پروفیل پنجره دوجداره ویستابست

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست یک گزینه مناسب برای جلوگیری از اتلاف انرژی است. امروزه اتلاف انرژی جزء مسائل مهم کشورهای جهان به حساب می آید. از طرفی حدود سی درصد اتلاف انرژی از طریق پنجره ها صورت می گیرد. با تولید این محصول هیچگونه انرژی هدر نمی رود. از طرفی پروفیل پنجره دوجداره مانع از ورود گرد و غبار و آلودگی صوتی می شود. این محصول به دلیل مزایای زیاد بسیار پرکاربرد است.

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست

پروفیل انواع پنجره دوجداره ویستابست را بشناسید

پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست کیفیت و ساختار ویژه ای دارد. منابع انرژی تجدید ناپذیر محدود و پایان پذیر هستند. استفاده بی رویه از این منابع سبب ایجاد خسارات جبران ناپذیر به اقتصاد کشور می شود. تولید کنندگان با در نظر گرفتن این مسئله و تولید پروفیل پنجره دوجداره توانسته اند کمک شایانی در جلوگیری از هدر رفت انرژی داشته باشند.

بیشترین اتلاف انرژی از طریق پنجره های قدیمی و غیر استاندارد صورت می گیرد. این مسئله سبب افزایش هزینه های سوخت مصرفی خواهد شد. شما با استفاده از پروفیل پنجره دوجداره  می توانید سبب کاهش هزینه های انرژی و گازهای گلخانه ای شوید. این امر به حفظ محیط زیست کمک شایانی خواد کرد.

قبل از خرید پنجره دوجداره باید دانش خود را در زمینه های جنس پروفیل، یراق آلات و شیشه مصرفی در درب و پنجره ها افزایش دهید. امروزه تولیدکنندگان متعددی به تولید پروفیل پنجره دوجداره اقدام می کنند. از اینرو انتخاب تولید کننده مناسب برای کاربران کار چندان راحتی نخواهد بود. از تولیدکنندگان معتبر در زمینه تولید پروفیل پنجره دوجداره می توان به ویستا بست اشاره کرد.

ویستا بست از سابقه طولانی در زمینه تولید پروفیل پنجره دوجداره برخوردار می باشد. این شرکت معتبر با بهره گیری از نیروهای مجرب و تجهیزات پیشرفته توانسته است انواع مختلف پروفیل دوجداره را با طراحی منحصر به فرد تولید کند. گروه پنسروین نمایندگی رسمی محصولات ویستا بست را برعهده دارد. شما از طریق گروه پنسروین می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

بررسی انواع پروفیل پنجره ویستابست رنگی و ساده

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست از تنوع بالایی برخوردار است. مشتریان با سلیقه های متفاوت می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. یک نوع پروفیل پنجره دوجداره سه محفظه ای است. این نوع پروفیل طبق استاندارد رده اول این صنعت ساخته می شود.

دیواره های اصلی این نوع پروفیل ضخامت 3 میلی متر دارند. عرض پروفیل های مورد استفاده در پنجره ویستابست رنگی سه محفظه ای 60 میلی متر است. این نوع پروفیل پنجره دوجداره از طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد. در این نوع پروفیل ها می توان پنجره های قدیمی را بدون بازسازی تعویض کرد.

یک نوع دیگر پروفیل پنجره دوجداره پنج محفظه ای است. ضخامت این نوع پروفیل 3 میلی متر و عرض آن 70 میلی متر می باشد. این نوع پروفیل به دلیل دارا بودن 5 محفظه از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. به همین دلیل استفاده از این نوع پروفیل برای شرایط سخت آب و هوایی بسیار ایده آل است. استحکام و مقاومت این نوع پروفیل بسیار زیاد می باشد، بنابراین استفاده از این نوع پروفیل برای درب و پنجره های با ابعاد بزرگ بسیار کاربرد دارد.

از انواع دیگر پروفیل پنجره دوجداره می توان به پروفیل کشویی اشاره کرد. استفاده از پروفیل کشویی برای پنجره های لولایی بسیار مناسب است. این نوع پروفیل را می توان به پروفیل های 3 و 5 محفظه ای متصل کرد. ضخامت دیواره های اصلی پروفیل کشویی 3 میلی متر است. شما باید بر اساس نیاز کاری خود نوع پروفیل را انتخاب کنید. شما از طریق مشاوره با گروه پنسروین می توانید دقیق ترین انتخاب را داشته باشید.

مزایای رقابتی پروفیل های پنجره ویستا بست

پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست به دلیل دارا بودن مزایای فراوان توانسته است نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند. در ادامه شما را با مزایای این محصول پرکاربرد بیشتر آشنا خواهیم کرد. صداهای بلند سبب از بین رفتن حس شنوایی و کاهش حساسیت گوش به صداهای مختلف می شوند. آلودگی صوتی سبب ایجاد بیماری های مختلفی از قبیل بیماری های عصبی، امراض قلبی و گرفتگی عضلات می شود.

شما با استفاده از پروفیل پنجره دوجداره می توانید آلودگی صوتی محیط زندگی خود را کاهش دهید. در اینصورت به حفظ آرامش خود و خانواده کمک شایانی خواهید کرد. وسایل نقلیه موتوری، کارخانه ها، مناطق تجاری و … نقش بسزایی در آلودگی محیط دارند. با نصب پنجره دوجداره می توانید مانع از ورود این آلودگی ها به محیط کاری و یا منزل خود شوید. محصولات ویستا بست گواهینامه کیفیت رال آلمان را دارند. همچنین تنوع محصولات این شرکت معتبر بسیار زیاد است.

ویستا بست پروفیل پنجره دوجداره را در مدل ها و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار می کند. این نوع پنجره ها برای تمام شرایط آب و هوایی مناسب هستند، زیرا دوام و پایداری بسیار بالایی دارند. محصولات ویستا بست علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند. این نوع پروفیل ها به گونه ای ساخته می شوند که در برابر رطوبت، انرژی و آلودگی صوتی عایق بندی فوق العاده ای داشته باشند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟