دستگاه تست قند خون از کجا بخریم ؟ 

در این مطلب که توسط کارشناسان لوازم پزشکی بی گزند منتشر شده است قصد داریم راجع به خرید دستگاه تست قند خون  در سال 1401 صحبت کنیم

جهت انجام تست های ازمایشگاهی برای بررسی میزان قند خون ، مقداری از خون فرد با سرنگ از رگ ها دریافت می شود . این خون وارد دستگاه های آزمایشگاهی شده و با بررسی هموگلوبین های خون ، می توان مقدار قند موجود در خون را طی سه ماه گذشته بررسی نمود . این روش ، دقیق ترین روش بررسی تست قند است .
این کار ، با استفاده از دستگاه های گلوکومتر خانگی نیز انجام می شود . این امر ، روند ساده تری داشته و رایج ترین روش برای تست قند خون است . با کمک دستگاه گلوکومتر ، مقداری خون مویرگی از فرد گرفته می شود . خون دریافت شده از طریق نوار های تست ، وارد کیت سنجش شده و میزان قند موجود در آن طی چند ثانیه مشخص می شود .
هرچقدر که کیفیت دستگاه گلوکومتر بیشتر باشد ، نتایج به دست آمده ، شباهت بیشتری به نتایج آزمایشگاهی دارند . برخی دستگاه ها به اندازه ای دقیق و معتبر هستند که حتی در مراکز خدمات درمانی نیز برای سنجش فوری قند خون از آن ها استفاده می شود .
دستگاه های تست قند خون خانگی ، کمک کرده اند تا بیماران دیابتی بتوانند روزانه چندین مرتبه قند خون خود را بررسی کرده و روند بیماری را تحت کنترل داشته باشند . علاوه بر این ، افراد سالم و افرادی که در گروه ریسک ابتلا به این بیماری هستند نیز بتوانند مرتبا قند خون خود را بررسی کرده ؛ و در راستای پیشگیری از بیماری اقدام نمایند .

بهترین برند دستگاه تست قند خون کدام است ؟

دستگاه های تست قند خون در برند های متفاوتی در بازار موجود هستند . هر برند ، دارای قابلیت ها و ویژگی هایی ست که باعث متمایز شدن آن از دیگر برند ها شده است . برای انتخاب بهترین دستگاه تست قند خون  بر اساس نیاز های فرد ، می توان به سایت تجهیزات پزشکی بی گزند مراجعه کنید و ویدیو بهترین دستگاه تست قند خون مشاهده نمایید قطعا راهنمای بسیار مفیدی است

دستگاه تست قند خون از کجا بخریم ؟ 

گلوکومتر گالا و امپرور

کشور تایوان ، معرفی کننده ی دو برند معتبر گالا و امپرور می باشد . این دو برند ، از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و به طور وسیعی در اسیا به فروش می رسند .
گلوکومتر گالا (دستگاه تست قند خون گالا ) ، برای شروع به فعالیت ، نیاز به 0.5 میکرو لیتر خون تازه ی مویرگی دارد . با قرار دادن این مقدار خون روی نوار های تست و وارد شدن به کیت سنجش ، نتایج ظرف مدت 5 ثانیه مشخص می شوند . 1000 داده ی اخیر همراه با تاریخ و ساعت دقیق در دستگاه ثبت می شوند . این محصول در عین داشتن کیفیت عالی ، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار بوده و لوازم جانبی آن مثل نوار های تست قند خون نیز به طور گسترده ای به فروش می رسد .

دستگاه تست قند خون از کجا بخریم ؟ 

علاوه بر برند گالا ، برند امپرور نیز از دیگر محصولات تایوانی معتبر و با کیفیت موجود در ایران است . این دستگاه با دارا بودن تاییدیه های CE و FDA در اسیا ، امریکا و اروپا به فروش می رسد . این برند نیز دارای قابلیت هایی مشابه با دستگاه گالا بوده و از نظر کیفیت ، می توان گفت که نسبت به برند گالا از سطح کیفی مشابهی برخوردار است .
دستگاه گلوکومتر آرکری ، نمونه ای با کیفیت از کشور ژاپن است . کشور ژاپن همواره ارائه دهنده ی دقیق ترین و بهترین محصولات پزشکی شناخته می شود . گلوکومتر آرکری با استفاده از روش آنزیم گلوکز اکسیداز ، قند خون را مورد بررسی قرار می دهد . این روش ، دقیق ترین روش تست قند خون می باشد . در نتیجه می توان گفت که نتایج به دست آمده از این دستگاه ، با 99 درصد شباهت به نتایج ازمایشگاهی ارائه می شوند .

دستگاه تست قند خون کرسنس

از دیگر برند های اسیایی ، برند کرسنس می باشد . این برند ، محصولی از کشور کره ی جنوبی است . نوار های تست این دستگاه با میزان 0.5 میکرو لیتر خون مویرگی ، فعالیت های خود را اغاز می کنند . با کمک این دستگاه ، نمونه ی خون را نه تنها از نوک انگشتان دست ، بلکه از شایر نقاط بدن نیز می توان آن را دریافت نمود . این دستگاه نیز مشابه با سایر دستگاه های تست قند خون از حساسیت بالایی نسبت به شرایط دمایی ، اسیب های فیزیکی و … برخوردار است . در نتیجه همراه با خرید دستگاه ، یک عدد کیف با کیفیت نیز ارائه می شود . این کیف از محصول در برابر ضربه ها ، رطوبت ، گرما و سرما تا حدود زیادی محافظت می کند . در نتیجه کمک می کند تا بتوان دستگاه راه همواره همراه داشت و تمامی وعده های تست در زمان مقرر انجام شوند .

دستگاه تست قند خون از کجا بخریم ؟ 

 دستگاه تست قند خون ایرانی آوان

برند آوان ، محصولی ایرانی ، دستگاهی را ارائه نموده است که از لحاظ کیفیت ، می تواند با برند های برتر جهانی رقابت کند و جز بهترین برند دستگاه تست قند خون باشد   . این دستگاه از سطح دقت بالایی برخوردار می باشد . حضور 8 الکترود روی نوار های این دستگاه ، دقت تست را به حداکثر رسانده اند . در نتیجه نتایج ارائه شده توسط آن ، اعتبار بالایی دارند . مهم ترین مزیت استفاده از این دستگاه ، در دسترس بودن تجهیزات جانبی آن همچون نوار های تست می باشد . این محصولات دارای خط تولید فعال بوده و مشکلاتی از بابت کمبود و یا تحریم لوازم جانبی آن وجود ندارد .

دستگاه تست قند خون از کجا بخریم ؟ 

جمع بندی

تمامی این دستگاه ها برای شروع به کار ، به نمونه ی خون احتیاج دارند . برای شرایطی که نتوان به کمک لنست ، نمونه گیری را انجام داد ، تست قند  به کمک دستگاه های دیگری انجام می شود . برخی دستگاه ها ، می توانند بدون استفاده از لنست و نمونه ی خون ، میزان گلوکز خون را مورد سنجش قرار دهند .
این دستگاه ها با نام سنسور قند خون نیز شناخته شده و در دو نوع مچی و پشت بازویی موجود هستند . از دستگاه های شناخته شده با این قابلیت ، می توان به برند فری استایل Free style اشاره نمود . این دستگاه ، دارای سنسور هایی ست که به پشت بازو وصل شده و از طریق امواج ارسالی و دریافتی ، می توانند گلوکز خون را پردازش کنند .

با توجه به این تنوع در انواع گلوکومتر و برند های هر کدام ، افراد می توانند از بین برترین نمونه ها ، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کالای پزشکی بی گزند مراجعه نمایید یا با شماره های زیر با کارشناسان بی گزند تماس بگیرید

09179998515

02191690624

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟