از بازار پنجره‌های UPVC تا کیفیت و گستردگی بالای تولیدات پروفیل آبایان

استفاده از پنجره‌های UPVC در ایران به قدری گسترده شده که تقریبا تمامی ساختمان‌های نوساز در کشور به این پنجره‌ها مجهز هستند و رقابت برندهای گوناگون ایرانی و خارجی بر سر تصاحب بیشترین سهم بازار، بسیار داغ است. آبایان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پروفیل UPVC، به خاطر گستردگی و تنوع محصولات و از طرفی، گارانتی و بیمه‌نامه معتبر، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در حال حاضر جزو برندهای درجه‌ یک کشور شناخته می‌شود.در اینجا ما به سراغ یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات آبایان در شهر اراک، آقای احمدلو رفته‌ایم تا صحبتی در مورد محصولات آبایان، رویکرد مشتریان و همچنین تاثیر این برند و محصولات جدیدش در بازار داشته باشیم.

از بازار پنجره‌های UPVC تا کیفیت و گستردگی بالای تولیدات پروفیل آبایان

– استفاده از پنجره‌های UPVC در ایران تا چه حد گسترش پیدا کرده و آیا به حد استاندارد رسیده است؟
در حال حاضر پنجره‌های UPVC در کل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند. تقریبا ۸۰ درصد کاری که ما به عنوان نمایندگی فروش انجام می‌دهیم، تعویض پنجره‌های قدیمی آلومینیومی و آهنی و ارتقا آن‌ها به پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی است. در ساختمان‌های جدید به طور کل از پنجره‌های یوپی‌وی‌سی و بیشتر سری‌های کشویی یا لولایی استفاده می‌شود.– پنجره‌های UPVC چطور باعث کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها می‌شوند؟

استفاده از پنجره‌های یوپی‌وی‌سی سبب می‌شود تا مصرف گاز به طور چشم‌گیری کاهش پیدا کند. همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک و صد البته، آلودگی صوتی از مزیت‌های به خصوص استفاده از پنجره‌های یوپی‌وی‌سی محسوب می‌شود.– جایگاه برند آبایان در بین تولیدکنندگان پروفیل UPVC در بازار ایران چگونه است؟
برند آبایان به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران صنعت پروفیل UPVC در ایران شناخته می‌شود و برای مثال در استان مرکزی و به خصوص شهر اراک، فروش پروفیل‌های آبایان به طور قابل توجهی بالا است.– بالاترین کیفیت پروفیل چه مشخصه‌هایی دارد و برند آبایان چطور توانسته تا به بهترین کیفیت ممکن دست پیدا کند؟

یکی از مشخصه‌های بارز کیفیت پروفیل، وزن آن است و برند آبایان از مقاومت و استقامت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. همچنین آب‌بندی پروفیل‌های آبایان در سطح بالایی قرار دارد. علاوه بر این، چفت و بست پروفیل‌های آبایان یکی از مزیت‌های کلیدی این برند به حساب می‌آید.

از بازار پنجره‌های UPVC تا کیفیت و گستردگی بالای تولیدات پروفیل آبایان

– برند آبایان به تازگی اقدام به تولید و عرضه قالب‌های جدید کشویی در بازار کرده است. ورود این قالب‌ها چه تاثیری در بازار خواهد گذاشت؟

یکی از کلیدی‌ترین تاثیرات تولید و عرضه قالب‌های جدید کشویی برند آبایان، تاثیر آن روی فروش برندهای خارجی است. به این شکل که چه فروشندگان و چه مشتریان، نیازی به خرید پروفیل‌های خارجی ندارند و برند آبایان با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌ و درجه یکی که دارند، توانسته‌اند تا نیاز بازار را تامین کنند. به طور کل، آبایان از نظر تنوع محصولات ریلی، روکش‌دار و انواع قالب، نیاز مشتریان را برآورده کرده است.– تولید و عرضه پروفیل‌های اقتصادی تحت برند آبایان اکو، تا چه حد مورد استقبال قرار گرفته و این برند با توجه به مقرون‌به‌‌صرفه بودن چه کیفیتی را ارائه می‌دهد؟

بسیاری از ساختمان‌سازان از پروفیل‌های اقتصادی به دلیل قیمت پایین‌تر و البته، کیفیت بسیار بالا در کارهای خود استفاده می‌کنند. این پروفیل‌ها از نظر وزن سبک‌تر از سایر محصولات هستند. یکی از کلیدی‌ترین مزیت‌های پروفیل اکو آبایان با وجود عرض و وزن کمتر، استاندارد چهار قفله است که باعث استقبال بیشتر سازندگان می‌شود. برای مثال، ما در همکاری‌های خود با ارگان‌های دولتی سعی می‌کنیم تا پروفیل‌های چهارقفله را پیشنهاد بدهیم و به خاطر وزن و قیمت کمتر، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.

از بازار پنجره‌های UPVC تا کیفیت و گستردگی بالای تولیدات پروفیل آبایان
– برای ساختمان‌هایی که در محدوده بزرگراه‌ها و مناطق به شدت شلوغ قرار دارند، کدام یک از برندهای آبایان می‌تواند موثر باشد و چرا؟

هر سه برند پروفیل آبایان برای ساختمان‌هایی در محدوده بزرگراه‌ها و مناطق شلوغ کاملا پاسخگو هستند. در واقع از سری ۶۰ پروفیل‌ها استفاده می‌شود و تنها از لحاظ وزن با یکدیگر تفاوت دارند. یراقی که در پروفیل آبایان پلاس مورد استفاده قرار گرفته، در پنجره اکو هم وجود دارد. همینطور شیشه دوجداره‌ای که در آبایان پلاس استفاده شده، در اکو هم به همان شکل است. تنها تفاوت فقط در وزن پروفیل است که تاثیر چندانی در میزان جلوگیری از آلودگی صوتی بزرگراه‌ها ندارد. – گارانتی و بیمه‌نامه آبایان تا چه حد می‌تواند به مشتریان بابت خدمات پس از فروش اطمینان خاطر ببخشد؟

آبایان در برند پلاس ۱۰ سال و در برند‌های گرین و اکو ۵ سال گارانتی ارائه می‌دهد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟