نقش قرنیز در زیبایی و دکوراسیون داخلی

برخی از افراد تصور می‌کنند، خرید قرنیز برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل یا دفتر کاری هزینه‌ای اضافه است. در حالی قرنیزها به عنوان بخش مهمی از دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند، تأثیر خرید قرنیز و استفاده از آن در دکوراسیون به اندازه سایر لوازم دکوراسیون مثل کاغذ دیواری، پارکت یا کفپوش حائز اهمیت می‌باشد. بنابراین اگر قصد ایجاد یک تغییر دکوراسیون بدون نقص و عالی برای منزل یا دفتر کاری خود را دارید، از خرید قرنیز غافل نشوید. البته برای خرید این نوع از تجهیزات مخصوص دکور داخلی می‌بایست نکات مهمی را بدانید که در ادامه مطلب به تفصیل بیان خواهد شد.

نقش قرنیز در زیبایی و دکوراسیون داخلی

کاربرد قرنیز از گذشته تا امروز

اگر به شیوه‌ طراحی دکوراسیون دیوارها در خانه‌های قدیمی هم نگاهی گذرا بیاندازید، متوجه خواهید شد که سازندگان تمامی دیوارها را با قرنیزهایی از جنس گرانیت یا سرامیک دور تا دور دیوار خانه را پوشانده‌اند. این کار عموماً برای جلوگیری از خراب شدن دیوار در صورت برخورد با جارو برقی یا دیگر اجسام انجام شده و البته موجب زیبایی ظاهری دکراسیون نیز خواهد شد، تا جایی که حتی خانه‌هایی که کف آن‌ها تنها با سیمان پوشانده می‌شد از قرنیز استفاده می‌کردند.

به همین جهت خرید قرنیز در تمامی ادوار از ضروریات دکوراسیون به شمار می‌رفت و امروزه با تنوع بیشتر و از جنس چوب‌های نازک نیز تولید می‌شود. خرید یکی از انواع قرنیز چوبی به جای مدل‌های قدیمی قرنیز مزایای بسیار زیادی دارد که می‌بایست پیش از خرید از آن اطلاع داشته باشید.

مزایای خرید قرنیز از جنس چوب کدام است؟

قرنیزهایی که از لایه‌های طرح چوب نازک، اما مقاوم تولید و عرضه می‌شوند، در حال حاضر از پر فروش‌ترین انواع قرنیز محسوب می‌شوند. به عبارت ساده‌تر قرنیزهای از جنس چوب نسبت به قرنیزهای از جنس کاشی طرفداران بیشتری دارند، این میزان از پر فروش بودن تنها به علت مزیت‌های فوق العاده خرید قرنیز از لایه‌های طرح چوب می‌باشد. برخی از برجسته‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نسل جدید قرنیزها ظاهری جذاب‌تر به دیوارها یا کف منازل می‌بخشد و برای منازل با کف کاشی یا کفپوش و پارکت قابل استفاده می‌باشد.
  2. قرنیزهای چوبی به نسبت مدل‌های قدیمی وزن کمتر داشته و به راحتی قابل حمل و نصب می‌باشند.
  3. زمانی که برای خرید قرنیز از لایه‌های نازک طرح چوب اقدام کنید، متوجه خواهید شدکه قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.
  4. تنوع رنگی و طرح قرنیزها در عصر حاضر بسیار بالا بوده و افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند برای خرید اقدام کنند.

بنابراین هیچ دلیلی برای نخریدن قرنیز و عدم استفاده از آن در دکوراسیون منزل وجود ندارد، پس می‌بایست یک مجموعه خوب را برای خرید انتخاب کنید تا متنوع‌ترین طرح‌ها را برای خرید ارائه کند.

نقش قرنیز در زیبایی و دکوراسیون داخلی

نقش قرنیز در انتخاب پارکت چیست؟

به طور کلی تمامی مهندسین دکوراسیون داخلی برای افرادی که تصمیم به نصب کاغذ دیواری یا پارکت برای منازل خود می‌گیرند، توصیه می‌کنند که حتماً قرنیز خریداری کنند. نصب قرنیز ظاهری شکیل و جذاب به دیوار و کف زمین به صورت همزمان خواهد داد و با توجه به اینکه برای منازل با کف سرامیک با پارکت مناسب است بسیار طرفدار دارد. البته ناگفته نماند که نقش قرنیز در انتخاب پارکت بسیار بسیار مهم است، زمانی که برای انتخاب پارکت یا کفپوش مناسب دیزاین منزل خود بروید می‌بایست یک قرنیز متناسب نیز انتخاب کنید. هماهنگی و ایجاد هارمونی رنگی بین قرنیز و پارکت موجب بهتر دیده شدن کف و دیوار خواهد شد. به همین دلیل می‌بایست در هنگام خرید پارکت برای خرید قرنیز نیز مصمم باشید تا نتیجه نهایی مطلوب واقع شود.

قیمت خرید قرنیز چگونه تعیین می‌شود؟

همانطور که گفته شد، جدیدترین مدل‌های قرنیز موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه‌تر از نمونه‌های قدیمی هستند. به همین جهت هیچ نگرانی با بت هزینه خرید قرنیز وجود ندارد، اما لازم است بدانید که هزینه نهایی بسته به متراژ کار تعیین خواهد شد. انواع قرنیز به صورت شاخه‌ای و متری به فروش می‌رسد و پس از اندازه گیری دقیق محل مورد نظر می‌توان قیمت دقیق را مشخص کرد. لازم است بدانید قرنیزها طول عمر بالایی دارند و هیچگاه زیبایی ظاهری خود را از دست نمی‌دهند، به همین جهت پرداخت هر مبلغی بابت خرید آن ارزشمند خواهد بود.

خرید اینترنتی قرنیز، مطمئن و سریع

امروزه که بستر اینترنت خرید بسیاری از اقلام کوچک و بزرگ خانوارها را آسان کرده است، اگر برای خرید قرنیز وقت کمی دارید هم می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. خرید اینترنتی که هزینه‌ی ناشی از رفت و آمد به فروشگاه‌های مختلف شهر را کم می‌کند، به شما امکان انتخاب طرح و مدل مورد علاقه‌تان را خواهد داد. با این روش به راحتی حتی از درون اتاق شخصی خود هم می‌توانید انتخاب و برای خرید قرنیز اقدام کنید و درب منزل تحویل بگیرید. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت خرید اینترنتی قرنیز به نفع شما است، اما به کدام فروشگاه اینترنتی می‌توان اطمینان کرد؟

از دکور چوب آنلاین خرید کنید!

دکورچوب یکی از برترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید برای خرید قرنیز به آن رجوع کنید. این مجموعه فروشگاهی که انواع کاغذ دیواری، پارکت و کفپوش، دیوارپوش، پوستر و دیگر ابزار لازم برای طراحی دکوراسیون داخلی را به فروش می‌رساند، بهترین و متنوع‌ترین مدل‌های قرنیز را نیز برای خرید ارائه کرده است. برای خرید از دکورچوب تنها با ورود به وبسایت و کلیک بر روی آیکون قرنیز می‌توانید به نتیجه‌ی دلخواه خود دست پیدا کنید. خرید قرنیز از این مجموعه بسیار مقرون به صرفه بوده و در مسیر امن اینترنتی صورت می‌پذیرد.

نقش قرنیز در زیبایی و دکوراسیون داخلی

اگرچه مجموعه دکورچوب در تهران دارای یک فروشگاه رسمی می‌باشد، اما با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی به مشتریان خود در سراسر ایران کمک شایان توجهی نیز کرده است. وبسایت رسمی دکور چوب دارای نشان اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و کاملاً مطمئن می‌باشد. از طرفی رضایت مشتریانی که از این مجموعه خرید کرده‌اند دلیل بسیار خوبی برای انتخاب دکور چوبی برای خرید تجهیزات است. همچمنین اگر برای خرید آنلاین نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید، به راحتی می‌توانید به صورت تماس تلفنی مشاوره خرید دریافت کنید تا بهترین انتخاب و خرید را تجربه کنید. پس برای خرید مطمئن و سریع روی لینک آبی http://decorchoob.com کلیک کنید تا با دنیایی از تجهیزات مورد نیاز برای خلق دکوراسیونی جذاب متصل شوید….

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟