نکات مهم در رابطه با چیدمان آشپزخانه مدرن

نکات مهم در رابطه با چیدمان آشپزخانه مدرن

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن از جمله نیازهای امروز خانم های خانه دار است.

در آشپزخانه های مدرن امروزی عموما از تجهیزات و اکسسوری های کابینت استفاده می شود.

این تجهیزات برای نظم دادن به وسایل و مرتب بودن آشپزخانه کاربرد دارد.

آشنایی با گروه صنعتی آدلان ، تولید کننده تجهیزات و اکسسوری مدرن آشپزخانه

گروه صنعتی آدلان در سال 1386 ، فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات و اکسسوری آشپزخانه آغاز نموده است.

این گروه صنعتی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در صنعت تولید لوازم آشپزخانه ، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملی و ارائه محصول با کیفیت، امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید اکسسوری و تجهیزات کابینت شناخته می‌شود.

گروه صنعتی آدلان در راستای جلب رضایت مشتریان و هموطنان عزیز، با تجهیز 200 فروشگاه معتبر در سراسر ایران با افتخار در خدمت شما هموطنان عزیز می‌باشد.

آدلان تلفیقی از تجربه ، دانش، تخصص و مدیریت است که منجر به طراحی و تولید محصولاتی با کیفیت و متناسب با نیاز مشتریان شده است. به باور ما ارتقای کیفیت محصولات آدلان بدون ‍ پشتوانه ی نیروی انسانی و ارتباط با مشتریانمان محقق نخواهد شد. پیشرو بودن گروه صنعتی آدلان چشم انداز همیشگی آدلان است.

باور و هدف اساسی آدلان ارایه خدمات و محصولاتی با کیفیت، مشتری مداری، رضایت کارکنان و تامین منافع و ایجاد ارزش برای استفاده کنندگان است. سیاست های توسعه ای آدلان برای خلق بالاترین ارزش برای مشتریان تدوین و برنامه ریزی شده است.

شاخص های توسعه ی آدلان، افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش فنی، توسعه و بهینه سازی خطوط تولید است. نو شدن و پیشرو بودن در صنعت اکسسوری و تجهیزات مدرن آشپزخانه افق همیشگی آدلان است.

اکسسوری و تجهیزات آشپزخانه چیست؟

امروزه آشپزخانه مهمترین قسمت خانه و مرکزی برای زندگی خانواده است.

طراحی آشپزخانه به صورت اپن، نظم و طراحی های کابینت را اهمیت بخشیده است.

دیگر نمی توان مانند گذشته با بستن درب آشپزخانه، فضای آشپزخانه را از دید دیگران خارج نمود.

همچنان که منظم بودن وسایل و تجهیزات آشپزخانه در کیفیت فضایی آشپزخانه موثر است. اکسسوری های کابینت ،تجهیزاتی کاربردی است که برای نظم بخشیدن به وسایل آشپزخانه طراحی شده است.

اکسسورهای آشپزخانه آدلان ضمن نظم بخشیدن به وسایل، دسترسی به آنها را نیز آسان و سریع می کند وعلاوه بر کاربردی تر کردن فضای کابینت و آشپزخانه، زیبایی و آراستگی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

استفاده از  اکسسوری های آشپزخانه آدلان  راه حل مناسبی برای داشتن آشپزخانه ای مدرن است.

آبچکان آدلان

آبچکان ظرفشویی ، برای قرار دادن ظروف پس از شستشو مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بدلیل ارتباط مستقیم با آب و رطوبت از جنس استیل و آبکاری کروم تولید می شود.

آبچکان دارای انواع مختلفی است که آبچکان کابینت های فلزی و ام دی اف از نوع یک طبقه و دو طبقه و یا آبچکان های رومیزی از جمله این محصولات می باشند.

نکات مهم در رابطه با چیدمان آشپزخانه مدرن

آبچکان های پشت پنجره ای یا پرتابل ، از پرفروش ترین آبچکان های بازار می باشد که برای آشپزخانه هایی که کابینت بالای سینک ندارند مورد استفاده قرار می گیرد.

گروه صنعتی آدلان همواره سعی می کند تا محصولات جدید را با بهترین کیفیت برای مشتریان تولید کند و به صورت مستقیم وبا سهولت از طریق فروشگاه اینترنتی آدلان و یا نمایندگی های معتبر در سراسر کشور قابل دسترسی نماید .

نظم دهنده های سوپر مارکتی آدلان

از محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه میتوان به نظم دهنده های سوپرمارکتی اشاره کرد. سبدهای سوپر مارکتی در انواع کابینت ها با ارتفاعات متفاوت نصب می شود و محدودیت طبقاتی در این نظم دهنده ها وجود ندارد.

در سوپری کابینت میتوان انواع وسائل از جمله ادویه و بطری و … را قرار داد به همین دلیل سوپرمارکت کابینتی از پرفروش ترین تجهیزات آشپزخانه به شمار می رود.

نظم دهنده های داخل کابینت

نظم دهنده های ریلی داخل کابینت برای سهولت در دسترسی به محتویات داخل کابینت و استفاده بهینه از فضای داخلی کابینت آشپزخانه استفاده می شوند.

نکات مهم در رابطه با چیدمان آشپزخانه مدرن

از جمله لوازم ارگانایزر کابینت می توان به جاحبوباتی و جابرنجی و جای سیب زمینی پیاز اشاره کرد همچنین از جدیدترین محصولات نظم دهنده ریلی کابینت میتوان به مجیک کرنر یا کنج جادویی اشاره کرد که برای کابینت هایی که در گوشه  آشپزخانه قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها سخت می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

تجهیزات اتاق خواب

نظم دهنده ها و ارگانایزرها در اتاق خواب نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. به وسیله تجهیزات اتاق خواب می توانید به راحتی وسائل مورد نیاز خود را مرتب کرده و همیشه در دسترس داشته باشید.

نکات مهم در رابطه با چیدمان آشپزخانه مدرن

از نظم دهنده های اتاق خواب می توان به آویز شلوار اشاره کرد که باعث مرتب شدن چیدمان لباس در کمد می شود  همچنین سبد البسه برای جمع آوری لباس های کثیف در اتاق خواب بسیار کارآمد می باشد.

از دیگر تجهیزات اتاق خواب می توان به جاکفشی ریلی داخل کمد و میزاتو ریلی تاشو اشاره کرد.

شما می توانید برای بازدید محصولات به فروشگاه اینترنتی آدلان مراجعه کنید وسپس  اقدام به ثبت سفارش نمایید و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟