شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری

این روزها که تب و تاب ثبت نام در طرح‌های پیش فروش و ویژه ایران خودرو حسابی داغ است و میلیون‌ها نفر منتظرند تا برنده قرعه کشی شوند و بتوانند یکی از محصولات جذاب این کمپانی را از آن خود کنند، گروهی هم چون توان پرداخت یکباره همه مبلغ خودرو را ندارند و یا نوع برنامه‌ریزی مالی و سرمایه‌گذاری آن‌ها متفاوت است، ترجیح می‌دهند تا به دنبال بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری بگردند.

چرا فروش اقساطی ایران خودرو همیشه پر طرفدار است؟

شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری

واقعیت این است که اولین بودن همیشه با خود اعتبار می‌آورد. به این معنا که ایران خودرو را باید نخستین کمپانی خودروساز ایرانی نام نهاد. از طرفی قدمت، اعتماد کردن را آسان می‌کند. به این ترتیب اگر شما قصد خرید یخچال داشته باشید و قرار باشد بین دو دستگاه یخچال از یک برند قدیمی و یک برند جدید یکی را انتخاب کنید، قطعا گزینه شما برند قدیمی خواهد بود.

زیرا محصولات این برند امتحان خود را پس داده‌اند، شناخته شده هستند و به احتمال زیاد شما به این موضوع هم فکر خواهید کرد که در صورت خرابی و نقص فنی، قطعات این برند به راحتی در بازار پیدا خواهد شد.

بخشی از افرادی که به دنبال شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری می‌گردند، بر اساس قدمت و اطمینان از کیفیت، این کمپانی را انتخاب کرده‌اند.

خرید اقساطی ایران خودرو با چه مقدار سرمایه امکان پذیر است؟

شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری

اوضاع اقتصادی این روزها به گونه‌ای است که برخی از مردم گمان می‌کنند حتی توان شرکت در طرح فروش اقساطی ماشین را هم ندارند. زیرا کالاهای اساسی با سرعتی باور نکردنی دچار افزایش قیمت می‌شوند در حالی که درآمدها تفاوت چندانی پیدا نکرده‌اند و از سویی هزینه مصرفی هم بیشتر شده است.

یعنی با یک حساب سر انگشتی به خوبی میبینید که با مقدار پولی که ماه پیش میتوانستید ده مدل کالاهای اساسی بخرید، اکنون فقط یک یا دو کالای زندگی تامین می‌شود.

  • وقتی امکان پس‌انداز وجود ندارد

واضح است که چیزی برای پس‌انداز وجود ندارد و در این شرایط، راهی جز پناه بردن به طرح‌های اقساطی نیست. اما برخی از مراکز فروش خودرو، بیش از پنجاه درصد از هزینه کلی خودرو را همان ابتدای کار دریافت می‌کنند. رقمی که برای بسیاری از مردم، تامین آن ممکن نیست و به همین دلیل در صفحات مجازی و دنیای حقیقی به دنبال مناسب‌ترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری هستند.

  • قیمت غیر واقعی، بلای جان خریداران ماشین اقساطی

از طرفی بسیاری از مراکز فروش خودرو قسطی، قیمت‌هایی غیر واقعی برای خودروها وضع می‌کنند. یعنی با این توجیه که ما طی اقساط بلند مدت همه مبلغ خودرو را دریافت خواهیم کرد، یک خودرو دویست میلیون تومانی را دو برابر قیمت اصلی به فروش می‌رسانند. طبیعی است که ضرر شرکت در چنین طرحی بیش از فواید آن است.

اما آیا میتوان با حداقل پیش‌پرداخت و کمترین سرمایه هم صاحب خودروهای لوکس و جذاب ایران خودرو و سایپا به عنوان مثال ماشین شاهین یا رانا پلاس سقف شیشه‌ای شد؟! ممکن است تعجب کنید اما در پاسخ باید بگوییم بله! شدنی است!

  • اهمیت معامله با یک فروشنده خوشنام

کافی است شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری مراکز مجاز و خوشنام را با یکدیگر مقایسه کنید تا به نتیجه قطعی برای معامله با یک مرکز برسید. خبر خوب اینکه مجموعه معتبر و صاحب نامی مانند سایا خودرو، هم اکنون طرح فروش ویژه اقساطی خودرو داخلی محصولات ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است و شما چه قشر کم درآمد جامعه باشید که هم اکنون پول کافی برای خرید نقدی خودرو ندارید و یا در طبقه ثروتمندانی قرار می‌گیرید که ترجیح می‌دهید سرمایه خود را در عرصه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری که توسط سایا خودرو عرضه شده است، استفاده کنید.

 خرید اقساطی کدام محصولات ایران خودرو ممکن است؟

اگر متقاضی خرید مستقیم از کارخانه هستید که باید گفت اولا شرایط خرید قسطی وجود ندارد و تنها با ثبت نام و قرعه کشی می‌توانید بخت خود را بیازمایید، ثانیا شما تنها قادر به خرید محصولاتی هستید که مدیران فروش این کمپانی در نظر گرفته‌اند و هیچ آزادی عملی برای انتخاب خودرو مورد نظرتان ندارید.

اما اگر شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری را که توسط مراکز مجاز متعدد عرضه شده است، مقایسه و بررسی کنید، قطعا به اسامی مراکزی خواهید رسید که تمامی محصولات ایران خودرو را با بهترین شرایط عرضه می‌کند و تنوع محصول و طرح در آن بسیار زیاد است.

به عنوان مثال طرحی که هم اکنون سایا خودرو برای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در نظر گرفته است از انواع تیپ‌های 206 و انواع پژو گرفته تا تارا، دنا، تندر 90، رانا، سمند و هایما را نیز شامل می‌شود.

آیا برای خرید قسطی ماشین اقدام کنیم یا  فعلا دست نگه داریم؟

شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری

اگر بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری را پیدا کرده‌اید، حاجت هیچ استخاره نیست! زیرا بازار ما نه تنها ثبات ندارد بلکه تحت تاثیر عوامل متعددی دستخوش تغییرات  ناگهانی می‌شود.

مثلا ممکن است فردا عوارض گمرکی جدیدی وضع شود که در قیمت نهایی خودرو خارجی تاثیر بگذارد و از آن طرف خودروساز داخلی هم هوس تغییر قیمت کند. یا حتی ممکن است تحریم جدیدی صورت بگیرد که در تمامی بازار تاثیر خواهد گذاشت.

این‌ها یک روی سکه بود، روی دیگر این است که به سبب اوضاع معیشتی، بسیاری از ما به جز استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری یا خرید قسطی محصولات سایپا راه دیگری نداریم. یعنی عاقلانه‌ترین راه داد و ستد مالی در اقتصاد متورم کنونی پناه بردن به اقساط است.

بنابراین دست نگه داشتن در امر خرید خودرو جز اینکه شرایط فروش ویژه اقساطی را از دسترس شما پور کند، هیچ منفعت دیگری نخواهد داشت.

 شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری از سایا خودرو

سایا خودرو که این روزها طرح ویژه فروش اقساطی ماشین‌های ساخته و وارد شده توسط ایران خودرو را در دستور کار دارد، با شرایط زیر اقدام به عرضه کلیه محصولات این کمپانی می‌کند:

  • تنظیم قرارداد شفاف فی مابین مشتری و فروشنده
  • عمل به تمامی تعهدات درج شده در قرارداد که بر ذمه فروشنده است
  • در نظر گرفتن قیمت واقعی برای تمام محصولات ایران خودرو
  • فروش قسطی محصولات ایران خودرو با حاشیه سود منطقی
  • از مهم‌ترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری را باید نام برد
  • ثبت سند خودرو به نام خریدار پس از انجام روال معمول
  • ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید توسط کارشناسان خبره سایا خودرو
  • در نظر گرفتن مبلغ اقساط بر اساس شغل و گردش مالی مشتری
  • تعیین مدت زمان بازپرداخت اقساط به صورت بلند مدت
  • تنوع بی‌نظیری از کلیه محصولات داخلی و پرطرفدارترین خودروهای خارجی
  • امکان خرید قسطی ماشین با کمترین میزان سرمایه

کلام آخر

پیشنهاد می‌کنیم همچنان به دنبال بهترین و مناسب‌ترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری باشید تا بتوانید خرید دلچسبی را تجربه کنید، اما از آنجایی که ما پیش از شما پس از تحقیق میدانی فراوان به نام سایا خودرو رسیدیم، این مرکز را به عنوان نمونه معتبر و مطمئنی در ارائه انواع خدمات فروش قسطی خودرو به شما معرفی ‌می‌کنیم.

شما برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش خودرو قسطی، قیمت روز خودروهای محصول ایران خودرو و نیز دریافت مشاوره رایگان از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری می‌توانید همه روزه در ساعت کاری با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟