مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارا  است نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است.درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی،قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است.قفل های درب های ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا اگر قفل باشند تحت هیچ شرایطی باز نمیشوند.

درب ضد سرقت باید بر اساس استاندارد های محیطی مثل سرما و گرما و صدا و حرارت طراحی و ساخته شده باشند.

به طور صد در صد نمیتوان به درب ضد سرقت اطمینان کرد اما در مقابل درب های معمولی میتوان به محکم بودن درب های ضد سرقت پی برد.

انتخاب درب ضد سرقت باید متناسب با مکان مورد نظر باشد،مثلا ویلا ها،کارخانه ها و ادارات نیاز به امنیت بیشتری دارند بنابراین باید درب ضد سرقت با کیفیت تری انتخاب کنید یعنی دربی که ضخامت فولادی میان آن در دو طرف درب 1 میلی متر باشد و از پشم سنگ و دیگر عایق های هوا،صدا،رطوبت و اسید برای بالا بردن کیفیت درب ضد سرقت بکار برده شود.و در کل این درب ها حتی از انواع حفاظ ها نیز امنیت بیشتری دارند زیرا غیر قابل برش و فشار هستند.

هر خانه ای نیاز به طرح و دکوراسیون شیک و مخصوص دارد و یکی از عوامل زیبایی هر خانه یک درب ضد سرقت زیبا میباشد.

درب ضد سرقت اولین آخرین چیزی است که مهمان آن را میبیند پس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باعث تاثیر زیادی روی درک زیبایی یک ساختمان میشود.

انواع درب ضد سرقت

در حال حاضر بیشترین درب های موجود در بازار و بورس درب ضد سرقت در ایران از کشور های ترکیه و چین وارد میشوند که اخیرا شرکت های ایرانی تولید درب ضد سرقت هم موفق به طراحی و ساخت درب های ضد سرقت با کیفیتی شده اند.البته درب های تولید کشور ایتالیا نیز در بازار موجود هستند اما به دلیل قیمت بالایی که دارند بسیار محدود هستند.

درب ضد سرقت ترک بالا ترین کیفیت را در میان درب های ضد سرقت دارد و قیمت آنها نیز به همان اندازه بالا هستند اما در کل به صرفه هستند.بعد از آن بهترین درب های ضد سرقت،درب های ایرانی هستند که کیفیت هم سطح با درب های ترک دارند و با قیمت های بسیار مناسب.علاوه بر این ها درب ضد سرقت چین به علت کیفیت خیلی کمی که دارد در آخرین رتبه قرار دارد.

مواردی که در بالا ذکر شد دسته بندی کلی درب های ضد سرقت از نظر کشور سازنده بود اما درب های ضد سرقت انواع مختلف دیگریب هم دارند که عبارتند از :

  1. درب ضد سرقت لوکس
  2. درب ضد سرقت فلزی
  3. درب آکوستیک
  4. درب ضد سرقت ویلایی
  5. درب داخلی منازل

درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس انواع مختلفی دارد که هم ظاهری شیک و زیبا دارند و هم دارای امنیت و کیفیت بالایی هستند و به همین دلایل مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته اند.

درب ضد سرقت کلا از نظر امنیت و زیبای اهمیت زیادی دارند و مدل های لوکس برجسته درب های ضد سرقت دارای شیشه هایی از جنس گلس استن هستند که ویژگی های خاصی برای این نوع درب ها حساب میشوند و به همین علت جزو بهترین نوع درب ضد سرقت به حساب می آیند.

لنگه درب های ضد سرقت لوکس از ورق ام دی اف 10 میل با روکش طبیعی چوب گردو ساخته میشوند و دارای طرح های برجسته هستند و روی چارچوب آن روکوب با روکش طبیعی چوب قرار میگیرد.داخل این درب ها ورق فولادی به صورت شبکه ای قرار دارد و عایق های صوتی و حرارتی در بین آنها قرار گرفته اند.

ساختار درب های ضد سرقت لوکس بستگی به نوع درب دارد که بیشتر این درب ها ساختاری مدرن دارند.

درب های ضد سرقت لوکس دارای سه لولا،قفل مرکزی،دستگیره برنجی آبکاری شده،قفل پستچی و چشمی میباشند.درب های ضد سرقت لوکس دارای 18 زبانه دارند که 14 تا متحرک و 4 تا ثابت هستند که با چارچوب درگیر میشوند.دور لنگه درب هم از استیل پوشیده شده که باعث زیبایی بیشتر درب میشود.

درب ضد سرقت لوکس علاوه بر داشتن تمام ویژگی های درب ضد سرقت معمولیاز نظر زیبایی هم با جدیدترین و زیباترین درب های ضد سرقت معمولی هم رقابت میکند و همچنین تمام ام دی اف هستند با طرح های برجسته که با دستگاه سی ان سی روی ام دی اف حک میشود.

در درب های ضد سرقت لوکس از با کیفیت ترین برند قفل ها استفاده میشود که به وسیله قرار گرفتن یک رزت مخصوص بر روی توپی قفل امنیت بیشتری را ایجاد میکند.

وزن استاندارد درب ضد سرقت لوکس 125 کیلوگرم با روکوب 2 طرفه و دور لنگه استیل،قطر چارچوب 18 الی 24 میلی متر کشویی است و داخل درب از ورق فولادی سر تا سری به همراه فوم پلی اورتان استفاده شده است.

درب ضد سرقت نیمه لوکس

درب ضد سرقت نیمه لوکس دارای طراحی و معماری روز دنیا است و مخصوص فضا های مدرن است.این درب ها با تیپ تمام ام دی اف هستند و تمام یراق آلات استفاده شده در این درب ها برند کاله ترکیه هستند.

درب های ضد سرقت نیمه لوکس مانند درب های ضو سرقت لوکس دارای دو قفل مجزا ، قفل پستچی و چشمی هستند.لنگه این درب ها با ورق ام دی اف 10 میل با روکش طبیعی چوب گردو ساخته شده که جلوه و زیبایی خاصی به درب میدهد.

درب های ضد سرقت نیمه لوکس در سه گروه نیمه لوکس مدرن،نیمه لوکس برجسته و نیمه لوکس سی ان سی هستند.

مزایای انواع درب ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس نسبت به حفاظ ها

  • درب ضد سرقت لوکس نشکن است

اکثر این درب ها بسیار سخت هستند به صورتی هر کس کلید نداشته باشد یا اجازه باز کردن درب را نداشته باشد نمیتواند با شکستن درب یا شکستن قفل آن را باز کند.

  • سیستم قفل خودکار

این درب های ضد سرقت سیستم قفل خودکار دارند و برای امنیت بیشتر به محض بستن درب به صورت خودکار قفل میشوند.این مزیت برای موقعی است که صاحب خانه بعد از بستن درب فراموش میکند که درب را قفل کند.

  • نیاز همیشگی به کلید اصلی

همه درب های ضد سرقت برای ایجاد امنیت و جلوگیری از نفوذ سارقین ساخته شده اند و درب های ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس به گونه ای هستند که حتی با کلید کپی هم باز نمیشوند و برای باز کردن آنها فقط نیاز به کلید اصلی است.

  • تسهیلات دوربین

پیشرفت تکنولوژی کاری کرده است که بتوان روی درب های ضد سرقت هم دوربین مدار بسته نصب کرد تا بتوان دید پشت درب چه خبر است و چه کسی قرار دارد.درب ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس جای مخصوص برای نصب دوربین دارد.

  • سیستم هشدار

سیستم هشدار برای درب های ضد سرقت لوکس خانه یا اداره استفاده میشود و اگر کسی بخواهد به زور و با شکستن درب یا قفل وارد شود،این سیستم امنیتی به تلفن همراه شما پیام میرساند.

_ البته درب های ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس مزایای دیگری مثل ضد حریق بودن و زیبایی و شیک بودن نیز دارند.

نصب انواع درب ضد سرقت لوکس

درب های ضد سرقت لوکس را همه افراد معمولی نمیتوانند نصب کنند و نیاز به متخصص با مهارت های لازم دارد چون باید استاندارد خاصی برای نصب این نوع درب ها رعایت شود.

تنوع زیادی در شرکت های سازنده و مدل های درب های ضد سرقت وجود دارد و همچنین نصب درب های ضد سرقت لوکس به روش های مختلفی انجام میشود.

فقط لازم است بدانید برای نصب بهتر است فضای خالی بین دیوار و چارچوب را با ملات و خرده آجر پر شود زیرا سارقین از این فضا برای دیلم یا جک برای نفوذ استفاده میکنند.در نتیجه نصب درب ضد سرقت لوکس باید به صورت حرفه طبق اصول توسط نصاب انجام شود زیرا کوچکترین اشتباه ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به بار آورد.

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

قیمت درب های ضد سرقت لوکس

انواع درب های ضد سرقت از نظر ساختار و امنیت تفاوت زیادی با هم ندارند.قیمت درب ضد سرقت بستگی به عواملی مثل شکل ظاهری،برجستگی و جنس چوب دارد.

همچنین از روکش های مختلفی در ساخت ظاهر درب ها استفاده میشود که باعث افزایش قیمت میشوند.استفاده از روکش گردو،چوب های خراطی شده و طرح های برجسته سلطنتی با روکش چوب گردو از عوامل تاثیر گذار روی قیمت درب ضد سرقت لوکس هستند.

روکش های براق سفید،مشکی،هایگلاس و دیگر رنگ های براق در بعضی درب ها به سفارش مشتری استفاده میشود و این مدل ها نیز میتوانند قیمت درب ضد سرقت را تغییر دهند.

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

برخی ویژگی های درب های ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس

  1. وزنشان بسیار سنگین است.
  2. برای ساخت کلاف داخلی درب و قسمت میانی از ورق های فلزی استفاده میشود.
  3. درب های ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس از چند نقطه به چارچوب متصل میشوند برای امنیت بیشتر.
  4. این درب ها دارای عایق صوتی و حرارتی هستند.
  5. در ساخت درب های ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس از سنگ پشم نسوز برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت است.
  6. در اطراف این درب ها از یک نوار برای جلوگیری از ورود گرد و خاک استفاده شده است.
  7. ضخامت ورق به کار رفته در این درب ها بیش از 1 میلی متر است که باعث استحکام درب ضد سرقت میشود.
  8. علاوه بر ویژگی های ذکر شده،این درب ها ضد آب نیز هستند.

انواع روکش های درب های ضد سرقت لوکس

همانطور که میدانید علاوه بر امنیت درب های ضد سرقت زیبایی و ظاهر درب نیز بسیار مهم است.چوب درب های معمولی از چوب های ام دی اف است با روکش نسبتا زیبا اما درب های ضد سرقت مخصوصا درب های ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس از چوب هایی با مقاومت بیشتر ساخته میشوند و روکش این درب ها از ام و دی اف و پی وی سی بسیار مقاوم با طرح و رنگ ها زیبا هستند.

اگر قصد خرید اینترنتی درب ضد سرقت  را داشته باشید علاوه بر کشور تولید کننده درب،نوع قفل،انواع یراق آلات،جنس چوب و روکش و همچنین طرح و رنگ های درب و روکش آن را میتوانید با آرامش و دقت به دلخواه خود انتخاب نمایید.

  • رویه برجسته لوکس

این رویه ها از ام دی اف هایی با ضخامت 8 تا 10 میلی متر همراه با رویه چوب راش یا گردو ساخته میشوند.

  • رویه برجسته آکونومی

ضخامت ام دی اف این نوع رویه معمولا 8 میلی متر است و طرح رویه از نوع سی ان سی انتخاب میشود.

  • رویه PVC

نیاز به نگهداری ندارد یعنی از لحاظ ماندگاری رنگ و نگهداری نسبت به روز اول هیچ فرقی نمیکند.

  • رویه ملامینه

این نوع رویه ها از ام دی اف هایی به ضخامت 5 تا 8 میلیمتر ساخته میشوند و یک ورق نازک ملامینه روی این رویه ها پرس میشود.

  • روکش های طبیعی

این رویه ها خاص هستند و حس تازگی و طراوت را به محیط میدهد و دو دسته اند : رویه چوب طبیعی راش و رویه چوب طبیعی گردو.

_ شما هر موقه بخواهید میتوانید درب ضد سرقت خود را تغییر دهید اما هیچگاه نمیتوانید روکش درب ضد سرقت خود را تغییر دهید پس در انتخاب طرح و رنگ روکش درب دقت کنید.

نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس

همه افراد انتظار ایجاد امنیت از طرف درب ضد سرقت را دارند پس برای داشتن امنیت و آرامش باید هنگام خرید درب ضد سرقت به یک سری نکات توجه داشت :

  • جنس چارچوب

فلز به کار رفته در چارچوب باید از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و محل های اتصال ورق ها جوشکاری مناسب داشته باشد و بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شده باشد.

  • ضخامت چارچوب

ضخامت چارچوب باید از 1.5 میلی متر بالاتر باشد.

  • جنس لولا

لنگه درب ضد سرقت لوکس روی این لولا ها میچرخد و باید بتواند به آسانی وزن لنگه را تحمل کند.پس باید جنس و تعداد لولا خوب و به اندازه باشد تا بعد از مدتی درب از ریگلاژ خارج نشود.

  • جنس روکش و رویه

طرح و رنگ روکش درب ضد سرقت طبق سلیقه مشتریان است اما خود مشتریان باید به جنس و ضخامت روکش و رویه توجه کنند و متناسب به محل آن را انتخاب کنند.مثلا روکش ام دی اف براق است و زیبایی بیشتری نسبت به روکش ملامینه دارد اما در مقابل خط و خش و نور آفتاب دارای استحکام کمتری است.

  • یراق آلات و قفل بکار رفته

از یراق آلات مخصوصا قفل و دستگیره درب ضد سرقت مورد نظر خود اطمینان داشته باشید که دارای بالاترین کیفیت باشند.بهترین نوع قفل در جهان برای کشور ترکیه و شرکت کاله است که در بازار به وفور یافت میشود.

بهترین برند درب ضد سرقت لوکس

بهترین برند درب ضد سرقت لوکس،ترک سور است که در ترکیه تولید میشود و دارای بهترین کیفیت همراه با متریال اصلی است و قیمت بالایی نیز دارد.این درب ها در مقابل صدا،رطوبت و حرارت و در برابر برش و فشار بسیار مقاومند و حتی در برابر حوادث غیر قابل پیش بینی مثل زلزله استحکام بالایی دارند و همچنين دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت 1.5 میلی متر و چهارچوب این درب های پیش ساخته از ورق به ضخامت 1.5 میلی متر و عرض 7 سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل می باشد و معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد.

مشخصات فنی درب های ضد سرقت لوکس سور ترک

  1. دارای چارچوب کشویی با ضخامت 1.8 میلیمتر
  2. ضخامت لنگه درب 7 سانتی متر با قطر ورق 1.5 میلیمتر
  3. دور لنگه درب آلومینیوم وکیوم شده است و جنس پاشنه درب فلزی است.
  4. دارای وزن 140 کیلو گرم
  5. ساختار داخلی درب از ورق فولادی یکپارچه با پل های استحکام دهنده است.
  6. دستیگره لوکس به همراه قفل شب بند و چشمی روی درب
  7. قفل سوئیچی و امنیتی سه زبانه
  8. یراق آلات مارک کاله و داف با 5 سال ضمانت.

_ اگر درب ضد سرقت لوکس سور ترک خریداری کردید بهتر است یک دسته کلید را به عنوان یدک در اختیار اقوام نزدیک قرار دهید چون این درب ها در صورت نداشتن کلید به هیچ عنوان باز نمیشوند.

 

انواع درب ضد سرقت لوکس و نیمه لوکس شرکت اتحاد

رویه : راش

رنگ : پلی اورتان

ورق ایمنی 100% فولادی

ضخامت ورق چارچوب 1.5 میلی متر

نوع قفل : کاله با 5 سال ضمانت

انتخاب طرح و رنگ با سفارش مشتری

یراق آلات به دلخواه مشتری

کیفیت عالی

بسیار زیبا و با دوام

فروش به صورت عمده و تکی با قیمت مناسب

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

مدل ها و عکس های زیبای درب ضد سرقت لوکس و مدرن

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟