نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

سال‌ها از زمانی که طراحی داخلی و نورپردازی داخلی فروشگاه به طور جداگانه انجام می شد، گذشته است. رقابت در رابطه با لوازم نورپردازی داخلی فروشگاه در حال تقویت شدن است و برندهای مختلف در هر سطح برای مشتریان آنلاین یا حضوری خود، در زمینه روشنایی و عناصر بصری صوتی رقابت می کنند.

اکنون برندهای نورپردازی تمام حواس مصرف کننده را هدف قرار می دهند. نورپردازی با 80 درصد از اطلاعات حسی که مغز از چشمان ما دریافت می کند، تأثیر مستقیمی در روحیه ما دارد. نورپردازی داخلی فروشگاه عناصر معماری و کیفیت محصولات فروشگاه را برجسته می کند و باعث ایجاد فضاها و حس‌های مجازی‌ای می شود که بر روی احساس ما، آنچه در مورد یک محصول فروشگاه فکر می کنیم و در نهایت انتخاب خرید یا عدم خرید ما، تأثیر مستقیم می گذارد.

این امر با تحولات طراحی روشنایی و نورپردازی در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای در ارتباط است. در گذشته گزینه‌های بسیار اندکی برای نورپردازی داخلی فروشگاه وجود داشت که نور را در سقف، دیوار و یا گاهی اوقات به صورت آزاد قرار می داد. نورپردازی در بخش‌های مختلف بسیار نامحدود بود و اندازه و کیفیت فناوری موجود نورپردازی، گزینه‌های موجود را نیز محدود می کند.

اکنون فن آوری‌های جدیدی مانند لامپ‌های LED، به شما اجازه می دهند تا نور به طور کامل در هر فضای داخلی یا معماری مانند یک فروشگاه، گنجانیده شود. این امکانات، فرصت‌هایی را به صورت تصاعدی ایجاد کرده، اما در عین حال، چالش‌های جدیدی نیز ایجاد می کند، زیرا این بدان معناست که برای اطمینان از اینکه نور صحیح کاملاً در این فضاها حضور پیدا کند، همکاری نزدیک تری بین طراحان داخلی برای نورپردازی داخلی فروشگاه لازم است.

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

 

چرا نورپردازی داخلی فروشگاه برای تجارت شما مهم است؟

نورپردازی داخلی فروشگاه یکی از عناصر اصلی در ایجاد احساس صمیمیت مشتری در مغازه شما و جذب آن‌ها به خرید است. به گفته لزلی استرن، یک متخصص در زمینه طراحی و نورپردازی داخلی فروشگاه و صاحب شرکت لزلی ام استرن دیزاین، “نورپردازی مناسب فروشگاه چیزی بیشتر از روشن کردن فضای فروشگاه شما است. این نورپردازی، وضعیت و روحیه فروشگاه را تنظیم، خریداران را به مناطق اصلی فروشگاه راهنمایی کرده و زمینه‌ی کلی یک تجربه خوب را برای مشتری شما فراهم می کند.”

نورپردازی داخلی فروشگاه را می توان به چهار نوع اصلی تقسیم کرد: روشنایی عمومی / محیطی، روشنایی اصلی، روشنایی تأکیدی و روشنایی تزئینی. همچنین گزینه‌های روشنایی زیادی مانند هالوژن، فلورسنت و LED وجود دارد.

خرید اینترنتی 41 مدل ساعت دیواری فانتزی و شیک [ با قیمت ارزان ]

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه؛ تأکیدی

نورپردازی داخلی فروشگاه به صورت تأکیدی برای برجسته کردن مناطق خاص، نمایشگرها و دکوراسیون‌ها در فروشگاه شما می تواند استفاده شود. هدف از نورپردازی تأکیدی این است که محصولات را محبوب کرده و اهمیت آن‌ها را افزایش می دهد. نورپردازی تأکیدی توجه مشتریان شما را به عناصری که می خواهید برجسته باشند، جلب می کند.

همچنین نورپردازی تأکیدی می تواند به عنوان نور پس زمینه در داخل قفسه‌ها و یا پشت ویترین نصب شود و برای روشن تر کردن گوشه‌های تاریک در فروشگاه شما استفاده شود.

نورپردازی داخلی فروشگاه؛ اصلی

نورپردازی اصلی، روشنایی متمرکز است که برای روشنایی مناطقی که نور زیاد برای کارهای خاص یا اهداف خاصی لازم است، استفاده می شود. صندوق خرید، اتاق رختکن، میز خدمات و بخش‌های پشتیبان و انبارهای فروشگاه از نور اصلی برای نورپردازی داخلی فروشگاه استفاده می کنند.

لیست قیمت 39 مدل صندلی کافی شاپ فانتزی و خاص + لینک خرید

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه؛ تزیینی

نورپردازی داخلی فروشگاه به صورت تزیینی، یک عنصر تزئینی را به روش‌های مناسب روشنایی پوشش می دهند. نورپردازی تزئینی با استفاده از وسایلی با زیبایی خاصی مانند لوستر، مجموعه چراغ‌های آویز یا سیستم‌های خاص روشنایی، به شما این امکان را می دهد تا به کمک نور اصلی، نور محیطی و نور تأکیدی، به معرفی برند فروشگاه خود کمک کنید. نورپردازی تزئینی باید همواره به یاد ماندنی باشند و مشتریان شما بعد از خروج از فروشگاه، آن را به خاطر داشته باشند.

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه؛ عمومی (یا محیطی)

نورپردازی عمومی که به آن همچنین نورپردازی محیطی گفته می شود، منبع نور اصلی فروشگاه شما است. روشنایی محیطی شکاف‌های بین روشنایی مورد استفاده برای برجسته کردن نمایشگرها، پیشخوان‌ها، گوشه‌ها و قفسه بندی را پر می کند. هدف کلی نورپردازی داخلی فروشگاه به شکل عمومی / محیطی این است که مشتریان احساس راحتی در فضا کرده و نور کافی برای کشف ایمن کل فروشگاه تأمین شود.

نورپردازی محیطی می تواند به شکل چراغ‌های ساده، یا یک سری ساده از پانل‎ها و یا چراغ‌های فرو رفته باشد.

لیست قیمت 41 مدل شمع تولد باکیفیت در بازار با لینک خرید

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

تصاویر بیشتر:

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

نورپردازی داخلی فروشگاه از گذشته تا کنون

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
اهیمت ویترین مغازه در جذب کردن مشتری ، ایده های جدید و هوشمندانه مدل ویترین مغازه برای جذب مشتری ، جدیدترین ویترین های مغازه ، دکوراسیون داخلی مغازه مدرن / عکس ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)