حمل بار به شهرستان ارزان

امروزه با توجه به گسترش کسب و کارها، بسیاری از آنان به فروش محصولات خود، به صورت آنلاین روی آورده‌اند؛ به همین علت یکی از پراهمیت‌ترین دغدغه‌هایی که صاحبان مشاغل پیش رو دارند، رساندن محصولات به دست مشتری است. گاهی اوقات فاصله مشتری‌ها از فرستنده زیاد نیست و گاهی دیگر گیرنده کالا ساکن شهرستان‌هایی دیگر با فاصله دورتر است که فرآیند رساندن بار را بسیار دشوارتر می‌سازد.

راهکارهای متعددی به منظور باز کردن این گره وجود دارد، اما کدام یک از آن‌ها از سایر راهکارها برتری دارند؟ نگران نباشید، زیرا که در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد و در مورد حمل بار به شهرستان ارزان نیز صحبت خواهیم کرد.

عوامل موثر بر هزینه ارسال کالا به شهرستان

فاکتورهای زیادی به منظور تعیین هزینه ارسال بار به شهرستان‌ها وجود دارد که هر یک نقش مؤثری را ایفا می‌کند. به عنوان مثال، هزینه حمل بار تهران به مشهد، بسیار بالاتر از اصفهان خواهد بود. فاصله مشهد از تهران خیلی بیشتر از فاصله اصفهان به تهران است و این فقط یکی از متعدد متغیرهایی است که در تعیین هزینه ارسال بار دخیل می‌باشد.

نکته‌ای دیگر که باید به آن توجه داشت، شیوه ارسال بار است. هر روشی که برای ارسال بار انتخاب شود، هزینه‌ای را با خود به همراه دارد که در مقایسه با سایر روش‌ها، متفاوت خواهد بود. هر مجموعه باربری خصوصی نیز یک هزینه‌ای مخصوص به خود را دارد که پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت، به وبسایت آنها مراجعه کرده و یا با آن مجموعه تماس حاصل فرمایید. در این بین فشارکی بار یکی از بهترین مجموعه‌های باربری است که قیمت‌های ارزانی را به مشتری ارائه می‌دهد.

حمل بار به شهرستان ارزان

وزن بار

از فاکتورهای کلیدی حمل و انتقال بار، وزن آن است؛ بدیهی است که هر چه وزن کالا بیشتر باشد، هزینه ارسال نیز متناسب با آن، بالا خواهد رفت.

فاصله مبدا تا مقصد

همانطور که توضیح دادیم، فاصله مبدا تا مقصد، تاثیر بسیار زیادی در هزینه جابجایی کالا دارد. هر چه فاصله مبدا تا مقصد بیشتر باشد، هزینه نیز با احتساب قیمت سوخت و استهلاک وسیله نقلیه، بالاتر خواهد رفت.

نوع وسیله نقلیه

گاهی پیش می‌آید که کالای ارسالی از وزن بالایی برخوردار یا محصول جاگیر و فضاگیری باشد. در این صورت با خودروی وانت یا نیسان، امکان حمل و نقل این کالا وجود ندارد. تنها وسیله‌ای که برای ارسال کالا به صورت زمینی باقی می‌ماند، کامیون‌های باربری است که طبیعتا هزینه بیشتری از نیسان و خاور را بر ارسال کننده متحمل خواهد کرد.

روش‌های ارسال کالا به شهرستان

به منظور ارسال کالا به شهرستان‌ها، روش‌های متعددی وجود دارد که با هم تفاوت‌های ریز و درشتی دارند. هرکدام مزایایی خواهد داشت که آن را از سایر روش‌ها متمایز می‌کند. به عنوان مثال، برخی از مجموعه‌ها، گزینه ارسال کالا از درب منزل را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برخی مجموعه‌های دیگر تحویل درب منزل را دارا هستند. در این بین، بهترین مجموعه ارسال بار به شهرستان، در کنار همه رقبا، صداقت بار فشارکی است که مزیت‌ رقابتی زیادی دارد.

ارسال کالا با باربری

ارسال از طریق باربری، از روش‌هایی است که برای بارهایی با وزن بالا، بسیار مناسب خواهد بود. چرا که در وزن‌های بالا، بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر روش‌ها است. در شهر تهران باربری‌های متعددی وجود دارد که ارسال کننده باید بار را به باربری به صورت حضوری تحویل دهد. این باربری باید معتبر باشد و توانایی انتقال هرگونه کالایی را داشته باشد.

حمل بار به شهرستان ارزان

مشتری پس از سفارش کالا، ثبت و نهایی شدن آن، محصول را به باربری تحویل خواهد داد. پس از بسته‌بندی دقیق، به انبار فرستاده شده و در زمان تعیین شده به مقصد ارسال و به دست مشتری خواهد رسید.

ارسال کالا با پست

شرکت‌های پستی دو ویژگی منحصر به فرد دارند که شامل:

  1. دریافت هزینه در مبدا

  2. محاسبه هزینه به صورت مستقیم و براساس وزن کالا

این دو ویژگی بر اساس نوع کالا، هم می‌تواند مزیت محسوب شود و هم نقطه ضعف؛ چرا که اگر وزن بار بالا باشد، اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود.

برای ارسال کالا از طریق پست، باید به دفاتر پیشخوان این مجموعه، جهت تحویل و بسته بندی کالا مراجعه کنید. اما برخی از شرکت‌های پست خصوصی، دارای ویژگی درب به درب (Door to Door) هستند. این دسته از خدمات به این معنا است که دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان پستی نخواهد بود و مامور پست کالا را از درب منزل فرستنده دریافت کرده و به مقصد گیرنده تحویل خواهد داد.

حمل بار به شهرستان ارزان

ارسال کالا با اتوبوس

معمولا در تمامی ترمینال‌های تهران و سراسر کشور بخش‌هایی وجود دارد که مخصوص اتوبوس‌های باربری است. این غرفه‌ها اتوماسیون حمل بار نام دارند که توسط شرکت‌های جابجایی کالا، تحت نظارت شهرداری اداره می‌شوند.

یکی از مزایای این روش، امکان ارسال کالا به سراسر کشور است؛ اما گیرنده و فرستنده، باید برای ارسال و دریافت کالا به ترمینال شهر خود و قسمت اتوماسیون حمل بار مراجعه کنند.

سخن پایانی

روش‌های متعددی برای ارسال بار وجود دارد که بهترین آن با توجه به نیاز، نوع کالا، وزن و اندازه مرسوله متغیر است. باربری‌های خصوصی مثل فشارکی بار می‌تواند روش مناسب، ارزان و مقرون به صرفه‌ای برای ارسال بار تهران به شهرستان باشد.

هزینه ارسال نیز به عوامل متعددی که گفته شد، بستگی دارد و افرادی که قصد ارسال بار به سایر نقاط را دارند، باید به آن توجه کرده و بهترین انتخاب را انجام دهند.

منبع: fesharakibar.com

2.3/5 - (3 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
2.3/5 - (3 امتیاز)