معرفی بهترین مدل های درب ضد سرقت برای آپارتمان های لوکس

اول از هر چیزی باید به چند سوال جواب داد. آن هم این است که اصلا درب ضد سرقت چیست؟ چه تفاوتی با درب های معمولی دارد؟ درب های ضد سرقت چند نوع هستند؟ قصد ما از ارائه این مقاله این است که بهترین درب های ضد سرقت را معرفی کنیم پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است؟

معرفی بهترین مدل های درب ضد سرقت برای آپارتمان های لوکس

در ابتدا باید گفت درب ضد سرقت دربی است که بیشترین امنیت را برای ما ایجاد کند و در کنار امنیت ظاهری زیبا داشته باشد. افرادی که قصد تهیه درب ضد سرقت برای آپارتمان خود دارند. حتما باید به این نکته توجه داشته باشند که مدل های مختلفی از این درب ها در بازار وجود دارند. هر یک از این مدل ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در ادامه به بررسی مدل ها و ویژگی های درب های ضد سرقت می پردازیم.

ویژگی های یک درب ضد سرقت عالی

1- تولیدکنندگان در کارگاه های تولید درب ضد سرقت، برای تهیه یک درب قابل اطمینان و عالی باید چند مورد را رعایت کنند. اول اینکه بهتر است ضخامت ورق چارچوب 25 میلیمتر و ضخامت ورقه لنگه درب 0/7 میلیمتر باشد. این اندازه ها باید حتما با کولیس اندازه گیری شود. زیرا در برخی مواقع این اندازه ها را به درستی برای مشتری اندازه نمی گیرند.

2- بهترین معیار سنجش سیستم قفل درب های ضد سرقت، ورقه توپی یا سیلندر است. با این کار سیستم مورد نظر به راحتی از روی کار برداشته می شود. اگر سیلندر سبک باشد می توان گفت که این درب بی کیفیت است.

3- یکی دیگر از ویژگی های درب ضد سرقت ایده‌آل این است که ترک نوع قفل از کاله اورجینال باشد… اگر ترک قفل درب یک مدل دیگر به غیر از کاله اورجینال باشد دیگر قابل اطمینان نیست.

4- در مورد ظاهر و زیبایی این درب ها دو نوع رنگ وجود دارد. یک نوع آن کورال و نوع دیگر چرمی است. رنگ چرمی در برابر نور آفتاب و خط و خش بسیار مقاوم است و قیمت آن نسبت به رنگ کورال که بسیار زیباتر است کمتر تمام می شود.

5- جنس رویه این درب ها دو نوع هستند. جنس یکی CNC و جنس دیگری PVC است. قیمت جنس PVC کمتر از جنس CNC تمام می شود.

6- یک نکته دیگر در مورد این درب ها نوع لنگه آنها است. لنگه این نوع درها در دو نوع معمولی و آلومینیومی تولید می شوند. نوع آلومینیومی آن گران تر از نوع معمولی است.

7- فروشندگان از خدا بی خبر در بازار بسیار زیاد اند. در بعضی مواقع این فروشنده ها، درب های مونتاژ را به عنوان درب های ترکی به خریدار معرفی می کنند و از این طریق پول بیشتری به جیب می زنند.

فلز یا چوب کدام یک بهترین جنس درب ضد سرقت هستند؟

معرفی بهترین مدل های درب ضد سرقت برای آپارتمان های لوکس

امروزه درب های ضد سرقت طرفداران زیادی پیدا کرده است. زیرا علاوه بر امنیت و آسایش، جذابیت خاصی به خانه ها می دهند. این درب ها در جنس های مختلف ساخته می شوند. به طور مثال جنس چوب یا فلز هر کدام به نوبه خود کاربرد خاص خود را دارند. مثلا درب ضد سرقت چوبی ظاهری زیبا و آراسته دارد. اما درب های فلزی در مقابل آتش و رطوبت دوام بالایی دارند. یک نکته حائز اهمیت این است که باید طبق آب و هوایی هر اقلیمی این درب ها را انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین‌ درب ضد سرقت، می توانید به سایت https://atakdoor.com/  مراجعه و با مشاوران فروش ارتباط برقرار کنید. با این کار، مشاوران بهترین گزینه را برای انتخاب درب مورد نظر شما ارائه می دهند.

قیمت درب های ضد سرقت چگونه است؟

درب های ضد سرقت مسلما از درب های معمولی به دلیل طراحی خاص و متریالی که در ساخت آن ها به کار می روند گران تر هستند. اما باید یک نکته را هم در نظر داشت که قیمت بالا همیشه نشان از کیفیت بالای کار نیست. برای اینکه خرید و انتخابی مطمئن داشته باشید حتما باید با چند مشاور متخصص مشورت کنید.

مشخصات بهترین درب ضد سرقت کدامند؟

در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات بهترین درب های ضد سرقت می پردازیم.

● وزن درب های ضد سرقت استاندارد باید 95 تا 110 کیلو گرم باشند. همچنین اندازه درب ها به صورت استاندارد 110 در 210 می باشند.

● تمام درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی و حرارتی می باشند.

● این درب ها مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می شوند.

● از داخل دارای قفل شب بند و دستگیره با طرح کوئین یا رویال می باشند.

● دارای چشمی و زنگ خبر می باشند.

● از نوار درزگیر و کیپ بند برای جلوگیری از ورود گردوغبار استفاده می کنند.

● دارای گارانتی دو ساله، خدمات پس از فروش و شناسه تولید هستند.

● آستانه ورودی درب ها از استیل ضد زنگ می باشند.

انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور سازنده کدامند؟

انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور سازنده شامل سه مورد است. این سه مورد درب های ضد سرقت ترکی، ایرانی و چینی هستند. درب های ضد سرقت ترکی: کشور ترکیه به دلیل سابقه کیفیت محصولات خود، این بار درب ضد سرقت ترک مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. زیرا از لحاظ کیفیت نسبت به درب های چینی و ایرانی قابل قبول تر است.

درب های ضد سرقت چینی: این درب ها به طور کامل از چین وارد می شوند. استراکچر داخلی درب های چینی سرتاسری نیست بلکه از یک شبکه مقوایی تشکیل شده است. نکته مهم این است که این درب های چینی از درب های ترکی سبک وزن تر هستند. درب های ضد سرقت ایرانی: این درب ها دارای خدمات پس از فروش خوبی هستند. طراحی و تنوع بدنه آن ها چیزی از نمونه های خارجی کم ندارند. قیمت این درب ها از نمونه چینی گران تر و از نمونه های ترکی و ایتالیایی کمتر هستند.

سخن آخر

امروزه به دلیل داشتن امنیت و زیبایی خاصی که درب های ضد سرقت دارند مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته اند. برای داشتن خریدی مطمئن حتما باید از مشاورین مجموعه مجرب آتاک درب خدمات مشاوره دریافت کنید تا از خریدن درب های بی کیفیت به جای درب های ترک و با کیفیت جلوگیری کنید. برای دریافت خدمات مشاوره می توانید با شماره تماس موجود در وب سایت به نشانی https://atakdoor.com تماس حاصل فرمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟