آباژور سنگ نمک برای دکوراسیون منزل شما

آباژور سنگ نمک یکی از انواع آباژورهای سنگی است که در دکوراسیون داخلی منازل و فضاهای تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع آباژور از سنگ نمک، یکی از سنگ‌های طبیعی با بافت منحصر به فرد و زیبایی بی‌نظیر، تهیه می‌شود. برای ساخت آباژور سنگ نمک، قطعات کوچکی از سنگ نمک به شکل هندسی مختلف شکل داده شده و در قالب‌های مختلفی با هم ترکیب می‌شوند. آباژور سنگ نمک یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نوع آباژورها در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، به دلیل اینکه این نوع سنگ نمک، با نورپردازی مناسب، می‌تواند نوری آرامش‌بخش و دلنشین در فضاها فراهم کند، برای محیط‌های مرتبط با طبیعت و آرامش نظیر سالن‌های یوگا و اتاق‌های خواب نیز بسیار مناسب است.

آباژور سنگ نمک برای دکوراسیون منزل شما

چرا آباژور، با سنگ نمک داشته باشیم ؟

آباژور های سنگ نمکی برای جا دادن یک لامپ درون آن، توخالی شده‌اند. وقتی آنها را روشن می کنید، درخششی گرم و صورتی متمایل به قرمز ایجاد می شود. این لامپ ها می توانند خلق و خوی را تقویت کنند، خواب را بهبود بخشند، آلرژی ها را کاهش دهند، به افراد مبتلا به آسم کمک کنند تا بهتر نفس بکشند و هوا را تمیز کنند. آباژور سنگ نمک را در هر ساعتی از روز و شب میتوانید استفاده کنید چون فقط یک آباژور معمولی نیست. خواص درمانی آباژور سنگ نمک، به شما انرژی و تمرکز لازم را می دهد.

آباژور سنگ نمک را از کجا خریداری کنیم؟

آباژور سنگ نمک را می‌توانید از فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی، نمایندگی‌های فروش سنگ نمک و یا فروشگاه اینترنتی سالتی سان و یا حتی از کارگاه‌های تولید آباژور سنگ نمک خریداری کنید. قبل از خرید، بهتر است کیفیت سنگ نمک استفاده شده در ساخت آباژور را بررسی کرده و مطمئن شوید که محصولی با کیفیت و مقاوم به دست می‌آورید. همچنین، اگر می‌خواهید آباژور سنگ نمکی با طرح اختصاصی خودتان را داشته باشید می‌توانید با تولیدکننده یا فروشنده مورد نظر خود تماس بگیرید و درخواست خود را برای سفارش آباژور سنگ نمک شخصی‌سازی شده ارسال کنید. در فروشگاه اینترنتی سالتی سان نیز امکان سفارش آباژور سنگ نمک با طرح خودتان وجود دارد.

آباژور سنگ نمک برای دکوراسیون منزل شما

تشخیص سنگ نمک اصل از تقلبی

در مکان‌های مختلف، سنگ نمک‌های مختلفی با رنگ‌های متفاوت به فروش می رسد. برای تشخیص سنگ نمک اصل باید به رنگ آن توجه کنید به هر میزان که شفافیت بیش‌تری داشته‌باشد قطعا خالص بودن آن بیش‌تر است. برای مثال سنگ نمک قرمز و قهوه‌ای و نارنجی که هرکدام از آن‌ها نشان‌دهنده نا خالصی‌هایی است که در آن وجود دارد. برای نمونه سنگ نمک قرمز مایل به جگری حاوی مقدار زیادی منیزیم است و سنگ نمک زرد که دارای مقداری گوگرد است. اگر سنگ نمکی سیاه بود نشان دهنده وجود کلسیم است که باعث تیرگی آن شده ‌است. و اگر به رنگ‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد باشد یعنی دارای ناخالصی‌هایی است. زمانی که برای خرید سنگ نمک تصمیم می‌گیرید باید به فروشندگان و فروشگاه‌های معتبر مثل سایت سالتی سان مراجعه نمایید. هیچ یک از سنگ نمک های دکوری سالتی سان شبیه هم نیستند! چون کاملا دست ساز ساخته شده است. همچنین سیم و چراغ های داخل این آباژور، کاملا استاندارد و از بهترین مواد استفاده شده است.

به دوستان خود،آباژور سنگ نمک هدیه بدهید!

آباژور سنگ نمک برای دکوراسیون منزل شما

هدیه دادن آباژور سنگ نمک و یا سنگ نمک های دکوری، انتخابی خلاقانه و متفاوت نسبت به اهدای یک شاخه گل، شمع یا سایر هدایای رایج است. این هدیه، به خاطر زیبایی و ارزش بالایی که سنگ نمک طبیعی دارد، می‌تواند برای مخاطب خود یک هدیه ماندگار و خاص باشد. در هدیه دادن سنگ نمک، می‌توانید از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سنگ نمک استفاده کرده و آن را با جعبه هدیه زیبا و دلخواه خود همراه کنید تا این هدیه را به بهترین شکل ممکن به دوست خود ارائه کنید پیشنهاد ما برای هدیه به دوستان یا عزیزانتان آباژور سنگ نمک طرح خورشید است. آباژور سنگ نمک گوی طرح خورشید وقتی روشن می شود با زیبایی منحصر به فری که دارد، درخشش نرم کهربایی مانند آتش کمپ، ساطع می کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟