فرق مبل کلاسیک و سلطنتی چیست؟ بررسی تفاوت مبل کلاسیک و مبل سلطنتی در یک نگاه

با اینکه برای خرید مبل انتخاب های بسیاری برای افراد وجود دارد، اما همواره دو سبک مبل کلاسیک و مبل سلطنتی یا استیل طرفداران بسیاری دارد. دو نوع مبلی که دارای برخی شباهات با یکدیگر هستند و در از جمله زیباترین سبک های مبلمان اند.

در ادامه از فروشگاه تخت طاووس بررسی کاملی بر چیستی مبل کلاسیک و تفاوت مبل کلاسیک و مبل استیل خواهیم داشت. فروشگاه مبلمان تخت طاووس انواع مبل با بهترین قیمت ممکن را با امکان سفارش ابعاد دلخواه در اختیار شما قرار می دهد.

فرق مبل کلاسیک و سلطنتی چیست؟ بررسی تفاوت مبل کلاسیک و مبل سلطنتی در یک نگاه

مبل سلطنتی چیست؟ چه تفاوتی با مبل استیل دارد؟

قبل از آنکه به بررسی تفاوت مبل کلاسیک و مبل سلطنتی بپردازیم، ابتدا به بررسی اینکه مبل سلطنتی چیست می پردازیم. مبل سلطنتی که در حقیقت همان مبل استیل است، به نوعی از مبل ها گفته می شود که بخاطر ظاهر شیک و طراحی خاصی که دارند به این نام شناخته می شوند.

مبل سلطنتی همانطور که از نام پیداست، مبلی شاهانه از ترکیب دو رنگ طلایی و نقره ای است. مبل سلطنتی یا مبل استیل معمولا سبک دکوراسیون خاصی را هم می طلبد و حتما به فضای بزرگی نیاز دارد. با اینحال مبل سلطنتی یا مبل استیل همیشه طرفداران خود را دارد و خرید مبل استیل ترک همچنان یکی از پرمخاطب ترین نیازهای کاربران است.

اما مبل کلاسیک چیست؟

مبل کلاسیک در حقیقت تلفیقی از مبلمان استیل و مبل راحتی است. با توجه به اینکه مبل سلطنتی قیمت زیاد و فضای بزرگی می طلبد، مبل کلاسیک برای افرادی تولید شد که هم راحتی و خاص بودن را دوست دارند. البته اگر راحت بودن را بیشتر می پسندید خرید مبل راحتی ارزان از تولیدی همواره گزینه ای در دسترس برای شماست. با این توضیحات در ادامه به بررسی این سوال می پردازیم که مبل سلطنتی چه تفاوتی با مبل کلاسیک دارد؟

فرق مبل کلاسیک و سلطنتی چیست؟ بررسی تفاوت مبل کلاسیک و مبل سلطنتی در یک نگاه

تفاوت مبل کلاسیک و سلطنتی در چیست؟

یکی از مهمترین تفاوت های مبل کلاسیک و مبل سلطنتی، تفاوت در جزئیات طراحی آنهاست. با اینکه مبل کلاسیک و مبل استیل شباهت بسیاری دارند، اما طراحی مبل استیل و مبل کلاسیک در جزئیات بسیار متفاوت است. برای مثال مبل سلطنتی در طراحی بدنه خود انواع طرح و نقش هایی اصلی را دارد اما مبل کلاسیک پیچیدگی نقش و طرح کمتری در بدنه خود دارد.

مبل کلاسیک و استیل چه فرقی دارند؟ مبل کلاسیک سبکتر است!

دومین تفاوت مهمی که بین مبل کلاسیک و مبل سلطنتی وجود دارد در وزن آنهاست. مبل سلطنتی به واسطه وجود طرح و نقش های بسیار در بدنه، چوب بیشتری نیاز دارد. درحالی که مبل کلاسیک چوب کمتر و وزن کمتری دارد.

مهمترین تفاوت مبل کلاسیک و مبل سلطنتی قیمت آنهاست

باتوجه به اینکه مبل کلاسیک چوب کمتری نیاز دارد و طرح های کمتری هم برروی بدنه آن وجود دارد، قیمت کمتری هم دارد. برای تولید مبل کلاسیک طرح و پیچیدگی کمتری در منبت کاری وجود دارد و همین موضوع باعث می شود که مبل کلاسیک قیمت بهتری داشته باشد.

مبل کلاسیک فضای کمتری نسبت به مبل استیل نیاز دارد

تفاوت مهم بعدی که بین مبل استیل و مبل کلاسیک وجود دارد در فضای مورد نیاز برای چینش آنهاست. مبل کلاسیک برای خانه هایی که ابعاد کوچکی دارند انتخاب بسیار خوبی است. مبل سلطنتی معمولا فقط در دو ابعاد 9 و 7 نفره تولید می شود، اما مبل کلاسیک، خصوصا مبل اسپرت کلاسیک انتخاب های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

فرق مبل کلاسیک و سلطنتی چیست؟ بررسی تفاوت مبل کلاسیک و مبل سلطنتی در یک نگاه

مبل استیل از کجا بخریم؟ مبل کلاسیک از کجا بخریم؟

در فروشگاه مبلمان تخت طاووس به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین فروشگاه مبلمان کشور، امکان خرید مبل با قیمت مناسب و ابعاد دلخواه را برای شما فراهم کرده ایم. تنها کافی است به سایت مبلمان تخت طاووس به آدرس https://takhttavoosco.com/ مراجعه کنید و یا با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟