تعرفه باربری و هزینه اسباب کشی در تهران چقدر است ؟

تعرفه باربری و هزینه اسباب کشی در تهران  چقدر است ؟ 

همانطور که میدانید هزینه اسباب کشی و نرخ قیمت باربری در تهران نسبت به سایر شهرستان ها متفاوت است.درست همانطور که هزینه کلیه خدمات شهرهای دیگر با تهران متفاوت است.قیمت باربری هم ازین قاعده مستثنی نیست . یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای تعیین کننده نرخ قیمت باربری و کرایه وانت در تهران ، مسیر حمل اثاث است.

هزینه اثاث کشی در تهران از مهمترین مسئله هایی است که برای مشتریان و ساکنین شهر تهران به خصوص مستاجران به وجود می آید.

متاسفانه میزان و معیار مشخصی از سمت شرکت های خدمات اثاث کشی برای تعیین نرخ اثاث کشی در تهران ارائه نشده است که این امر همیشه باعث آزرده خاطر شدن مردم شده است.این در صورتی است که اکثر مردم ترجیح میدهند تا از همان ابتدای کار قیمت نهایی خدماتی که به آنها ارائه میشود را بدانند.در هر صورت حمل اثاث یک کاری است که نیازمند بودجه بندی میباشد و مردم باید بدانند که چه میزان باید هزینه کنند.

عدم مشخص بودن حجم بار 

یکی از عمده دلایل مشخص نبودن قیمت اثاث کشی در تهران مشخص نبودن میزان و حجم باری است که قرار است جا به جا شود.قاعدتا میزان اثاث هر خانه با خانه دیگر متفاوت است و به تبع آن روش بسته بندی این اثاث منزل برای هر خانه با خانه دیگر متفاوت است.به عنوان مثال شاید در خانه ای میزان زیادی اشیاء عتیقه و قیمتی وجود داشته باشد که به بسته بندی محکم تری نیازمند هستند.یا در خانه ای وسائلی مثل تردمیل ، میز بیلیارد، گاوصندوق و یخچال ساید بای ساید وجود داشته باشد.

فاصله محل پارک ماشین باربری تا منزل

اگر فاصله جای پارک ماشین اثاث کشی زیاد باشد در نتیجه افرادی که اثاثیه شما را جابجا میکنند باید مسافت بیشتری را طی کنند که این مسئله باعث میشود تا کار آنها سخت تر شود.

این یکی از عوامل پنهان در بالا رفتن هزینه اثاث کشی میباشد.به این مورد اصطلاحا  ( هزینه پیاده روی) گقته می شود که عموما فاصله رایگان ده تا پانزده متر می باشد.

برخی از شرکت های خدمات باربری این نکته را به مشتریان خود اعلام نمیکنند و در نتیجه هزینه توافقی با هزینه در خواستی در آخر کار اختلاف پیدا میکند و باعث نارضایتی مشتری میشود. بهتر است قبل از جا به جایی محل مناسبی را برای پارک ماشین باربری در نظر بگیرید.

تعرفه باربری و هزینه اسباب کشی در تهران چقدر است ؟

دستمزد کارگر بسته بندی اثاثیه منزل

قبل از نرخ گرفتن از باربری ، برای اینکه از دستمزد کارگر بسته بندی اثاثیه منزل آگاه بشوید ، ابتدا باید به چند سوال برای خود پاسخی درست و منطقی بدهید و مسئله را تا حد زیادی شفاف کرده باشید. سوال هایی که درباره هزینه و دستمزد کارگر بسته بندی ، باید به خود پاسخ بدهید را در زیر آورده ایم :

  • تصور می کنید قیمت منصفانه بسته بندی اثاثیه منزل چقدر باشد؟
  • چه مبلغی برای جا به جایی و هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در نظر گرفته اید؟
  • آیا نرخ خدمات اسباب کشی برای همه مناطق تهران ثابت است؟
  • هزینه بسته بندی اثاثیه منزل سنگین با سایر وسایل متفاوت است؟
  • هزینه بسته بندی لوازم اداری و بسته بندی لوازم شرکت چطور ؟
  • نرخ بسته بندی لوازم با حمل اثاثیه فرق دارد ؟
  • استفاده از خدمات بسته بندی کاری عاقلانه است ؟
  • چرا باید برای بسته بندی لوازم منزل خود هزینه پرداخت کنم ؟

هزینه و قیمت باربری :

همانطور که هر نوع خدماتی در دنیای امروز، هزینه ای در بر دارد، باربری و خدمات اسباب کشی نیز از این امر مستثنی نیست. قیمت و هزینه باربری نیز در کشورهای مختلف جهان و حتی گاهی در شهرهای مختلف متفاوت است.

در تهران شرکتهای معتبر باربری معمولا عضو اتحادیه باربری تهران هستند و قیمت های آنها بر پایه نرخ ها و تعرفه های پایه اعلام شده توسط اتحادیه است. که این مسئله به این معنی است که نرخ پایه تعداد خودروهای باربری (مانند کامیون، خاور، وانت بار و …)، مسافت (برای مثال هزینه حمل بار در فواصل مشخص در داخل و یا خارج از تهران)، بسته بندی و موارد دیگر مشابه است.

این نکته را نیز باید ذکر کنیم که در ازای هزینه ای که به شرکتهای معتبر خدمات اتوبار و باربری تهران می پردازید، سرویس دهی و کیفیت کار آنها می تواند ایمنی وسایل شما و سرعت بالای حمل بار را تضمین کند. بنابراین در پایان به شما توصیه می کنیم که بدون در نظر گرفتن مسئله قیمت و هزینه، به فکر سلامت خود و اعضای خانواده و همچنین وقت گرانبهای خود باشید و جهت اسباب کشی، فقط با شرکتهای معتبر باربری مثل شرکت تمام کار (https://fullwork.ir/) و اتوبار تهران تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟