کاربرد های برچسب شیشه مات کن

ممکنه ویو خانه یا محل کارتون مشرف به بیرون باشه یا شما دوست نداشته باشید هنگام تماشای بیرون شخص دیگری به حریم خصوصی‌تون نفوذ کنه، راه‌حل این موضوع استفاده از پرده‌ست ولی تا به‌حال به این موضوع فکر کردید که به‌ جای استفاده از پرده و هزینه‌های اضافی اون از برچسب شیشه مات کن برای خصوصی کردن حریم خانه یا محل کارتون استفاده کنید، راستش چون بیشتر افراد پرده رو به برچسب شیشه مات کن ترجیح می‌دهند تصمیم گیری در مورد استفاده از این برچسب سخت می‌شه اما از نظر من دلیل استفاده این افراد از پرده آشنا نبودن آن ها از مزایا و کاربردهای برچسب شیشه‌ پاک‌کن هستش. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درمورد این موضوع به دست بیارید همراه ما باشید، ما در این مقاله سعی می‌کنیم درمورد برچسب شیشه‌ مات‌ کن و مزایای آن صحبت کنیم.

کاربرد های برچسب شیشه مات کن

برچسب شیشه مات کن چیست؟

برچسب شیشه مات کن یک لایه هست که با کشیدن آن روی شیشه باعث جلوگیری دید آن شیشه بیرون می‌شود، با استفاده از این برچسب فضای خانه یا محل کار از حریم خصوصی بیشتری بهره‌مند می‌شود. این برچسب‌ها نوعی پرده هستن اما مزایای زیادی نسبت‌ به پرده‌ها دارن مثل این‌که ممکنه استفاده از پرده، دکور محیط رو بهم بریزه یا محیط خیلی بزرگه و زدن پرده خیلی هزینه زیادی داره و استفاده از پرده ممکن نیست. ما در ادامه شما را با کاربردهای برچسب شیشه مات کن آشنا می‌کنیم.

حفظ حریم شخصی

میشه گفت که حفظ حریم شخصی اصلی ‌ترین کاربرد شیشه ‌پاک‌کن محسوب می‌شه و قبل‌از این هم این موضوع اشاره کردیم که استفاده از برچسب شیشه مات کن باعث می‌شه شما از حریم خصوصی بیشتری بهره‌مند شید.

جلوگیری از تابش بیش ‌ازحد نور خورشید

پرده‌ها به‌ طور کامل از تابش نور خورشید جلوگیری می‌کنند و باعث تاریک شدن فضای شما می شوند ولی برچسب شیشه مات کن ضمن اینکه از ورود امواج مضر خورشید جلوگیری می‌کنه از فرش و مبلمان شما در مقابل پوسیدگی و رنگ پریدگی محافظت می‌کنه و برخلاف پرده مقدار مناسبی از نور خورشید را از خودش عبور داده و باعث حفظ روشنایی و دل‌باز شدن محیط می‌شه.همچنین برچسب شیشه مات کن مثل پرده‌های پارچه ‌ای جلوی گردش هوا رو نمی‌گیره.

کاربرد های برچسب شیشه مات کن

تنوع در طرح‌های مختلف

برچسب شیشه مات کن طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی داره و به‌ طورکلی این برچسب به ۴ دسته رنگی، طرح‌دار، ساده و جیوه ‌ای تقسیم می‌شه. برچسب های شیشه مات کن براساس سلیقه ‌های مختلف طراحی شده و شما می‌تونید براساس فضایی که مورد نظرتون هست، با انتخاب طرح و ابعاد مناسب فضایی متفاوت و مدرن به محیط پیرامون خودتون ببخشید.شما می‌تونید با مراجعه به سایت روبینزو انواع مختلف برچسب شیشه مات کن رو در ابعاد مختلف با بهترین کیفیت و قیمت مشاهده کنید.

قابلیت شستشو و دوام بالا

برچسب شیشه مات کن قابلیت شستشو در و بعد از شستشو هرگز رنگ ‌پریده یا خراب نمی‌شه همچنین دوام بالایی هم دارد به‌ همین دلیل به ‌راحتی می‌تونی از این برچسب توی فضاهایی که رطوبت بالایی داره مثل حمام و سونا استفاده کنید.

نصب آسان

برچسب شیشه مات کن دارای قابلیت نصب آسان هست و می‌تونید با انجام چهار مرحله ساده،به‌راحتی این برچسب را تو فضای مورد نظرتون نصب کنید.

قابلیت نصب در فضاهای کوچک

یکی دیگر از مزایای برچسب شیشه مات کن نسبت ‌به پرده قابلیت نصب در فضای کوچک هست، مثلاً اگر شما تو یک اتاق کوچک از پرده استفاده کنید باعث کوچک‌تر دیده شدن اتاق می‌شه ولی با استفاده از برچسب شیشه مات کن به‌ راحتی می‌شه این مشکل رو حل کرد.

تزیین محیط پیرامون

یکی دیگر از کاربردهای برچسب شیشه مات کن تزیین و زیباسازی محیط پیرامون شماست شما می‌تونید با استفاده از طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلف این برچسب، فضایی که در آن قرار دارید رو براساس سلیقه خودتون تزیین کنید.

قیمت مناسب

یکی دیگر از دلایلی که باعث برتری برچسب شیشه مات کن نسبت‌به پرده می‌شود قیمت مناسب آن هست مخصوصاً برای فضاهای بزرگ،مثلاً شما بجای هزینه چند برابری و نصب پرده از برچسب شیشه مات کن استفاده کنید و ضمن قیمت کم‌تر از کاربردهای بیشتر آن‌هم بهره‌مند شوید.

کاربرد های برچسب شیشه مات کن

جمع‌بندی

ما در این مقاله سعی کردیم شما را ابتدا با برچسب شیشه مات کن و بعد با کاربردهای آن آشنا کنیم. اگر قصد خرید برچسب شیشه مات کن را دارید قبل ‌از خرید حتماً از سازگاری آن با محل مورد استفاده مطمئن شوید همچنین حتماً توجه داشته باشید که اگر این برچسب از جنس خوبی تولید نشده باشد ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی شوید همچنین لازم است با انواع قاب‌ها و پنجره‌ها آشنا باشید تا مناسب‌ترین برچسب را انتخاب کنید.

در حال ‌حاضر سایت‌های محدودی برچسب شیشه مات کن را ارائه می‌دهند شما می‌تونید با مراجعه به سایت روبینزو طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف این برچسب‌های کاربردی را مشاهده کنید و برچسب مورد علاقه خودتون رو با بهترین قیمت و کیفیت سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)