آشنایی با گچبری سقف ساده و شیک

سقف می تواند نقش بسیار زیادی در افزایش و یا کاهش جذابیت فضاهای داخلی داشته باشد. یک طراحی گچبری سقف ساده و شیک برای فضای پذیرایی می تواند جذابیت این فضا را چند برابر نماید. به طور کلی پذیرایی جزو قسمت های عمومی خانه محسوب می شود و بیشتر از سایر فضاها در معرض دید مهمانان قرار می گیرد. با توجه به این موضوع انتخاب یک گچ بری ساده برای فضای پذیرایی می تواند به زیبایی بیشتر آن کمک کند. البته انتخاب یک مجری متخصص و مجرب در زمینه گچبری سقف در تعیین میزان جذابیت و زیبایی آن نقش بسیار موثری دارد. گروه گچبری هنربرتر یکی از برترین طراحان و مجریان گچبری می باشد.که میتوانید با خیالی آسوده پروژه های خود را به این گروه بسپارید.شماره تماس گچبری هنربرتر 09123216508

آشنایی با گچبری سقف ساده و شیک

گچبری ساده سقف

گچ بری ساده سقف می تواند شامل گچبری دور لوسترها یا گوشه های سقف شود. با این وجود همین طراحی های ساده نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما می توانید حاشیه های مورد نظر خود را انتخاب کنید. گچبری سقف ساده معمولا در تمامی دوره ها جذابیت خود را حفظ می نماید و هرگز از دور مد خارج نمی شود. به همین دلیل است که به راحتی می توان با انواع طراحی های داخلی و در پذیرایی های کوچک نیز آن ها را مورد استفاده قرار داد. ظرافت و دقت بالا در گچبری سقف ساده و شیک موجب شده تا زیبایی گچبری ها هرگز تکراری نشود.

گچبری شیک سقف

اگر به دنبال گچبری شیک سقف هستید بهتر است تنها از رنگ سفید برای طراحی گچ بری ها استفاده نمایید. این کار موجب می شود تا پس از مدتی فضای پذیرایی برای شما کسل کننده و تکراری نشود. از طرفی زیبایی و ظرافت کار به دلیل تک رنگ بودن گچبری کاملا ملموس خواهد بود. البته توجه داشته باشید که این نوع از گچبری سقف باید حتما توسط مجموعه اجرایی متخصص و مجرب انجام شود. میزان تخصص مجری گچبری تاثیر مستقیم بر کیفیت گچبری و میزان جذابیت آن دارد. علاوه برآن میتوانید برای اینکه سقفی شیک داشته باشید از نقاشی های سقفی هم استفاده نمایید.در ادامه یک نمونه فوق العاده زیبا را برای شما قرار میدهیم.

آشنایی با گچبری سقف ساده و شیک

مدل گچبری سقف پذیرایی ساده

مدل های متنوعی برای گچبری سقف پذیرایی ساده وجود دارند که شما می توانید با توجه به طراحی داخلی پذیرایی مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. اجرای طرح های ساده گچبری به صورت دستی می تواند زیبایی منحصر به فرد و جذابی روی سقف ایجاد نماید. از طرفی هر فردی قادر به اجرای دقیق گچبری به صورت دستی نیست. به همین دلیل است که انتخاب مجموعه حرفه ای و متخصص برای اجرای گچبری بسیار حائز اهمیت می باشد.شماره تماس گچبری هنربرتر 09123216508

گچبری سقف پذیرایی ساده و شیک

ساده ترین گچبری سقف طراحی دور لوسترها می باشد. معمولا از این طراحی می توان در پذیرایی هایی با متراژ متنوع استفاده نمود. مدل و طراحی انتخاب شده برای این نوع از گچبری سقف به ارتفاع فضا، مساحت اطراف لوستر و همچنین گستردگی فضای سقف بستگی دارد. بنابراین برای انتخاب مدل مناسب می توانید از مجریان و متخصصین گچبری نیز مشورت بگیرید. با توجه به تجربه و تخصص بالای این افراد قطعا می توانند به شما کمک کنند. جهت مشاوره بازدید و طراحی رایگان با شماره 09123216508 تماس بگیرید.

آشنایی با گچبری سقف ساده و شیک

گچبری ساده سقف پذیرایی

گچبری ساده سقف پذیرایی یکی از بهترین و جذاب ترین روش های تزیین سقف شناخته می شود. این هنر از زمان های بسیار دور مورد توجه معماران و کارفرمایان قرار گرفته است. زیبایی و عدم تکراری شدن این تکنیک موجب شده تا امروزه نیز در اکثر خانه ها رد پای گچبری را مشاهده کنید. بسیاری از افراد بر این باورند که تزئین سقف تاثیری در زیبایی و جذابیت طراحی و دکوراسیون داخلی ندارد. در صورتی که مقایسه یک خانه با گچبری سقف و یک خانه بدون گچبری نشان داده است که این تکنیک در زیبایی بیشتر فضا موثر می باشد. بنابراین اگر می خواهید جذابیت فضای پذیرایی خانه خود را افزایش دهید از گچبری سقف ساده و شیک غافل نشوید.

شماره تماس گچبری هنربرتر 09123216508

سقف پذیرایی مدل گچبری سقف شیک

گچبری سقف پذیرایی را می توان با استفاده از طرح ها و مدل های مختلفی انجام داد. امروزه مدل های گچبری از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایید. با این وجود استفاده از گچبری سقف ساده و شیک بهترین انتخاب برای طراحی فضای پذیرایی است. این طراحی ها هرگز قدیمی و تکراری نمی شوند و در هر زمان می توانند جذابیت خود را حفظ کنند.

آشنایی با گچبری سقف ساده و شیک

طرح گچبری سقف ساده

سقف فضای بسیار زیادی از دید مهمانان و حاضرین در فضای پذیرایی را پوشش می دهد. به همین دلیل است که استفاده از طراحی مناسب برای گچبری سقف پذیرایی بسیار مهم می باشد. به طور کلی در صورتی که هنگام اجرای کار از اصول گچبری پیروی نشود، نتیجه آن نمی تواند رضایت بخش باشد. همچنین بهتر است از مدل ها و طرح هایی برای گچبری سقف استفاده نمایید که کاملا با فضای پذیرایی هماهنگی داشته باشد. در غیر اینصورت پس از اتمام گچ بری متوجه آشفتگی و عدم تناسب فضا خواهید شد.شماره تماس گچبری هنربرتر 09123216508

قیمت گچبری سقف ساده و شیک

قیمت گچبری سقف ساده و شیک به عوامل متعددی بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان مبلغ مشخصی را به عنوان هزینه ثابت گچبری سقف در نظر گرفت. از مهم ترین عوامل موثر بر تعیین قیمت گچبری سقف می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • متراژ سقف
  • طرح و مدل انتخاب شده برای گچبری
  • سبک گچبری
  • نوع گچبری
  • مدت زمان اجرای کار
  • رنگ آمیزی و …

کلام آخر

انتخاب مجریان متخصص و مجرب در زمینه اجرای گچبری سقف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. فراموش نکنید که گچ بری علاوه بر اینکه هنر است یک حرفه و فن نیز محسوب می شود. به همین دلیل تخصص و تجربه کافی برای اجرای گچبری های سقف و دیوار بسیار حائز اهمیت می باشد. گروه اجرایی گچبری هنر برتر یکی از مجموعه های معتبر و متخصص در زمینه گچ بری است. انجام گچبری های دستی به بهترین شکل از مهم ترین ویژگی های این مجموعه محسوب می شود. از طرفی مجریان هنر برتر بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهند. از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می توان به گچبری سقف، پتینه کاری، گچبری مدرن، آینه کاری و … اشاره داشت.

جهت تماس با این گچبری هنربرتر با شماره 09123216508 تماس بگیرید.

یا به سایت گچبری هنربرتر https://honarebartar.com مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)