج کردن مهاجم بوده و سعی کنید مداوما به این شکل حرکت کنید. حتی در موقع تیراندازی پیشنهاد می شود یک جا ثابت نمانید. تحرک و جابجایی برای حفظ امنیت شما شگردی حرفه ای تلقی می شود. حرکات درازکش، نشسته و … نیز در تلفیق با این حرکات، برای دفاع و استتار گزینه های خوبی هستند.

کوله پشتی بازیکنان

یکی از تجهیزاتی که یک بازیکن جهت حرفه ای بودن در فری فایر به همراه دارد، کوله پشتی است. کوله پشتی وسیله ای همراه و مناسب جهت حمل و نقل تجهیزات و مهمات کاراکتر می باشد. هر آیتم دیگری را که در ادامه بازی پیدا می کند، نیز درون کوله پشتی خود نگهداری می نماید. در مواقع مورد نیاز به سهولت قابل دسترسی هستند. بنابراین یک گزینه مهم و البته لازم برای هر بازیکن خواهد بود. البته به این نکته توجه کنید که کوله پشتی خود را بیش از حد سنگین نکنید. وسایل اضافی و غیر ضروری را از آن حذف نمایید. یک کوله پشتی سنگین از سرعت حرکت کاراکتر می کاهد. بنابراین سرعت پایین بازیکن ممکن است جان او را به خطر بیندازد. بهتر است در پر نمودن این وسیله کمی دقت داشته و نیازمندی را چاشنی انتخاب خود نمایید.

مسیر بازی فری فایر

در طول مسیر بازی فری فایر با بخش های مختلفی روبرو خواهید شد. به طور مثال، در برخی مواقع با قارچ هایی روبرو می شوید که دارای امتیاز هستند. این قارچ ها الکی بر سر راه شما قرار نگرفته اند. با داشتن آن ها بر تعداد جان خود می افزاید. یک مورد دیگر، امکان پرش برای کاراکتر می باشد. پرش ها ضمن عبور دادن کاراکتر از برخی موانع، سرعت او را نیز می افزایند. توجه به این نکات ساده، به روند بهتر بازی و داشتن یک بازی حرفه ای کمک می نماید. نادیده گرفتن این موارد برای افراد مبتدی و تازه کار عادی است. آن ها به مرور یاد می گیرند مثل حرفه ای ها فکر کرده و عمل کنند.

چگونه در فری فایر حرفه ای شویم؟ [ آپدیت 2022 ]

جم فری فایر رایگان

جم فری فایر یا الماس فری فایر یکی از امتیازات مهم این بازی است. به کمک این پول درون برنامه ای می توانید کارهای مختلفی را در بازی انجام دهید. امکان خرید انواع نیازمندی ها و ورود به بخش های قفل شده تسهیل می شود. در نتیجه، هیجان بازی چند برابر خواهد شد. ماموریت های دو نفره، انواع ماموریت های هفتگی، ماهانه و حتی روزانه وجود دارد. گذراندن ماموریت ها با موفقیت شما را صاحب جم می نماید. یک بازی پیروزمندانه و قدرتمندانه نیز به شما مقداری الماس می بخشد. این روش های رایگان را حتما در نظر بگیرید. زیرا الماس فری فایر قادر است شما را به سمت حرفه ای شدن هدایت نماید.

سلاح و تجهیزات

سلاح و تجهیزاتی را در بازی گارنا فری فایر انتخاب کنید که با آن ها آشنایی کافی دارید. در واقع به خوبی می توانید از آن استفاده نمایید‌ و هدف گیری دقیقی داشته باشید. بنابراین در انتخاب سلاح و مهمات مورد نیاز خود دقت نمایید. در بازی و در حین جنگیدن، یک سری سلاح و تجهیزات به صورت بسته بندی از آسمان فرود می آیند. به موقع به آن ها برسید و نگذارید هدر بروند. با کمک این موارد می تواند ضمن پیشرفت در بازی، یک بازی ماهرانه را از خود ارائه می دهید. سعی کنید کار با انواع سلاح را در اتاق تمرین بازی تمرین نمایید.

جمع بندی

چگونه در فری فایر حرفه ای شویم؟؟ بدون شک هر بازیکنی دوست دارد بهترین باشد. این بهترین بودن در یک بازی، با موفقیت و پیروزی او نمود پیدا می کند. با در نظر گرفتن همین چند نکته معرفی شده، می توانید خود را بازیکنی حرفه ای نشان دهید. مطمئن باشید که با کمک این موارد به سادگی می توانید به پیروزی و موفقیت دست پیدا کنید

منبع : https://geminja.com

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟