شناخت کامل از فالوورهای فعال اینستاگرام و تولید محتوا مناسب آنها

بدون شک یکی از مهمترین معیارها در رسانه های اجتماعی ایجاد تعامل است. اینستاگرام که امروزه به محبوب ترین شبکه اجتماعی تبدیل شده است، به کاربران اجازه می دهد تا با فالوورهای فعال اینستاگرام تعامل داشته باشند. به خصوص با قابلیت تولید محتوا، پخش زنده و استوری می توان این تعاملات را زنده نگه داشت و آنها را بهبود بخشید. در این مطلب بیشتر درباره آن می خوانید.

در صورت امکان با فالوورهای فعال اینستاگرام ارتباط برقرار کنید

برای شناخت کامل فالوورهای فعال اینستاگرام، مهم است که به نظرات پست های موجود در حساب خود پاسخ دهید و با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، به اشتراک گذاری و تولید محتوا پست های تعامل محور مانند نظرسنجی، پرسش و پاسخ و پخش زنده در استوری های اینستاگرام نیز به شما کمک می کند تا به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید. وقتی تعاملات خود را افزایش می دهید، نشان خواهید داد که حساب شما فعال و به روز است و این فرصت را دارید که ارتباط خود را با مصرف کنندگان به عنوان یک برند منعکس کنید.

شناخت کامل از فالوورهای فعال اینستاگرام و تولید محتوا مناسب آنها

ردیابی معیارهای مخاطبان فعال

اگر هدف شما افزایش آگاهی از فالوورهای فعال اینستاگرام است، معیارهایی مانند بازدید از نمایه، برداشت‌ها، دسترسی و دنبال‌کردن آنها را انتخاب کنید که می‌توانید آن‌ها را در برگه محتوا یا فعالیت و تعداد دنبال‌کنندگان روزانه یا هفتگی را در برگه مخاطب پیدا کنید. این معیارها به شما امکان می دهد تعداد افرادی را که تولید محتوا، نمایه، پست ها و استوری های فالوورهای شما را مشاهده کرده اند، ردیابی کنید.

شناخت ذائقه و علاقه مخاطب

اگر منظور شما افزایش فروش در اینستاگرام است، یکی از معیارهایی که می‌توانید انتخاب کنید، کلیک‌های وب‌سایت است، به‌ویژه کلیک‌های پیوند در بیو. همچنین می توانید معیارهای خاصی مانند کلیک های خروجی و باز شدن صفحه محصول را در پست های خرید خود ردیابی کنید. این معیارها به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا فالوورهای فعال اینستاگرام از وب سایت شما بازدید می کنند یا خیر و به کدام محصولات بیشتر علاقه مند هستند.

سازگاری هدف شما با مخطبان

در برگه مخاطبان آمار خود، درباره شهرها و کشورهای دارای بیشترین فالوور، محدوده سنی و جنسیت اطلاعات کسب کنید. از این اطلاعات برای تعیین اینکه آیا مخاطب هدف شما در اینستاگرام با مشتریان شما سازگار است یا خیر استفاده کنید. بنابراین، می توانید افراد بیشتری را در اینستاگرام (خرید فالوور) پیدا کنید که شبیه به فالوورهای فعال اینستاگرام شما هستند.

دادن پیام به فالوورهای فعال اینستاگرام

جلب توجه فالوورهای فعال اینستاگرام و دادن پیام به آنها در همان زمان فرآیندی دشوار است. کاربرانی که در طول روز محتوای ده ها فرد و برند مختلف را می بینند به راحتی توجه خود را از دست می دهند. به همین دلیل باید توجه آنها را جلب کنید و پیامی را که می خواهید به آنها بدهید در مدت زمان کوتاهی برسانید. تولید محتوا از طریق استوری اینستاگرام و پخش زنده ابزاری ایده آل برای جذب کاربران با کارهای خلاقانه در این زمینه است. از هر دوی این گزینه ها می توان برای تعامل با فالوورها به روش های مختلف استفاده کرد.

شناخت کامل از فالوورهای فعال اینستاگرام و تولید محتوا مناسب آنها

استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام

از آنجایی که زمان تماشای استوری تنها 24 ساعت است، بسیاری از فالوورهای فعال اینستاگرام زندگی روزمره خود را در اینجا به اشتراک می گذارند. از آنجایی که محتوا پس از یک روز به طور خودکار ناپدید می شود، بهتر است در بازدید استوری های آنها و ارزیابی روزمره هایشان سریع باشید. همچنین می توانید فالوورها یا سایر حساب های مرتبط خود را با ویژگی برچسب گذاری در استوری ها به این قسمت اضافه کنید تا تعامل را یک قدم جلوتر ببرید.

اشتراک گذاری محتوای سرگرم کننده

به اشتراک گذاری محتوای سرگرم کننده، روش بهتری برای تعامل با فالوورهای فعال اینستاگرام است. به همین دلیل، می‌توانید محتوای تولید محتوا سرگرم‌کننده‌ای را که ممکن است به برند شما مرتبط باشد نیز بگنجانید. علاوه بر این موارد، می‌توانید ویدیوها یا عکس‌های کوتاهی را نیز به اشتراک بگذارید که محصولات شما را از داستان‌ها تبلیغ می‌کنند. همچنین می توانید از استوری ها برای پیگیری کمپین هایی که سازماندهی می کنید استفاده کنید. از آنجایی که فقط یک روز زنده است، می توانید کدهای کوپن را در استوری های اینستاگرام (خرید فالوور اینستاگرام) خود به اشتراک بگذارید و با تعیین تاریخ انقضا مشخص برای این کار، می توانید به دنبال کنندگان خود اجازه دهید تا سریعا اقدام کنند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟