تهرانگردی با رزرو هتل ارزان و مسافرخانه از اسنپ روم

تهرانگردی با رزرو هتل ارزان و مسافرخانه از اسنپ روم

تهران پایتختی غنی از هنر‌های دوره‌های مختلف می‌باشد که امواج خوشایندی از زندگی همیشه در آن جریان داشته است. خانه‌های قدیمی تهران کوچه به کوچه هر کدام به نوبه‌ی خود، زیباترین و جذاب‌ترین بخش‌های دیدنی شهر هستند که همچنان روح و طراوت زندگی در آنجا به جولان در می‌آید.

شاید زیباترین قسمت گردشگری در تهران، دیدن خانه‌های تاریخی و معروف آن باشد. هر آجر و بنای آن گُله به گُله، یادآور لحظات شیرین و تلخ زندگی آدم‌های هر عصر است. خانه‌های تاریخی یکی از بهترین و زیباترین مکان‌هایی است که می‌توانید جذاب‌ترین عکس‌های خود را در آنجا خلق کنید؛ پس دست به کار شوید! اگر برای تهران گردی آمده‌اید، می‌توانید به راحتی در اسنپ روم، هتل قیمت مناسب تهران را بیابید و خود را به دست پر مهر تاریخی شهر بسپارید؛ تا دست پر عطوفت گذشته روح شما را نوازش کند و دیدگانتان، میزبان جذابیت و زیبایی‌های زندگی تاریخی باشد.

تهرانگردی با رزرو هتل ارزان و مسافرخانه از اسنپ روم

خانه موزه مقدم، خواستگاه هنرهای قدیمی

اگر می‌خواهید شاهد یکی از زیباترین خانه‌های تاریخی باشید که فضای سبز و محیط دلباز آن با کلکسیون تاریخی و قدیمی، پیوند خورده باشد حتما سری به خانه موزه مقدم بزنید.

این خانه متعلق به دکتر محسن مقدم و همسر ارمنی ایشان بوده است که با سلیقه‌ای خاص، تمام زیبایی‌های تاریخی مانند سکه‌ها، تابلوهای نقاشی، اشیای سفالی، انواع چپق‌ها و غیره را در خود جای داده است.

به راحتی با اجاره یک مسافرخانه در تهران در محله‌های اطراف خیابان امام خمینی، خود را میهمان جرعه‌ای از زیبایی‌های این خانه تاریخی و در عین حال جذاب کنید.

خانه تیمورتاش، تلفیقی از زیبایی‌های شرقی

خانه‌ای که تمام‌ ظرافت‌های معماری شرقی را در خود جای‌ داده و از گذشته تا به الان، زیبایی‌ها و مدرنیته خود را به نمایش گذاشته است؛ خانه تیمورتاش می‌باشد.

اگر به خانه‌های قدیمی ولی شیک و زیبا که همچنان جذابیت خود را حفظ کرده علاقه‌مندید، حتما سری به این خانه تاریخی بزنید.

خانه تیمورتاش که در حال حاضر به موزه جنگ هم تبدیل شده، انواع سلاح‌های جنگی را در دل خود جای داده و تلفیقی از تمامی جذابیت‌های نوستالژی تهران است.

با یک جستجوی ساده قیمت مسافر خانه تهران در حوالی میدان حر در وب سایت اسنپ روم، از ترکیب زیبایی‌های تاریخی و جنگی این مجموعه لذت ببرید.

خانه حسین خداداد، خانه آبی در قلب تهران

حتما نام خانه آبی در محله خیابان زعفرانیه تهران به گوشتان خورده است. خانه حسین خداداد که آبی‌ترین خانه در قلب تهران است، جون می‌دهد برای عکاسی!

ساخت قدیمی و دلباز این مجموعه با گچ‌بری‌های هنری و آینه‌کاری‌های هنرمندانه دل هر رهگذری را می‌برد. همچنین ساعت‌های قدیمی و بسیار زیبای سوئیسی، آلمانی و فرانسوی را در دل خود جای داده است که تماشای آن، شما را در هر ثانیه‌ عقربه‌هایش مبهوت خود می‌کند.

قیمت مسافرخانه در تهران در این حوالی متفاوت است اما شما مناسب‌ترین قیمت‌ها را با کلی امکانات می‌توانید در سایت جامع اسنپ روم پیدا کنید و از گردشگری بین خانه‌های تاریخی تهران لذت تمام را ببرید.

تهرانگردی با رزرو هتل ارزان و مسافرخانه از اسنپ روم

خانه موزه استاد صبا، یادگار نت‌های قدیمی ایران

اگر شما هم اهل نوازندگی و هنر موسیقی هستید، پس اجازه دهید تماشای این مجموعه روح شما را با نت‌های قدیمی ایران به پرواز در بیاورد. خانه استاد صبا که امروزه به موزه تبدیل شده، یادگار تمامی‌ لحظات خوش و زیبای ایشان است.

تمام یادگاری‌های استاد صبا به صورت کلکسیون عکس‌های کودکی و بزرگسالی ایشان در آمده است. نامه‌ها و مکاتبات استاد صبا، نت‌های موسیقی، تمام لوازم شخصی و یادگاری هنر موسیقی ایران در اینجا جای داده شده است.

با جستجوی مسافرخانه در تهران در خیابان جمهوری، یک گشت و گذار عالی در تاریخ قدیم تهران را برای خود به ارمغان بیاورید.

جمع‌بندی

گردشگری در تهران که پایتخت هنر‌های تاریخی و زیباست، می‌تواند ساعت‌ها شما را مجذوب خود کند طوری که متوجه گذر زمان نخواهید شد.

خانه‌های تاریخی تهران بسیار متعدد هستند و در هر کوچه پس کوچه آن زیبایی و تاریخ کهن ایران به چشم می‌خورد که هوش از سر هر رهگذری می‌برد.

مهم‌ترین مسئله گردشگری، انتخاب یک مسافرخانه در تهران است که دسترسی شما را به تمام مکان‌های خاطره انگیز راحت‌تر کند. به راحتی با چندتا کلیک ساده در وب سایت جامع یا اپلیکیشن اسنپ روم، می‌توانید بر اساس نیازهای خود بهترین مسافرخانه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها پیدا کنید.

این مجموعه با ارائه امکانات رفاهی و بهداشتی و مطمئن‌ترین مسافرخانه یا هتل آپارتمان، به یکی از محبوب‌ترین وب سایت‌های جستجوگر تبدیل شده است تا پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد.

پشتیبانی 24 ساعته اسنپ روم ، شما را برای سکونتی آرام و دلچسب در طول سفر همراهی خواهد کرد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟