پوشش وینیلی درها

پوشش وینیلی می‌تواند یک راه حل کم خرج برای پوشاندن درب کابینت باشد اما مشکل اینجاست که ممکن است با گذشت زمان، این پوشش از درب جدا شود و جلوۀ ناخوشایندی به آشپزخانه بدهد. به طور متوسط حدود پنج سال طول می‌کشد تا این پوشش‌ها از روی در جدا شوند. در این مقاله می‌خواهیم راه‌هایی را برای حل این مشکل به شما نشان دهیم. اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید هزینه تعمیر کابینت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت ساز در تهران باشید می‌توانید درخواست تعمیر کابینت ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

پوشش وینیلی درها

دوباره چسباندن پوشش به سطح:

اگر از چسب‌های معمولی برای چسباندن دوبارۀ پوشش به سطح استفاده کنید ممکن است در را خراب کنید. این راه حل خیلی آسان و در دسترس به نظر می‌رسد. اگر راه دیگری به ذهنتان نرسید، از چسب‌های مخصوص وینیل استفاده کنید و پوشش را دوباره سرجای خود بچسبانید. دقت کنید که این راه حل دائمی نیست و ممکن است نیاز داشته باشید که کل کابینت‌ها را عوض کنید.

پوشش وینیلی درها

آیا استفاده از این چسب‌ها راهگشاست؟

متاسفانه پاسخ به این سوال منفی است. چسب‌های وینیلی مانند رنگ‌های بر پایۀ آب در نهایت باعث واکنش‌های شیمیایی می‌شوند و به سطح زیرین خود آسیب می‌رسانند و در نهایت مجبور به تعویض کل کابینت می‌شوید. این امر حتی از جدا کردن کل پوشش و رنگ زدن در کابینت هزینه‌برتر است.

پوشش وینیلی درها

سه راه حل برای حل مشکل پوشش وینیلی جدا شده:

  1. پوشش وینیلی روی کابینت‌ها و کشوها را کاملاً جدا کنید و آن‌ها را با سلیقۀ خود دوباره رنگ بزنید.
  2. اگر نمی‌توانید که از پس هزینۀ تعویض کابینت برآیید، بهتر است با نوار چسب و جوری که معلوم نشود، پوشش را به سطح زیرین آن بچسبانید. این راه حل موقتی است و به شما زمان می‌دهد تا برای بازسازی آشپزخانه پول جمع کنید.
  3. اگر بودجۀ کافی دارید، می‌توانید کل کابینت‌ها را تعویض کنید.
چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟