نکات مهم در انتخاب شال و روسری مناسب چیست؟

شال و روسری یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل همه خانم‌های ایرانی است و در نتیجه هر خانم خوش‌پوشی باید بداند که در هر فصل از سال و متناسب با لباسی که بر تن مي‌کند ( پالتو، مانتو، شومیز، یا غیره) از چه روسری و شالی باید استفاده کند تا ظاهری بی‌نقص داشته باشد.

قبل از خرید شال و روسری این سوال‌ها به ذهن شما خواهد رسید:

  • چه رنگی مناسب پوست من است؟
  • آیا با رنگ مانتو و پالتوی من هماهنگی دارد؟
  • آیا مد روز هست؟

اگر هر کدام از این سوالات  به ذهن شما رسید، خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد. توجه به این نکات باعث می‌شود بهترین انتخاب را داشته بشید و از اتلاف پول و زمان خود جلوگیری کنید.

رنگ پوست خودتان را بشناسید

اولین و مهم‌ترین ویژگی در انتخاب درست شال یا روسری، تشخیص درست رنگ پوست و توجه به این نکته که چه رنگی با پوست شما هم‌خوانی دارد، است. یک قاعده کلی برای انتخاب رنگ شال و روسری مناسب با رنگ پوست وجود دارد. پیش از هر چیز باید بدانید، رنگ پوست شما در کدام طیف رنگی قرار می‌گیرد.

بهترین رنگ شال و روسری برای پوست‌های روشن (سفید)، رنگ‌های پر رنگ مثل آبی، سبز و قرمز می‌باشد و رنگ‌های روشن انتخاب مناسبی برای افراد با پوست سفید نیستند.

نکات مهم در انتخاب شال و روسری مناسب چیست؟

برای پوست‌های گندمی و متوسط، انتخاب راحت‌تر است. رنگ‌های روشن می‌تواند پوست گندمی را روشن تر، نشان دهد و رنگ‌های تیره‌تر پوست گندمی را تیره‌تر نشان می‌دهد.

افرادی که پوست تیره دارند بهتر است از رنگ‌های براق استفاده کنند و از رنگ‌های مات و کدر کمتر استفاده کنند. رنگ‌های زرد، ارغوانی و کاربنی، انتخاب خوبی برای پوست‌های تیره است.

شال و روسری را با لباس ست کنید

توجه به سبک استایل در انتخاب شال و روسری، اهمیت زیادی دارد. برای مثال در استایل مینیمال، باید از شال و روسری ساده یا طرح‌های خلوت استفاده کنید. اگر در کمد خود مانتو سفید یا مشکی دارید، کار آسانی در پیش دارید چون همه رنگ‌های شال و روسری به راحتی با این دو رنگ ست می‌شوند. بهتر است با مانتوی ساده سفید یا مشکی، از شال و روسری طرح‌دار استفاده کنید.

نکات مهم در انتخاب شال و روسری مناسب چیست؟

اگر مانتو یا بارانی مشکی براق انتخاب شماست، شال و روسری چهارخونه یا چند رنگ با آن هم‌خوانی دارد. می‌توانید از اکسسوری‌های دیگری مثل ماسک، کیف یا کفش هم‌رنگ با شال و روسری استفاده کنید.

رنگ های زیادی وجود دارد که با ترکیب آن ها می توانیم ست‌های زیبایی را به وجود آوریم علاوه بر سلیقه شخصی، چرخه رنگ با روش‌های متفاوت به ما کمک می‌کند تا رنگ ها را با اصول رنگ شناسی در کنار هم استفاده کنیم. به عنوان مثال، در علم رنگ شناسی، مکمل رنگ سبز، نارنجی و قرمز است، که می‌توانید در ست کردن شال و روسری با مانتو از این رنگ‌ها استفاده کنید.

نکات مهم در انتخاب شال و روسری مناسب چیست؟

رنگ های خنثی رنگ هایی هستند که هیچ تمایلی به رنگ های اصلی و ثانویه ندارند. مثل رنگ های طبیعی و زمینی، خاکستری، کرمی، سفید و مشکی که رنگ های خاموش و ساده ای هستند و در استایل های کژوال بسیار دیده می شوند.

نکات مهم در انتخاب شال و روسری مناسب چیست؟

شال و روسری یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی است که در استایلتان به چشم می‌خورد. درنتیجه در انتخاب شال و روسری مناسب حتما دقت کنید. یکی از سایت‌های محبوب در زمینه‌ی فروش انواع شال و روسری و ماسک سایت سیلوا است. سیلوا طراح و تولید کننده‌ی انواع شال و روسری و ماسک پارچه‌ای با طرح‌های خاص و اختصاصی‌ است. شما می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و طرح دلخواه خود را سفارش دهید تا شال و روسری خاص خودتان را داشته باشید. خیالتان هم راحت باشد که با خرید از سیلوا بالاترین کیفیت پارچه و چاپ را دریافت می‌کنید.

نکات مهم در انتخاب شال و روسری مناسب چیست؟

برای دیدن محصولات سیلوا می‌توانید به سایت سیلوا به آدرس www.silva-shop.ir  مراجعه کنید یا در صفحه‌ی اینستاگرام @silva_scarf  و @silva_mask_  انواع مختلف طرح‌های خاص، کلاسیک و نوستالژی این فروشگاه را ببینید و به راحتی خرید کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟