چگونه یک هدیه انتخاب کنیم

هدیه دادن راهی رضایت بخش است تا به افراد زندگی خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. کمی زمان بگذارید مردم اغلب به هدایایی که جنبه فان و فانتزی دارد، واکنش بهتری نشان می‌دهند.

برای انتخاب بهترین و جالب ترین هدیه ها به میوماگ سربزنید.

شخصی سازی هدیه

چگونه یک هدیه انتخاب کنیم

1

پیام خود را برای گیرنده شناسایی کنیدقبل از اینکه مغزتان را به هم بزنید که چه چیزی به آن شخص بدهید، در مورد رابطه خود با آن شخص، احساستان نسبت به او و آنچه دوست دارید به او بگویید فکر کنید. این به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر از مرور قفسه‌ها در فروشگاه‌های بزرگ یا جستجو در وب‌سایت‌های بی‌شمار، فرصت‌های هدیه را محدود کنید.  برای مثال، اگر آن شخص بهترین دوست شماست، شاید دوست دارید بداند که او را باهوش ترین و بامزه ترین فرد در تمام کهکشان ها می دانید.

  • اگر آن شخص یک همکار است، ممکن است بخواهید بداند که از سخت کوشی و همراهی او در فضای اداری مشترک خود قدردانی می کنید.
  • اگر آن شخص طرف مقابل شماست، ممکن است بخواهید به او بگویید که چقدر دوست دارید و از تمام کارهایی که انجام می دهد قدردانی می کنید.

2

فهرستی از مواردی که ممکن است به شما در انتقال آن پیام کمک کند تهیه کنیدهنگامی که پیامی را که می خواهید ارسال کنید شناسایی کردید، شروع به تهیه لیستی از هدایایی کنید که می تواند به شما در ارسال آن پیام کمک کند. هنگام تهیه این فهرست، حتماً سلیقه و علایق فرد را در نظر بگیرید.  برای مثال، ممکن است یک لیوان قهوه را برای بهترین دوست قهوه‌دوست خود انتخاب کنید که پیامی شوخ‌آمیز در مورد اینکه چقدر باهوش و عالی هستند.

  • برای یک همکار، می توانید یک کارت هدیه به فروشگاه فرعی مورد علاقه اش بدهید تا بتوانند برای ناهار بیرون بروند.
  • اگر دوستتان عاشق باغبانی است، می توانید یک گیاهسرپوشیده به عنوان هدیه بفرستید.
  • طرف مقابل شما ممکن است از نوازش شدن با یک بسته آبگرم لذت ببرد، و این به او اجازه می‌دهد تا بداند که فکر می‌کنید برای تمام تلاش‌های سخت خود سزاوار استراحت و آرامش هستند.

چگونه یک هدیه انتخاب کنیم

3

با افرادی صحبت کنید که شخص را به خوبی می شناسند تا به شما در انتخاب کمک کننداگر در ارائه ایده برای فرد مشکل دارید، از افراد دیگری که آنها را به خوبی می شناسند کمک بگیرید. حتی ممکن است فرد اجازه داده باشد که چیزی وجود دارد که می خواهد یا نیاز دارد.  برای مثال، می‌توانید از مادر بهترین دوستتان بپرسید که آیا پیشنهادی دارد یا خیر.

  • با سایر همکاران صحبت کنید تا ببینید آیا آنها متوجه چیزی شده اند که شخص دوست دارد یا می تواند استفاده کند.
  • از بهترین دوست یا خواهر یا برادر طرف مقابلتان سؤال کنید تا ببینید آیا آنها راهنمایی هایی را ارائه کرده اند یا خیر.

4

برای سرنخ ها به حساب های رسانه های اجتماعی فرد نگاه کنیدشخصی که باید برایش بخرید ممکن است چیز خاصی را دوست داشته باشد که بتوانید با کمی کارآگاهی در مورد آن پی ببرید. Pinterest اولین مکان خوبی برای نگاه کردن است زیرا مردم اغلب مواردی را که می‌خواهند یا نیاز دارند روی «تخته‌های» سایت می‌چسبانند. همچنین می توانید تاریخچه فیس بوک، توییتر، تامبلر و سایر رسانه های اجتماعی فرد را برای سرنخ بررسی کنید.

  • به عنوان مثال، اگر شخصی در حساب رسانه های اجتماعی خود در مورد یک کافی شاپ مورد علاقه خود پست گذاشته است، برای آن کافی شاپ کارت هدیه بگیرید.
  • اگر آنها تصویری از یک ژاکت را روی تابلوی Pinterest سنجاق کردند، ببینید آیا پیوندی وجود دارد که بتوانید دنبال کنید و آن ژاکت را برای آنها بخرید.

5

وب‌سایت‌های آنلاینی را که فرد به آنها مراجعه می‌کند، برای فهرست‌های آرزو بررسی کنیدلیست آرزوها فقط برای ثبت نام نوزاد و عروسی نیست! برخی از وب‌سایت‌های تجاری به هر یک از اعضای خود اجازه می‌دهند تا فهرست‌های آرزویی را تهیه کنند که در صورت اجازه آن شخص، ممکن است عمومی باشد. اگر می‌دانید که آن شخص با یک وب‌سایت خاص خریدهای آنلاین زیادی انجام می‌دهد، به وب‌سایت مراجعه کنید و نام او را جستجو کنید. ممکن است خوش شانس باشید و لیست کاملی از موارد را برای انتخاب پیدا کنید

  • به عنوان مثال، فرد ممکن است نوع خاصی از مخلوط کن را به لیست خواسته های خود اضافه کرده باشد. اگر چنین است، می توانید آن را از وب سایت خریداری کنید.
  • اگر چیزی را از رجیستری انتخاب می‌کنید، حتماً مشخص کنید که آن مورد را خریداری کرده‌اید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس دیگری همان هدیه را به شخص نمی دهد.

6

هیچ اشکالی ندارد که از آن شخص بپرسید که آیا واقعاً چیزی به عنوان هدیه می‌خواهد یا نیاز دارد. اگر دچار مشکل شده اید از شخص پیشنهادی بخواهید اکثر مردم از این قدردانی می کنند، زیرا به اطمینان حاصل کردن از دریافت چیزی که می توانند استفاده کنند کمک می کند.

1

یک تجربه را به جای یک آیتم فیزیکی انتخاب کنیدبسیاری از مردم به تجربیات بیش از اقلام مادی اهمیت می دهند، بنابراین در نظر بگیرید که چگونه می توانید چیزی به فرد بدهید که تجربه ای سرگرم کننده برای او ایجاد کند. برای ایده گرفتن به رویدادهای محلی، کنسرت ها، رستوران ها و سایر فعالیت هایی که فرد ممکن است از آنها لذت ببرد نگاه کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟