مقایسه قیمت پنجره هافمن با قیمت پنجره ویستابست

پنجره دوجداره UPVC

پنجره‌های یو پی وی سی به دلایلی محبوب‌ترین سبک‌های پنجره هستند و این به دلیل حس کلاسیکی است که به هر خانه می‌دهد. اما جدای از جذابیت زیبایی شناختی آن، دلایل زیادی وجود دارد که آن را ایده آل می کند.

پنجره های یو پی وی سی به دلیل هزینه های نگهداری پایین و مزایای زیست محیطی مختلفی که ارائه می دهند روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. یو پی وی سی در واقع فرم سفت و سختی از پنجره های پی وی سی است که عمر طولانی تری نسبت به پی وی سی دارد. یکی از مزایای پنجره UPVC این است که می تواند در برابر گرما، سرما، باد، باران و برف بدون خوردگی و پوستگی مقاومت کند. UPVC یک ماده بسیار بی اثر و پایدار است که عملاً نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. پنجره های یو پی وی سی مانند پنجره های آهنی پوسیده نمی شوند و از نظر طراحی انعطاف پذیری بالایی دارند. در صورت خطر آتش سوزی، مانع از احتراق بیشتر آتش می شوند. پنجره دوجداره یو پی وی سی مانع ورود گرما می شود و عایق خانه شما را نیز افزایش می دهد. اما نکته ای که در مورد پنجره های یو پی وی سی حائز اهمیت است کیفیت متریال مورد استفاده در پنجره است اگر پنجره شما از کیفیت خوبی برخوردار نباشد می تواند شما را دچار مشکل و دردسر کند.

همان طور که می دانید امروزه برندهای زیادی در حال فعالیت در این حوزه هستند اما همه ی آن ها از استاندارد های لازم برخوردار نیستند از میان برندهای پنجره یو پی وی سی که در بازار وجود دارد برندهای ویستابست و هافمن از معتبرترین برندها هستند که شما می توانید با آسودگی خاطر پروفیل و پنجره یو پی وی خود را از میان آن ها انتخاب کنید. ما در ادامه قصد داریم شما را با این دو برند معتبر آشنا کنیم تا شما بتوانید در هنگام انتخاب بهترین تصمیم را برای پنجره یو پی وی سی خانه خود بگیرید.

مقایسه قیمت پنجره هافمن با قیمت پنجره ویستابست

پنجره یو پی وی سی ویستابست

پنجره یو پی وی سی ویستابست یکی از با کیفیت ترین و معتبر ترین برندهای موجود در ایران می باشد. شرکت ویستابست توانست طی مدت زمان سه سال به یکی از بزرگترین تولید کنندگان حوزه درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شود. این شرکت یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید درب و پنجره UPVC براساس استانداردهای بین المللی است که توانسته اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور باشد. شرکت ویستابست همواره در تلاش است که بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد همچنین باید گفت پروفیل های ویستابست با سخت ترین شرایط آب و هوایی ایران سازگار هستند و شما می توانید با هر شرایط آب و هوایی درب و پنجره های ویستابست را با استاندارد جهانی خریداری کنید.

قیمت پنجره ویستابست

باید اشاره کنیم هر شرکت با توجه به کیفیت و سطح استانداردی که دارد قیمت نهایی محصول خود را تعیین می کند شاید قیمت پنجره دوجداره ویستابست نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار مانند هافمن بیشتر باشد ولی باید بگوییم از لحاظ کیفیت در بازار حرف اول را میزد و شما می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر به این برند اعتماد کنید. پروفیلی با دوام ، مقاوم و مطابق با استاندارد های روز دنیا که محصولات خود را در دو دسته سه محفظه‌ای و پنج محفظه‌ای تولید می‌کند. سطح مقطع این پروفیل نسبت به دیگر پروفیل‌ها بیشتر است. همچنین وزن و ضخامت این پنجره نیز از پروفیل هافمن و دیگر پروفیل ها بیشتر است.

مقایسه قیمت پنجره هافمن با قیمت پنجره ویستابست

پنجره یو پی وی سی هافمن

یکی دیگر از برندهای که می توانیم به آن اشاره کنیم پروفیل هافمن است . این پروفیل جزو محبوب ترین و معروف ترین پروفیل هایی است که در کشور عزیزمان ایران تولید می شود. این شرکت پروفیل های خود را مطابق با استاندارد SKZ آلمان تولید می کند. محصولات هافمن در مدل های مختلفی تولید می شود و خریداران می توانند برای کاربردهای مختلفی از این محصولات استفاده کنند. پنجره های یو پی وی سی هافمن بسیار مقاوم هستند و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردارند در کنار این مزایا زیبایی و جذابیت آن ها باعث شده است که بسیاری از خریداران محصولات شرکت هافمن را برای خانه خود انتخاب کنند. این شرکت برای ساخت محصولات خود از به روزترین تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند و همواره در تلاش است تا محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود ارائه دهد. در واقع می توان گفت پنجره هافمن می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در ساختمان های امروزی به شمار رود که با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

قیمت پنجره هافمن

محصولات این شرکت در دسته بندی های پروفیل 60 و 70 میلی متری در بازار عرضه می شود و شما می توانید پنجره های یو پی وی سی هافمن را به صورت دو یا سه جداره سفارش دهید این شرکت سعی بر این دارد تا بتواند نیازهای تمامی مشتریان خود را در سراسر کشور عزیزمان ایران برطرف سازد. در صورتی که قصد خرید پنجره با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید، قیمت پنجره هافمن در کشور می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

مقایسه قیمت پنجره هافمن با قیمت پنجره ویستابست

نتیجه گیری

یک پنجره از 4 قسمت اصلی تشکیل شده که این بخش ها شامل پروفیل، یراق آلات، شیشه و مونتاژ می شود. اگر بهترین پروفیل، یراق و حتی شیشه را به کار ببرید اما مونتاژ پنجره یو پی وی سی شما از استاندارهای لازم برخوردار نباشد پنجره شما کیفیت لازم را نداشته و همه آن چه شما از یک پنجره یو پی سی انتظار دارید را در اختیار شما نخواهد گذاشت و در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. پس قبل از هر چیزی حتما درباره اعتبار شرکتی که قرار است پنجره شما را آماده کند تحقیق کنید تا بتوانید با آسودگی خاطر کار را به آن ها بسپارید. گروه صنعتی پنجره سازان با هدف بهترین کیفیت در کنار نازل ترین قیمت در کنار شما خواهد بود تا شما در کنار خانواده خود بهترین ها را تجربه کنید. شما می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر درباره پنجره یو پی وی سی با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟