معرفی شیرآلات توکار راسان و بررسی مدل ها

معرفی شیرآلات توکار راسان و بررسی مدل ها

راسان تولید کننده برتر در عرصه شیرآلات بهداشتی ساختمانی کشور است که سال های متعددی است پیشرو در این حوزه بوده است. شیر راسان از بهترین و محبوب ترین شیرآلات بوده و عواملی همچون قیمت مناسب، تنوع در مدل، رنگ بندی مختلف، کاربردهای متفاوت، کیفیت عالی و بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش توانسته این برند را به بی رقیب ترین در این حوزه تبدیل کند.

انواع شیرآلات راسان

معرفی شیرآلات توکار راسان و بررسی مدل ها

راسان در تولید شیرآلات بی نظیر عمل کرده و تقریبا تمامی اقلامی را که برای سرویس بهداشتی لازم است در سبد کالایی خود قرار داده است.

شیرآلات توکار» شیرآلات توکار از محصولات جدید و کاربردی راسان بوده که درمدل ها و رنگ بندی های مختلفی عرضه شده است.

شیرهای اهرمی روکار» شیرآلات اهرمی اکونومی ترین و پرمصرف ترین محصول در این سبد کالایی بوده و در کاربردهای مختلفی همچون شیر توالت، شیر روشویی، شیر ظرفشویی، شیر حمام در تنوعی بی نظیر محصول ارائه داده است.

شیرآلات چشمی و لمسی» شیرآلات چشمی نیز از محصولات جذاب راسان بوده که در دو مدل برق و برق و باطری ارائه شده است. همچنین شیرهای لمسی که با لمس دست کار می کند در کاربرد شیر سینک عرضه شده است.

شیرآلات جانبی» شیرآلات جانبی به عنوان محصولات تکمیلی از برند راسان بوده و محصولاتی از قبیل شیر پیسوال، شیر ماشین لباسشویی و شیر ساید بای ساید را تحت پوشش قرار میدهد.

علم دوش حمام» یکی از مهم ترین و کاربردی ترین محصولات راسان علم دوش(یونیورست) و یا یونیکا راسان است. علم دوش حمام راسان در مدل های مختلفی همچون علم دوش تک کاره، علم دوش دوکاره با بدنه استیل و در رنگ بندی ها و مدل های مختلفی به فروش می رسد.

همچنین این مقاله در مورد مقایسه شیرآلات توکار را مطالعه کنید.

معرفی شیرآلات توکار راسان و بررسی مدل ها

شیر توکار راسان

شیرآلات توکار نسل جدید و نو ظهور شیرآلات در بازار بوده که به دلیل اشغال فضای کمتر، لوکس بودن و کیفیت بالا هر ورز بیش از قبل مورد توجه قرار می گیرد. از آنجا که راسان همواره در تولید محصولات جدید پیشرو بوده در این عرصه نیز بی نظیر عمل کرده و محصولاتی جذاب و با کیفیتی روانه بازار کرده است

ویژگی شیرآلات توکار راسان

  1. اولین و مهمترین ویژگی شیر توکار راسان کیفیت قطعات استفاده شده است. شیرهای توکار راسان از بدنه زاماک، آبکاری دقیق با میکرون بالا، دایورتور یا شیر مرکزی قوی و با متریال درجه 1 است.
  2. ویژگی بارز دیگر این محصول تنوع در مدل و رنگ بندی آن است. اگر در بازار سری به برندهای توکار بزنید متوجه خواهید شد که کمتر برندی مانند راسان توانسته شیرآلات خود را در چند مدل و رنگ به مشتریان عرضه کند.
  3. عملکرد و کارایی نیز ویژگی سوم راسان است. شیرهای راسان به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت در محصولات راندمان و عملکرد مناسبی داشته و تجربه شیرین استفاده را به مصرف کننده انتقال می دهد.
  4. گارانتی و خدمات پس از فروش در شیرتوکار راسان را تقریبا میتوان مهمترین فاکتور قرار داد. راسان گارانتی بی قید و شرطی را برای محصولات توکار خود در نظر گرفته که از این جهت مشتری بتواند با خیالی راحت تر محصول خود را تهیه کند.

انواع مدل های شیر توکار راسان

معرفی شیرآلات توکار راسان و بررسی مدل ها

شیر توکار راسان مدل فلت

فلت توکار راسان از مدل های زیبا با طراحی منحصر به فرد است که در کاربرد شیر روشویی، شیر توالت و شیر حمام در 4 تیپ تولید و عرضه شده است. شیر توکارفلت در سفید طلایی، رزگلد، طلایی، طلا مات، کروم و کروم مات به فروش می رسد. شیر حمام توکار فلت در 4 تیپ شامل تیپ 1 دارای متعلقات سر دوش،  گوشی تلفنی، وان پر کن، مکانیزم، در تیپ 2 حمام شامل سر دوش، وان پر کن و مکانیزم، در تیپ 3 حمام شامل سردوش و مکانیزم و در تیپ 4 شامل گوشی تلفنی و وان پر کن می باشد.

شیر توکار راسان مدل تنسو

تنسو توکار راسان نیز از مدل های محبوب در میان برندهای متنوع بازار است که طراحی زیبا و راحت سر دسته اهرمی آن باعث شده تا از فروش بالایی نیز برخوردار باشد. این شیر نیز مانند فلت در 4 گروه حمام تیپ 1 تا 4، شیر توکار توالت و شیر توکار روشویی در 5 رنگ بندی مختلف به فروش گذاشته شده است.

خرید شیرآلات راسان فقط از نمایندگی های مجاز

شیرآلات راسان به دلیل محبوبیت و شهرت خود و همچنین به واسطه فروش خود در اکثر فروشگاه های ساختمانی وجود دارد. اما نکته ای که برای خریداران شیر راسان مطرح است خرید از نمایندگی معتبر است که بتوان تضمین های لازم مانند قیمت رسمی، بهره مندی از حداکثر تخفیفات، گارانتی معتبر و رسمی، اصالت کالا و همچنین تضمین بازگشت وجه برایشان مقدور شود. از این رو شرکت راسان با راه اندازی فروش اینترنتی خود در فروشگاه راسان به آدرس https://shirssan.com محصولات خود را بی واسطه به مشتریان خود عرضه کرده است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟